Board logo

標題: [model] 香港電腦通訊節07+ [打印本頁]

作者: cyyho    時間: 2007-8-25 12:59 AM     標題: 香港電腦通訊節07+

電腦通訊節  DAY 1

[ Last edited by d228216 on 2007-9-2 at 08:19 PM ]

圖片附件: IMG_1797.JPG (2007-8-25 12:59 AM, 2.5 MB) / 下載次數 265
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1152664&k=125c0d18f3cbae205c1379d1d1539d9e&t=1782621965&sid=G5aAi1



圖片附件: IMG_1806.JPG (2007-8-25 12:59 AM, 2.6 MB) / 下載次數 144
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1152665&k=219ff1577594f7cf5479d0b2efdee013&t=1782621965&sid=G5aAi1



圖片附件: IMG_1823.JPG (2007-8-25 12:59 AM, 1.9 MB) / 下載次數 364
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1152666&k=1ef0cba5185118922b6fa2e2a0883c67&t=1782621965&sid=G5aAi1



圖片附件: IMG_1846.JPG (2007-8-25 12:59 AM, 2.4 MB) / 下載次數 150
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1152667&k=7e7d39ea52199b3b5cee837bba01ecd8&t=1782621965&sid=G5aAi1



圖片附件: IMG_1901.JPG (2007-8-25 12:59 AM, 2.6 MB) / 下載次數 179
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1152668&k=d9b27665e1f31c000c6509108664f103&t=1782621965&sid=G5aAi1



圖片附件: IMG_1931.JPG (2007-8-25 12:59 AM, 2.2 MB) / 下載次數 141
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1152669&k=e43ab1ecd8c8db61ff92fa6fa2136748&t=1782621965&sid=G5aAi1


作者: flpo    時間: 2007-8-25 08:55 AM

dmodel都幾靚呀,d相都好正呀
作者: lypoon    時間: 2007-8-25 11:37 AM

Epson 個攤位有cassie 同suki tong
作者: 浮士德    時間: 2007-8-25 01:21 PM

Originally posted by lypoon at 2007-8-25 11:37 AM:
Epson 個攤位有cassie 同suki tong
係?
我係佢地d fans 黎呀
作者: leety112233    時間: 2007-8-25 07:23 PM

Cassie my favour!!
作者: gigitoe    時間: 2007-8-30 03:39 PM

點睇最好都係 Vista Queenie, 又靚又識擺post.




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0