Board logo

標題: [model] 香港電腦通訊節07+ [打印本頁]

作者: cyyho    時間: 2007-8-25 12:59 AM     標題: 香港電腦通訊節07+

電腦通訊節  DAY 1

[ Last edited by d228216 on 2007-9-2 at 08:19 PM ]

圖片附件: IMG_1797.JPG (2007-8-25 12:59 AM, 2.5 MB) / 下載次數 265
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1152664&k=6fc4d3e95a0fa803c410de3f40ee4130&t=1782626732&sid=A3E0VQ



圖片附件: IMG_1806.JPG (2007-8-25 12:59 AM, 2.6 MB) / 下載次數 144
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1152665&k=0792c0cff0ff7119481b6d86e87a1542&t=1782626732&sid=A3E0VQ



圖片附件: IMG_1823.JPG (2007-8-25 12:59 AM, 1.9 MB) / 下載次數 364
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1152666&k=38f1723106cc47d61c2ab443e82e26e7&t=1782626732&sid=A3E0VQ



圖片附件: IMG_1846.JPG (2007-8-25 12:59 AM, 2.4 MB) / 下載次數 150
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1152667&k=5d5f78bf4da6527a571d6e0504329b39&t=1782626732&sid=A3E0VQ



圖片附件: IMG_1901.JPG (2007-8-25 12:59 AM, 2.6 MB) / 下載次數 179
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1152668&k=b41ff6cafad4b175f213b94daca92ff8&t=1782626732&sid=A3E0VQ



圖片附件: IMG_1931.JPG (2007-8-25 12:59 AM, 2.2 MB) / 下載次數 141
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1152669&k=42d9e8e1ea0c1fbec9066712f591a220&t=1782626732&sid=A3E0VQ


作者: flpo    時間: 2007-8-25 08:55 AM

dmodel都幾靚呀,d相都好正呀
作者: lypoon    時間: 2007-8-25 11:37 AM

Epson 個攤位有cassie 同suki tong
作者: 浮士德    時間: 2007-8-25 01:21 PM

Originally posted by lypoon at 2007-8-25 11:37 AM:
Epson 個攤位有cassie 同suki tong
係?
我係佢地d fans 黎呀
作者: leety112233    時間: 2007-8-25 07:23 PM

Cassie my favour!!
作者: gigitoe    時間: 2007-8-30 03:39 PM

點睇最好都係 Vista Queenie, 又靚又識擺post.




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0