Board logo

標題: [star] [自拍] TWINS @ 法國婚紗Show --02/11/2007 [打印本頁]

作者: ATX-828    時間: 2007-11-3 05:37 AM     標題: [自拍] TWINS @ 法國婚紗Show --02/11/2007

....去到Rosemary剛剛係隔離行完show

......太多記者,我本來的右邊位都被"佔", 結果要大光圈鏡變細光圈鏡


Part I-阿嬌

圖片附件: DSC04562.JPG (2007-11-3 05:37 AM, 1.2 MB) / 下載次數 2851
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180047&k=e2a1e728fb6d901629f9d8b192392ade&t=1782641211&sid=ft555l



圖片附件: DSC04567.JPG (2007-11-3 05:37 AM, 1.1 MB) / 下載次數 2783
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180048&k=462cf49e709f249aa96169a66bde5a27&t=1782641211&sid=ft555l



圖片附件: DSC04577.JPG (2007-11-3 05:37 AM, 1.1 MB) / 下載次數 2756
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180049&k=529b0108dabf55bc77ea0fd1a209ef95&t=1782641211&sid=ft555l



圖片附件: DSC04620.JPG (2007-11-3 05:37 AM, 1.8 MB) / 下載次數 2700
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180050&k=367e0a6e5d7ef970c00a03a5d5479075&t=1782641211&sid=ft555l



圖片附件: DSC04621.JPG (2007-11-3 05:37 AM, 1.2 MB) / 下載次數 2706
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180051&k=7cf1ed27c7531a5e2f2848b2ee8de0e5&t=1782641211&sid=ft555l



圖片附件: DSC04622.JPG (2007-11-3 05:37 AM, 1.2 MB) / 下載次數 2681
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180052&k=6d9632377ca956acd54d6c0d7b276aaf&t=1782641211&sid=ft555l


作者: ATX-828    時間: 2007-11-3 05:43 AM

Part II-阿Sa

圖片附件: DSC04551.jpg (2007-11-3 05:43 AM, 999.7 KB) / 下載次數 2617
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180053&k=f2416ae5d69928b15745460a44336770&t=1782641211&sid=ft555l



圖片附件: DSC04552.jpg (2007-11-3 05:43 AM, 1010.3 KB) / 下載次數 2581
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180054&k=c844cf0b89d6f651c8b6ae2a0f2fda56&t=1782641211&sid=ft555l



圖片附件: DSC04580.jpg (2007-11-3 05:43 AM, 972.8 KB) / 下載次數 2503
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180055&k=69b9ea4612dc921a7630ddc4f046f43a&t=1782641211&sid=ft555l



圖片附件: DSC04590.jpg (2007-11-3 05:43 AM, 1.1 MB) / 下載次數 2522
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180056&k=e92ffba2fe4f37aafcd5a9e720408ecc&t=1782641211&sid=ft555l



圖片附件: DSC04614.jpg (2007-11-3 05:43 AM, 1.2 MB) / 下載次數 2543
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180057&k=80e6a7573cecbda20c694528e3fe97fd&t=1782641211&sid=ft555l



圖片附件: DSC04617.jpg (2007-11-3 05:43 AM, 1.1 MB) / 下載次數 2496
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180058&k=d8d88c04b501d9e1f538ec6b45651b4f&t=1782641211&sid=ft555l


作者: ATX-828    時間: 2007-11-3 05:55 AM

Part III {END]-Other

圖片附件: DSC04533.jpg (2007-11-3 05:55 AM, 1.2 MB) / 下載次數 2446
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180059&k=7be64903f76afb173f35f058503b96a5&t=1782641211&sid=ft555l



圖片附件: DSC04555.jpg (2007-11-3 05:55 AM, 970.4 KB) / 下載次數 2393
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180060&k=3f89e2a3f8e55b9ded0c402e790e46dd&t=1782641211&sid=ft555l



圖片附件: DSC04594.jpg (2007-11-3 05:55 AM, 1.1 MB) / 下載次數 2151
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180061&k=80584a7d49810146b06a9b000a60aab3&t=1782641211&sid=ft555l



圖片附件: DSC04600.jpg (2007-11-3 05:55 AM, 1.1 MB) / 下載次數 7232
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180062&k=8a81bc0ae4d2d2c42b7ee7afa62bdb36&t=1782641211&sid=ft555l



圖片附件: DSC04607.jpg (2007-11-3 05:55 AM, 1.2 MB) / 下載次數 7550
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180063&k=d9db0fa7feabac8d9ef0b69482fe97ce&t=1782641211&sid=ft555l



圖片附件: DSC04609.jpg (2007-11-3 05:55 AM, 1.1 MB) / 下載次數 9895
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1180064&k=23bf288d0347d1fa516fb0ce2d0ad33d&t=1782641211&sid=ft555l


作者: wanthover    時間: 2007-11-3 08:13 AM

哇~~~~~~~多謝
阿gil太正了~~~~~~~
carlos也很帥
作者: sbc9394    時間: 2007-11-3 08:13 AM

孤陋寡聞,何謂大光圈鏡變細光圈鏡呀!
我估係咪要由短鏡變長鏡呀?
作者: yeung hiu he    時間: 2007-11-3 09:17 AM

阿嬌真是好令女呀, 成個公主咁!
作者: ATX-828    時間: 2007-11-3 09:37 AM

Originally posted by sbcfilter-121 at 2007-11-3 08:13 AM:
孤陋寡聞,何謂大光圈鏡變細光圈鏡呀!
我估係咪要由短鏡變長鏡呀?
個台以往200mm鏡都OK, 所以小弟支ATX828都可以,
但昨日情況300mm先去到, 咪要用番細光圈鏡
作者: liverpool-tam    時間: 2007-11-3 11:17 AM

阿嬌呢個look掂呀~~~
作者: d228216    時間: 2007-11-3 11:19 AM

Originally posted by ATX-828 at 2007-11-3 09:37 AM:


個台以往200mm鏡都OK, 所以小弟支ATX828都可以,
但昨日情況300mm先去到, 咪要用番細光圈鏡
咁你就將支828放喺地比人踩啦
作者: chanchuen    時間: 2007-11-3 11:37 AM

靚爆阿嬌回來了
作者: kinz    時間: 2007-11-3 11:40 AM

Originally posted by ATX-828 at 2007-11-3 09:37 AM:


個台以往200mm鏡都OK, 所以小弟支ATX828都可以,
但昨日情況300mm先去到, 咪要用番細光圈鏡
300mmF2.8G咪大圈鏡囉
作者: ATX-828    時間: 2007-11-3 01:05 PM

Originally posted by kinz at 2007-11-3 11:40 AM:


300mmF2.8G咪大圈鏡囉
都係先想入支70-200/F2.8G超聲波代ATX828先
宜家用支原裝100-300APO點都好個支死馬70-300APO

支野早前第二度扭斷Zoom環,
作者: 禾確特    時間: 2007-11-3 01:48 PM

愛死嬌嬌呀........太靚喇 !!!!
作者: 大大    時間: 2007-11-3 06:14 PM

唔得閒...
睇唔到佢地婚紗樣
作者: sgmilk    時間: 2007-11-3 08:05 PM

四個都好靚架!!
阿嬌尤其正啦~
作者: 880    時間: 2007-11-3 10:37 PM

正宗呀嬌妻!
作者: arloar    時間: 2007-11-4 10:15 PM

sagil都好靚啊!!!thx~~
作者: et7311tw    時間: 2007-11-9 01:34 AM

twins穿上緍紗更成熟更美了




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0