標題:
聽說現在的腳踏車都有裝這個...
[打印本頁]
作者:
hidicky9
時間:
2007-11-11 10:10 PM
標題:
聽說現在的腳踏車都有裝這個...
裝照明設備 還裝車速計
: m1 V( _7 V( `, c0 P
單車可以去到幾多點 唔明點解要裝車速
! ?: _) E8 `% z
條友唔想超速
圖片附件:
聽說現在的腳踏車都有裝這個....jpg
(2007-11-11 10:10 PM, 57.9 KB) / 下載次數 86
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1184004&k=3fb3c0ba881f32869f43806e016932c2&t=1782175747&sid=F1Eh8F
作者:
kenlabs
時間:
2007-11-11 11:07 PM
really keng!!!
歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/)
Powered by Discuz! 7.0.0