Board logo

標題: [star] [自拍]羅霖@海運大廈 [打印本頁]

作者: Kon Lai    時間: 2007-11-24 11:09 PM     標題: [自拍]羅霖@海運大廈

2007.11.24
行過見到 羅霖做訪問~~
[END]

[ Last edited by Kon Lai on 2007-11-24 at 11:10 PM ]

圖片附件: IMG_5476.jpg (2007-11-24 11:09 PM, 702.6 KB) / 下載次數 139
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1189084&k=1b8d86e0c0f14da94a7f050818848a16&t=1782683341&sid=U4MBX1



圖片附件: IMG_5483.jpg (2007-11-24 11:09 PM, 704.6 KB) / 下載次數 80
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1189085&k=11b2398630ec17b8e09a586d5185f3a0&t=1782683341&sid=U4MBX1



圖片附件: IMG_5486.jpg (2007-11-24 11:09 PM, 764 KB) / 下載次數 210
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1189086&k=700425122ff3efb0c2c481ff9e15d5e3&t=1782683341&sid=U4MBX1



圖片附件: IMG_5488.jpg (2007-11-24 11:09 PM, 732.9 KB) / 下載次數 134
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1189087&k=675deddd091c473879c257d9cb520190&t=1782683341&sid=U4MBX1


作者: a1036043    時間: 2007-11-24 11:11 PM

人妻羅霖....唔靚既
作者: kinz    時間: 2007-11-24 11:17 PM

Originally posted by Kon Lai at 2007-11-24 11:09 PM:
2007.11.24
行過見到 羅霖做訪問~~
[END]

[ Last edited by Kon Lai on 2007-11-24 at 11:10 PM ]
今日去完西九去尖沙咀反斗城
就係門口扭蛋機度撞見羅霖一家(仔仔要扭蛋)
羅霖同劉生仲企係我隔離
作者: buc    時間: 2007-11-24 11:39 PM

對腳唔錯 , 可惜面有點( ??? ) ,
比較愛人妻小雪哩 ...
作者: kuru    時間: 2007-11-24 11:53 PM

後生同現在都仲咁靚, 好過好多後生果d~




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0