


8 X# e' c, _' U1 Y7 r6 z5 K+ q( n; u因為廣東話有句說話: 粒水都冇
意思是: 一粒口水都沒有/ ?, j! V+ k; R) w
至於驚的時候會比人話 "粒水" (不是"笠水")
是指驚的時候, 驚到一粒口水都不敢流出的意思
Originally posted by shanlinlla at 2007-11-29 18:09:# z& \2 U; X3 }1 C
咩叫笠水????7 M& {: b2 j7 Q. V+ [7 l) L
成日都聽人講...但真正意思係咩?????係指人定係指事?????
| 歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |