Board logo

標題: [star] [自拍]30/03/2008 賈曉晨&眾星@修頓球場 [打印本頁]

作者: Shermen    時間: 2008-4-1 10:30 AM     標題: [自拍]30/03/2008 賈曉晨&眾星@修頓球場

[自拍]30/03/2008 眾星@修頓球場

Part 1

[ Last edited by Shermen on 2008-4-1 at 10:43 AM ]

圖片附件: IMG_1235.JPG (2008-4-1 10:30 AM, 2.5 MB) / 下載次數 196
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228336&k=a54052f6d21caa223d4ddff1ed59b0ec&t=1782595107&sid=9jF6k7



圖片附件: IMG_1238.JPG (2008-4-1 10:30 AM, 2.5 MB) / 下載次數 151
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228337&k=fa5f47253017aa57648b9c0599a8ca67&t=1782595107&sid=9jF6k7



圖片附件: IMG_1247.JPG (2008-4-1 10:30 AM, 2.3 MB) / 下載次數 150
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228338&k=0d4bcb342c329cc9cbb6104d8ade071c&t=1782595107&sid=9jF6k7



圖片附件: IMG_1248.JPG (2008-4-1 10:30 AM, 2.4 MB) / 下載次數 206
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228339&k=52f365a50a34a6538ec091e5ba39907b&t=1782595107&sid=9jF6k7



圖片附件: IMG_1245.JPG (2008-4-1 10:30 AM, 2.3 MB) / 下載次數 229
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228340&k=41579bd8a40edcd25f3639a73db0c8c5&t=1782595107&sid=9jF6k7



圖片附件: IMG_1246.JPG (2008-4-1 10:30 AM, 2.3 MB) / 下載次數 199
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228341&k=c684b3debb17f5b6e5324367fcc05919&t=1782595107&sid=9jF6k7


作者: Shermen    時間: 2008-4-1 10:35 AM

part 2

[ Last edited by Shermen on 2008-4-1 at 10:37 AM ]

圖片附件: IMG_1251.JPG (2008-4-1 10:35 AM, 2.2 MB) / 下載次數 34
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228342&k=99b46f58fe76be1bce843961704b39a1&t=1782595107&sid=9jF6k7



圖片附件: IMG_1252.JPG (2008-4-1 10:35 AM, 2.2 MB) / 下載次數 39
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228343&k=b179947f993f9b67f43b16e42928bd9e&t=1782595107&sid=9jF6k7



圖片附件: IMG_1253.JPG (2008-4-1 10:35 AM, 2.4 MB) / 下載次數 46
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228344&k=401ebce4f3f39cc6515a7b5049ad8b92&t=1782595107&sid=9jF6k7



圖片附件: IMG_1254.JPG (2008-4-1 10:35 AM, 2.4 MB) / 下載次數 53
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228345&k=306381fee87b06f3edaccee9a0d3481d&t=1782595107&sid=9jF6k7



圖片附件: IMG_1255.JPG (2008-4-1 10:35 AM, 1.9 MB) / 下載次數 50
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228346&k=dd3622586bc3e95fbed757f772d1cd9e&t=1782595107&sid=9jF6k7



圖片附件: IMG_1256.JPG (2008-4-1 10:35 AM, 2.2 MB) / 下載次數 49
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228347&k=8196264b514d7c3258e801a2ed3d3900&t=1782595107&sid=9jF6k7


作者: Shermen    時間: 2008-4-1 10:42 AM

part 3

end

Thz 4 Support

圖片附件: IMG_1257.JPG (2008-4-1 10:42 AM, 1.9 MB) / 下載次數 40
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228348&k=67414cd84635f0d6708cd34056b9e99e&t=1782595107&sid=9jF6k7



圖片附件: IMG_1259.JPG (2008-4-1 10:42 AM, 2.2 MB) / 下載次數 124
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228349&k=9efe96bfcf42fa8fec64348e826cbc4e&t=1782595107&sid=9jF6k7



圖片附件: IMG_1261.JPG (2008-4-1 10:42 AM, 2.3 MB) / 下載次數 84
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228350&k=be4c4136eaee44d0820d0cf69595ecc9&t=1782595107&sid=9jF6k7



圖片附件: IMG_1270.JPG (2008-4-1 10:42 AM, 2.3 MB) / 下載次數 69
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228351&k=5641cce201f1f8bcb7f42db61cdbb9a5&t=1782595107&sid=9jF6k7


作者: gn00987333    時間: 2008-4-1 10:44 AM

你一直企係個邊啊
作者: Shermen    時間: 2008-4-1 10:48 AM

Originally posted by gn00987333 at 2008-4-1 10:44:
你一直企係個邊啊
係ah~要影望鏡就要企個邊ah~
作者: gn00987333    時間: 2008-4-1 10:51 AM

Originally posted by Shermen at 2008-4-1 10:48 AM:



係ah~要影望鏡就要企個邊ah~
我冇企個邊,所以好少望鏡
而且我都冇出望鏡相
作者: Shermen    時間: 2008-4-1 10:54 AM

Originally posted by gn00987333 at 2008-4-1 10:51:

我冇企個邊,所以好少望鏡
而且我都冇出望鏡相
Post出黎分享下la~
作者: gn00987333    時間: 2008-4-1 10:57 AM

Originally posted by Shermen at 2008-4-1 10:54 AM:



Post出黎分享下la~


圖片附件: IMG_2350.jpg (2008-4-1 10:57 AM, 1.7 MB) / 下載次數 70
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1228362&k=7926e42d041d5d8903bcf836d0fe3472&t=1782595107&sid=9jF6k7


作者: Shermen    時間: 2008-4-1 10:58 AM

Originally posted by gn00987333 at 2008-4-1 10:57:

得1張文恩澄咁少......
作者: gn00987333    時間: 2008-4-1 11:04 AM

Originally posted by Shermen at 2008-4-1 10:58 AM:



得1張文恩澄咁少......
因為趕住走
唔係影左好多
作者: RHABOY    時間: 2008-4-1 12:33 PM     標題: JJ 的確突別 `正`

JJ 的確突別 `正`
作者: bt-forum    時間: 2008-4-1 08:28 PM

Originally posted by RHABOY at 2008-4-1 12:33 PM:
JJ 的確突別 `正`
有 jj , 無 JADE
作者: toy739toy    時間: 2008-4-2 03:24 AM

4朶gold花
作者: Shermen    時間: 2008-4-2 11:06 AM

Originally posted by toy739toy at 2008-4-2 03:24:
4朶gold花
影4朵Gold花仲好過影發圖麥小姐~

果日發圖麥小姐D態度串到ah.......

小弟叫佢埋黎影合照又三又四.....

所以....我將會封殺發圖麥小姐~

[ Last edited by Shermen on 2008-4-2 at 11:14 AM ]
作者: Zeus_001    時間: 2008-4-2 07:06 PM

Originally posted by Shermen at 2008-4-1 10:54 AM:
Post出黎分享下la~
呢個你唔set分???
作者: mcjordan    時間: 2008-4-2 07:47 PM

發圖麥小姐 ...!?
作者: TensFDG2488    時間: 2008-4-2 10:59 PM

多謝 !!!!!!!!!
作者: Shermen    時間: 2008-4-3 11:04 AM

Originally posted by mcjordan at 2008-4-2 19:47:
發圖麥小姐 ...!?
我打錯左,係法圖麥小姐


法圖麥係JJ回族的名ah~
作者: pyau    時間: 2008-4-3 11:42 AM

Originally posted by toy739toy at 2008-4-2 03:24 AM:
4朶gold花
復活節果陣 新翠商場有佢地
作者: Shermen    時間: 2008-4-3 11:49 AM

Originally posted by pyau at 2008-4-3 11:42:

復活節果陣 新翠商場有佢地
點解唔出post ah~
作者: toy739toy    時間: 2008-4-3 11:51 AM

Originally posted by pyau at 2008-4-3 11:42 AM:

復活節果陣 新翠商場有佢地
詳世d
作者: Shermen    時間: 2008-4-3 11:55 AM

Originally posted by toy739toy at 2008-4-3 11:51:

詳世d
同意~復活節我剩係收到有鍾舒漫 & yumiko~
作者: Shermen    時間: 2008-4-3 12:27 PM

Originally posted by toy739toy at 2008-4-3 11:51:

詳世d
衰佬,今日有無Funz去
作者: toy739toy    時間: 2008-4-3 12:29 PM

Originally posted by Shermen at 2008-4-3 12:27 PM:




衰佬,今日有無Funz去
joey
and8pm
http://www.26fun.com/bbs/viewthr ... id2606498

[ Last edited by toy739toy on 2008-4-3 at 12:31 PM ]
作者: Shermen    時間: 2008-4-3 12:37 PM

全部都係TVB d姐仔&哥仔~
作者: pyau    時間: 2008-4-3 03:55 PM

Originally posted by Shermen at 2008-4-3 11:49 AM:





點解唔出post ah~
Originally posted by toy739toy at 2008-4-3 11:51 AM:

詳世d
有啦
Originally posted by Shermen at 2008-4-3 11:55 AM:




同意~復活節我剩係收到有鍾舒漫 & yumiko~
有無收呢度?
http://eternitygirls.3forum.hk/forumdisplay.php?fid=3
作者: 奪命老妖    時間: 2008-4-3 05:18 PM

Originally posted by Shermen at 2008-4-2 11:06 AM:




影4朵Gold花仲好過影發圖麥小...
係咪因為tracy響度?
作者: Shermen    時間: 2008-4-4 10:18 AM

Originally posted by 奪命老妖 at 2008-4-3 17:18:

係咪因為tracy響度?
唔係ah,果日係阿Fly帶ga,係法圖麥小姐又3又4之ma~
作者: momoko_628    時間: 2008-4-4 07:34 PM

個4個邊個黎??
作者: TCI    時間: 2008-4-7 02:56 AM

咁多個都係JJ最正
作者: 天堂人    時間: 2008-4-7 03:05 AM

JJ你玩我條jj la
作者: ian2008    時間: 2008-4-7 04:34 AM

得jj靚...! 其他4個走晒樣...




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0