Board logo

標題: [star] [自拍] 董敏莉、林苑@ 電影《無野之城》宣傳- 16/6/2008 [打印本頁]

作者: ATX-828    時間: 2008-6-17 04:43 AM     標題: [自拍] 董敏莉、林苑@ 電影《無野之城》宣傳- 16/6/2008

日期: 16/6/2008
活動: 電影《無野之城》宣傳
藝人: 董敏莉、林苑 。
時間: 16:30
地點: 旺角百老匯戲院



Part 1 - 董敏莉
http://www.26fun.com/news/45c581254210.jpg

[ Last edited by ATX-828 on 2008-6-17 at 05:05 AM ]

圖片附件: DSC04012.jpg (2008-6-17 04:43 AM, 1.3 MB) / 下載次數 112
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1254201&k=5b7b85f4bad2f9e7e48997274b5634db&t=1782591713&sid=BhEdhe



圖片附件: DSC04033.jpg (2008-6-17 04:43 AM, 1.2 MB) / 下載次數 139
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1254207&k=c871929c2d2b3b9e81124b4fecde5c30&t=1782591713&sid=BhEdhe



圖片附件: DSC04035.jpg (2008-6-17 04:43 AM, 1.4 MB) / 下載次數 275
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1254208&k=4abd6f63840c1108d1d229d9ee927ce5&t=1782591713&sid=BhEdhe



圖片附件: DSC04037.jpg (2008-6-17 04:43 AM, 1.2 MB) / 下載次數 150
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1254209&k=db935a122ff3c29c449d4735f26d4afd&t=1782591713&sid=BhEdhe



圖片附件: DSC04042.jpg (2008-6-17 04:43 AM, 1 MB) / 下載次數 1858
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1254210&k=294fbf772685a51f674056f103200810&t=1782591713&sid=BhEdhe



圖片附件: DSC04047.jpg (2008-6-17 04:43 AM, 830.5 KB) / 下載次數 84
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1254211&k=08880317292fe201a60525c6e9b5a3ed&t=1782591713&sid=BhEdhe


作者: ATX-828    時間: 2008-6-17 04:55 AM

Part 2
對上一次林苑原來已經是年半前

http://www.26fun.com/news/1d9881254214.jpg


===END===

[ Last edited by ATX-828 on 2008-6-17 at 05:04 AM ]

圖片附件: DSC04018.jpg (2008-6-17 04:55 AM, 1.1 MB) / 下載次數 149
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1254212&k=2769da16de0c09d3f741594d7ecb5b2b&t=1782591713&sid=BhEdhe



圖片附件: DSC04019.jpg (2008-6-17 04:55 AM, 938.5 KB) / 下載次數 156
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1254213&k=3375190c5d7edf9ecb7114eeca883b8f&t=1782591713&sid=BhEdhe



圖片附件: DSC04023.jpg (2008-6-17 04:55 AM, 874.3 KB) / 下載次數 1922
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1254214&k=60c867c8894520f1eb38badf821c146c&t=1782591713&sid=BhEdhe



圖片附件: DSC04044.jpg (2008-6-17 04:55 AM, 1.1 MB) / 下載次數 172
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1254215&k=5c59602c1e94ede4ed7d43f82d19d5d0&t=1782591713&sid=BhEdhe



圖片附件: DSC04069.jpg (2008-6-17 04:55 AM, 1 MB) / 下載次數 126
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1254216&k=f20662464326bac5e7c91d9d1959c91f&t=1782591713&sid=BhEdhe



圖片附件: DSC04075.jpg (2008-6-17 04:55 AM, 984.2 KB) / 下載次數 181
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1254217&k=7a5abb466d6e92dc1cf03368e62587e3&t=1782591713&sid=BhEdhe


作者: toy739toy    時間: 2008-6-17 06:53 AM

又4x1
作者: ATX-828    時間: 2008-6-17 10:04 AM

Originally posted by toy739toy at 2008-6-17 06:53 AM:
又4x1
曹敏寶無黎
作者: akakak777    時間: 2008-6-17 10:15 AM

Originally posted by ATX-828 at 2008-6-17 10:04 AM:


曹敏寶無黎
多5多人ar yesterday?
作者: ATX-828    時間: 2008-6-17 10:17 AM

Originally posted by akakak777 at 2008-6-17 10:15 AM:


多5多人ar yesterday?
廿多人...多數是周吉吉 d 女Fans
作者: ~Quatre~    時間: 2008-6-17 11:05 AM

monie monie 返黎hk 好野
佢個樣好純
vy nice !
作者: toy739toy    時間: 2008-6-17 12:01 PM

Originally posted by ATX-828 at 2008-6-17 10:04 AM:


曹敏寶無黎
下周一再去
作者: Devil555    時間: 2008-6-17 01:08 PM

今日行過, 離遠見到劍神用架10倍zoom DC, 影緊其他""拍友 & fans"", 影完係度傻笑
作者: ATX-828    時間: 2008-6-17 05:08 PM

Originally posted by Devil555 at 2008-6-17 01:08 PM:
今日行過, 離遠見到劍神用架10倍zoom DC, 影緊其他""拍友 & fans"", 影完係度傻笑
第一次見佢用Canon PowerShot S1 IS 影星

如果某人部D3在場一定笑哂
作者: Devil555    時間: 2008-6-17 08:06 PM

Originally posted by ATX-828 at 2008-6-17 05:08 PM:


第一次見佢用Canon PowerShot S1 IS 影星

如果某人部D3在場一定笑哂
佢用dslr之前, 就係用呢部 PowerShot 影星,
今日攞部舊機出黎影其他拍友, 唔知佢想影到d乜野la
作者: 2210777    時間: 2008-6-19 10:48 AM

Originally posted by ATX-828 at 2008-6-17 17:08:


第一次見佢用Canon PowerShot S1 IS 影星

如果某人部D3在場一定笑哂
    
作者: ATX-828    時間: 2008-6-19 11:50 AM

Originally posted by 2210777 at 2008-6-19 10:48 AM:

    
http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=183847&fpage=1
可能預先賣出等換FF新機再戰江湖.....迎戰D3
作者: 2210777    時間: 2008-6-19 11:59 AM

Originally posted by ATX-828 at 2008-6-19 11:50:



http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=183847&fpage=1
可能預先賣出等換FF新機再戰江湖.....迎戰D3
轉會刀 duck    
http://www.26fun.com/bbs/attachthumbs/month_0806/Tmlrb25fRDcwMF81_paQu2PCJ78O2.jpg
作者: 3d    時間: 2008-6-22 01:36 AM

林苑好好身形呀 ^^
作者: toy739toy    時間: 2008-6-22 09:28 AM

Originally posted by Devil555 at 2008-6-17 08:06 PM:


佢用dslr之前, 就係用呢部 PowerShot 影星,
今日攞部舊機出黎影其他拍友, 唔知佢想影到d乜野la
改玩拍片
作者: ATX-828    時間: 2008-6-22 10:33 AM

Originally posted by toy739toy at 2008-6-22 09:28 AM:

改玩拍片
劍神, 外星人, toytoy齊拍片
Originally posted by toy739toy at 2008-6-17 12:01 PM:

下周一再去
明日呢處更好風光
http://www.26fun.com/bbs/viewthr ... age=1952#pid2737742

[ Last edited by ATX-828 on 2008-6-22 at 10:35 AM ]




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0