Board logo

標題: 掂過拓海~~ [打印本頁]

作者: jsp    時間: 2008-7-29 06:14 PM     標題: 掂過拓海~~



圖片附件: 0001.jpg (2008-7-29 06:14 PM, 120.2 KB) / 下載次數 111
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1270018&k=943472926cac0b884a55563d4c7d54f5&t=1782390698&sid=87iIO2


作者: tottifung    時間: 2008-7-29 06:29 PM

啲豆腐咪會變晒色囉‧‧‧
作者: benny1219    時間: 2008-7-30 02:46 PM

馬路咁多塵 豆腐怎賣出去給人吃呀......
作者: leeleelee2005    時間: 2008-8-3 01:33 PM

係咪又係photoshop作怪?
作者: sage    時間: 2008-8-6 03:27 PM

difficult to determine if it is ps
作者: ccl299    時間: 2008-8-6 04:10 PM

原帖由 benny1219 於 2008-7-30 02:46 PM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif0 D( f( B# W+ A6 B
馬路咁多塵 豆腐怎賣出去給人吃呀......

作者: lyun    時間: 2008-8-12 01:17 AM

好kai 5 v: T) s4 e) M- V3 p
都食吾到喇咁做




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0