Board logo

標題: [model] 遲來的第十屆香港動漫節Cosplay相 !!! [打印本頁]

作者: sos9407sos    時間: 2008-8-31 12:24 AM     標題: 遲來的第十屆香港動漫節Cosplay相 !!!

[自拍] 第十屆香港動漫節Cosplay相 !!!
因為懶惰的關係 , 8月份影了大量相片還未處理 , 翻看之中發展一些相片內的 Model或Cosplay 都很不錯喎 !!
希望大家也喜歡 .

圖片附件: DSC_0294.JPG (2008-8-31 12:24 AM, 210.3 KB) / 下載次數 77
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282373&k=d4e95f84e613ae08a32de8c6a4e5289b&t=1782614131&sid=je8312



圖片附件: DSC_0320.JPG (2008-8-31 12:24 AM, 284.3 KB) / 下載次數 106
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282374&k=e469f1101479afaeadda07b1a56dc55a&t=1782614131&sid=je8312



圖片附件: DSC_0356.JPG (2008-8-31 12:24 AM, 669.3 KB) / 下載次數 72
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282375&k=1c159e8f7366f9071e96be9e4d36faea&t=1782614131&sid=je8312



圖片附件: DSC_0394.JPG (2008-8-31 12:24 AM, 768.9 KB) / 下載次數 45
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282376&k=3f4ff52a892faeb487e8db8a96b8e5fd&t=1782614131&sid=je8312



圖片附件: DSC_0409.JPG (2008-8-31 12:24 AM, 1.6 MB) / 下載次數 39
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282377&k=ad7793e05ec8c660f9194ad6bf45806b&t=1782614131&sid=je8312



圖片附件: DSC_0439.JPG (2008-8-31 12:24 AM, 754.1 KB) / 下載次數 45
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282378&k=54756ee7e2439a49e8c8ce9b7330ddc8&t=1782614131&sid=je8312



圖片附件: DSC_0583.JPG (2008-8-31 12:24 AM, 673.1 KB) / 下載次數 31
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282379&k=39aef0555bc1644e5184781a64c7a19e&t=1782614131&sid=je8312



圖片附件: DSC_0642.JPG (2008-8-31 12:24 AM, 590.6 KB) / 下載次數 51
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282380&k=f55e159b1427ad6276d5198b5dc2beac&t=1782614131&sid=je8312



圖片附件: DSC_0674.JPG (2008-8-31 12:24 AM, 567 KB) / 下載次數 29
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282381&k=129710fadb2af7bfdbdb95f5a05e876b&t=1782614131&sid=je8312



圖片附件: DSC_0744.JPG (2008-8-31 12:24 AM, 2.7 MB) / 下載次數 34
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282382&k=b9323672f9935471f4aa5e4f75cb339d&t=1782614131&sid=je8312



圖片附件: DSC_0749.JPG (2008-8-31 12:24 AM, 566.7 KB) / 下載次數 41
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282383&k=7c337b84608d19a9e5a877060735f41a&t=1782614131&sid=je8312



圖片附件: DSC_0754.JPG (2008-8-31 12:24 AM, 3.1 MB) / 下載次數 26
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282384&k=1f59e8611e036f6721a1c2fad1ab7b12&t=1782614131&sid=je8312



圖片附件: DSC_0763.JPG (2008-8-31 12:24 AM, 659.6 KB) / 下載次數 18
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282385&k=74260d4722c4b1444eb09473bb7e060c&t=1782614131&sid=je8312



圖片附件: DSC_0827.JPG (2008-8-31 12:24 AM, 555 KB) / 下載次數 95
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282386&k=58411bc9b947b1b6d34b6fd72649800a&t=1782614131&sid=je8312



圖片附件: DSC_1089.JPG (2008-8-31 12:24 AM, 658.7 KB) / 下載次數 66
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282387&k=a1e6345b331694dda26d6242bc3a96b4&t=1782614131&sid=je8312


作者: ch.chak    時間: 2008-8-31 02:11 AM

今年d cosplay靚左
原左有d夠膽男扮女/肥扮瘦之外(不過唔多)
其他都幾ok下
第二.三張同尾二戈張都幾靚女
不過我去戈日見唔到......
作者: minming    時間: 2008-8-31 04:58 AM

第一位看起來很正
有沒有更多一點他的相啊
作者: sos9407sos    時間: 2008-8-31 05:39 AM

原帖由 minming 於 2008-8-31 04:58 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif
第一位看起來很正
有沒有更多一點他的相啊
我只有幾張, 因為一多人影她們, 她們就縮回鋪內 .

圖片附件: DSC_0289.JPG (2008-8-31 05:39 AM, 664.5 KB) / 下載次數 56
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282486&k=fa8ea46fc5deef7919c0cc6ff6f0a7ca&t=1782614131&sid=je8312



圖片附件: DSC_0304.JPG (2008-8-31 05:39 AM, 831.4 KB) / 下載次數 73
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282487&k=2029b85e3e0ce312dcc3f0197b94a6ae&t=1782614131&sid=je8312



圖片附件: DSC_0306.JPG (2008-8-31 05:39 AM, 733.4 KB) / 下載次數 58
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1282488&k=ae5a59cb29addf00fec09c46812199de&t=1782614131&sid=je8312


作者: ckyckk    時間: 2008-8-31 05:49 AM

原帖由 minming 於 2008-8-31 04:58 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif
第一位看起來很正
有沒有更多一點他的相啊
minming 兄來了
作者: pc_freedom    時間: 2008-8-31 06:36 AM

woah =)
very cute bor
thanks for the cosplay pictures
they are really cute hehe
thanks again
support support
作者: $$$$$$$$$$$$$$$    時間: 2008-8-31 12:00 PM

第一個好cute ar
作者: ATX-828    時間: 2008-8-31 02:14 PM

原帖由 sos9407sos 於 2008-8-31 05:39 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif


我只有幾張, 因為一多人影她們, 她們就縮回鋪內 .
呢期影會 "紅人" Ar Lui
作者: sos9407sos    時間: 2008-8-31 06:55 PM

C.Hing 果然係識貨之人 !! 不過佢應該好少做街 show .
作者: hikuen    時間: 2008-9-1 10:08 AM

都是靚相..
作者: thinkitect    時間: 2008-9-11 10:49 AM

oh yes!!! support!




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0