Board logo

標題: [star] [自拍] KellyJackie @ OZone - 20/12/08 [打印本頁]

作者: ATX-828    時間: 2008-12-22 12:16 AM     標題: [自拍] KellyJackie @ OZone - 20/12/08

日期: 20/12/2008
活動: 拉闊天空@OZone
藝人: KellyJackie 。
時間: 20:00 - 20:45、21:00 - 21:45
地點: 旺角朗豪坊 12/F Ozone
===========================

查返相庫原來10個月未影過KJ .....多謝E臣報料
Part 1 only.......

http://www.26fun.com/news/d0d851324156.jpg

http://www.26fun.com/news/a62711324158.jpg

[ 本帖最後由 ATX-828 於 2008-12-22 12:17 AM 編輯 ]

圖片附件: DSC03396.jpg (2008-12-22 12:16 AM, 794.7 KB) / 下載次數 20
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1324155&k=1e1d81f38e0b4e1d402ca54690997b6a&t=1782625826&sid=89D8ug



圖片附件: DSC03390.jpg (2008-12-22 12:16 AM, 1.1 MB) / 下載次數 812
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1324156&k=df94497402cc611afbff4a69fe91c047&t=1782625826&sid=89D8ug



圖片附件: DSC03391.jpg (2008-12-22 12:16 AM, 1.3 MB) / 下載次數 22
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1324157&k=6cd098d762a4e506f795c3d8f1938ff1&t=1782625826&sid=89D8ug



圖片附件: DSC03394.jpg (2008-12-22 12:16 AM, 1.2 MB) / 下載次數 814
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1324158&k=a4fc72472449f9e575f731beda6fbdb0&t=1782625826&sid=89D8ug



圖片附件: DSC03395.jpg (2008-12-22 12:16 AM, 1.2 MB) / 下載次數 24
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1324159&k=9400b9b7d56d4142f3b62f47af42f36b&t=1782625826&sid=89D8ug



圖片附件: DSC03398.jpg (2008-12-22 12:16 AM, 1 MB) / 下載次數 11
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1324160&k=cb0ea3ff33cf7664886f04c22516b52f&t=1782625826&sid=89D8ug



圖片附件: DSC03399.jpg (2008-12-22 12:16 AM, 1.1 MB) / 下載次數 13
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1324161&k=a8bd66db18cbb5d4c5a9d367ae24cecb&t=1782625826&sid=89D8ug



圖片附件: DSC03401.jpg (2008-12-22 12:16 AM, 971.9 KB) / 下載次數 15
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1324162&k=85441a88737cf5a77781c2a9c81661fc&t=1782625826&sid=89D8ug



圖片附件: DSC03402.jpg (2008-12-22 12:16 AM, 1.2 MB) / 下載次數 29
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1324163&k=406bdb5cf9f1126d963429b0d23df2ca&t=1782625826&sid=89D8ug


作者: nnhkk    時間: 2008-12-22 11:26 AM

KellyJackie聖誕look
作者: shoot_three    時間: 2008-12-22 09:36 PM

佢都算係靚女
作者: E臣    時間: 2008-12-22 11:12 PM

點解我咁早走ar
作者: toy739toy    時間: 2008-12-24 11:24 AM

佢細路有上台唱左首歌




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0