Board logo

標題: [star] [自拍] 賈曉晨、孫慧雪@《J2涼宮春日舞林大會》啟動儀式 [打印本頁]

作者: 世紀黑日    時間: 2009-3-8 12:23 AM     標題: [自拍] 賈曉晨、孫慧雪@《J2涼宮春日舞林大會》啟動儀式

阿雪幾可愛!

http://www.26fun.com/news/635571349139.jpg

[ 本帖最後由 世紀黑日 於 2009-3-8 12:33 AM 編輯 ]

圖片附件: 2009-03-07 082.jpg (2009-3-8 12:23 AM, 3.1 MB) / 下載次數 1620
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1349139&k=5592510ac97fd48fd3a036030c92068b&t=1782681409&sid=PZ8E3L



圖片附件: 2009-03-07 050.jpg (2009-3-8 12:23 AM, 2.9 MB) / 下載次數 146
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1349140&k=5296a270e4df133a063c608b1843be81&t=1782681409&sid=PZ8E3L



圖片附件: 2009-03-07 067.jpg (2009-3-8 12:23 AM, 3.4 MB) / 下載次數 83
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1349141&k=c5b1199fbef74048b83908b0f0e16c1f&t=1782681409&sid=PZ8E3L



圖片附件: 2009-03-07 075.jpg (2009-3-8 12:23 AM, 2.8 MB) / 下載次數 107
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1349142&k=4486b630c4afbe62b73404c5165e31b0&t=1782681409&sid=PZ8E3L



圖片附件: 2009-03-07 073.jpg (2009-3-8 12:23 AM, 2.7 MB) / 下載次數 96
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1349143&k=43b5819750e16dfbb920c521194c63b9&t=1782681409&sid=PZ8E3L



圖片附件: 2009-03-07 081.jpg (2009-3-8 12:23 AM, 3.2 MB) / 下載次數 115
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1349144&k=a1b61321cd4d79aac6de07b123c7a9eb&t=1782681409&sid=PZ8E3L



圖片附件: 2009-03-07 085.jpg (2009-3-8 12:23 AM, 3.1 MB) / 下載次數 91
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1349145&k=7ef3f5067b7b23bf062015634be01b0d&t=1782681409&sid=PZ8E3L


作者: 世紀黑日    時間: 2009-3-8 12:30 AM

很難搵位影 JJ
[end]
http://www.26fun.com/news/745161349152.jpg

[ 本帖最後由 世紀黑日 於 2009-3-8 12:33 AM 編輯 ]

圖片附件: 2009-03-07 039.jpg (2009-3-8 12:30 AM, 3 MB) / 下載次數 155
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1349146&k=ecab3804e9c1074d9188f20061892733&t=1782681409&sid=PZ8E3L



圖片附件: 2009-03-07 040.jpg (2009-3-8 12:30 AM, 3.4 MB) / 下載次數 168
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1349147&k=df69534dfc8d4eedd8303d65efd157da&t=1782681409&sid=PZ8E3L



圖片附件: 2009-03-07 041.jpg (2009-3-8 12:30 AM, 2.8 MB) / 下載次數 161
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1349148&k=9a97ea9692efa680894ab3a3e09898eb&t=1782681409&sid=PZ8E3L



圖片附件: 2009-03-07 045.jpg (2009-3-8 12:30 AM, 3 MB) / 下載次數 130
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1349149&k=6bafa3af8a4704d220f6700138ea3035&t=1782681409&sid=PZ8E3L



圖片附件: 2009-03-07 063.jpg (2009-3-8 12:30 AM, 2.8 MB) / 下載次數 120
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1349150&k=618c9db964c2536e0a13b6b50e6d23af&t=1782681409&sid=PZ8E3L



圖片附件: 2009-03-07 057.jpg (2009-3-8 12:30 AM, 2.7 MB) / 下載次數 112
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1349151&k=671ffe7aa292402bbf24a8590d72a2ff&t=1782681409&sid=PZ8E3L



圖片附件: 2009-03-07 091.jpg (2009-3-8 12:30 AM, 3 MB) / 下載次數 1582
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1349152&k=e9eb9cd85c8c0c2fe0f5684844d51752&t=1782681409&sid=PZ8E3L


作者: nikeatmos    時間: 2009-3-8 12:39 AM

新機
作者: 世紀黑日    時間: 2009-3-8 12:43 AM

係! 但跟你們的相比, 還差十萬八千里!
作者: BeachBoy    時間: 2009-3-8 04:18 AM

原帖由 世紀黑日 於 2009-3-8 12:43 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif
係! 但跟你們的相比, 還差十萬八千里!
等迎好耐啦 熱烈歡迎 世紀黑日 回來

轉新機另加特別分 +12
作者: 世紀黑日    時間: 2009-3-8 11:19 PM

原帖由 BeachBoy 於 2009-3-8 04:18 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif


等迎好耐啦 熱烈歡迎 世紀黑日 回來

轉新機另加特別分 +12
多謝!
作者: ktp11542    時間: 2009-3-9 10:42 AM

阿雪咩可愛呀,直頭靚爆鏡la
作者: 211893484    時間: 2009-3-9 08:13 PM

學生LOOK
作者: dawander3r    時間: 2009-3-22 12:48 AM

i miss 雪雪




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0