Board logo

標題: [私影] [自拍] LingLing 比堅尼-酒店 [打印本頁]

作者: 角都    時間: 2010-1-20 03:18 PM     標題: [自拍] LingLing 比堅尼-酒店

同她禁fd,都無理由唔post出嚟
一對一.....
之前個排她生日,叫我去酒吧參加生日會,但入場費成200幾,最終無錢去
至鐘意搵model 訓係床
天氣暖番約係沙灘影都唔錯,但驚部機入沙

圖片附件: DSC_8977.JPG (2010-1-20 03:18 PM, 4 MB) / 下載次數 4
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517366&k=077757f02d29f396dc711a1825fe2d45&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_8979.JPG (2010-1-20 03:18 PM, 4.1 MB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517367&k=267c4bd3002d2c5f41ffc6f02d994840&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_8983.JPG (2010-1-20 03:18 PM, 3.6 MB) / 下載次數 4
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517368&k=c76edc49dae176a6d840d24cf01d293d&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_8992.JPG (2010-1-20 03:18 PM, 4.2 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517369&k=f0c594576c71ae3b7f0eeefbe9bc461c&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_8996.JPG (2010-1-20 03:18 PM, 4.1 MB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517370&k=122f6df44e2e92f35410e04788ee6c55&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_9003.JPG (2010-1-20 03:18 PM, 4.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517371&k=c30c57a54811bf0926e90c58cab92aae&t=1782584013&sid=IVss54


作者: chewlun3    時間: 2010-1-20 03:25 PM

但入場費成200幾,最終無錢去..........


咁呢輯相你比$佢...
定佢比$ 你....
定兩家都no need $

book 房no need $$$$?
作者: 角都    時間: 2010-1-20 03:28 PM

同她禁fd,都無理由唔post出嚟
一對一.....
之前個排她生日,叫我去酒吧參加生日會,但入場費成200幾,最終無錢去
至鐘意搵model 訓係床
天氣暖番約係沙灘影都唔錯,但驚部機入沙 ...
角都 發表於 2010-1-20 03:18 PM
part 2

圖片附件: DSC_9011.JPG (2010-1-20 03:28 PM, 4.5 MB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517372&k=c201157c4d9e4ff02e366380c0d419ba&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_9035.JPG (2010-1-20 03:28 PM, 4 MB) / 下載次數 4
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517373&k=2a112f2bc17685e1810d44fb80db6822&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_9041.JPG (2010-1-20 03:28 PM, 4.4 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517374&k=b1119166d5a211f1ab9d357fe100b397&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_9048.JPG (2010-1-20 03:28 PM, 3.9 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517375&k=ad560e7efd7c7b8506ba12433807a3f0&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_9074.JPG (2010-1-20 03:28 PM, 6 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517376&k=8b8989235ba3e1f566a1862532c8c8e2&t=1782584013&sid=IVss54


作者: 角都    時間: 2010-1-20 03:42 PM

part 2
角都 發表於 2010-1-20 03:28 PM
part 3

圖片附件: DSC_9090.JPG (2010-1-20 03:42 PM, 5.7 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517387&k=ba8182228a9167b4fc34bf6b7463cd22&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_9098.JPG (2010-1-20 03:42 PM, 5.5 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517388&k=573340ff2f73eb52004345718ae11c17&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_9135.JPG (2010-1-20 03:42 PM, 5.4 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517389&k=d69f03a6f1a4e76b822f3b7c329ebc75&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_9167.JPG (2010-1-20 03:42 PM, 5 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517390&k=d1c80007e5cca5ce5d71c77911ba2009&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_9189.JPG (2010-1-20 03:42 PM, 4.2 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517391&k=ada0b7a85b44bde73010616bef7fb44a&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_9186.JPG (2010-1-20 03:42 PM, 4.8 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517392&k=33527e26e11b2b61e2521a3b650ef4b0&t=1782584013&sid=IVss54


作者: 角都    時間: 2010-1-20 03:53 PM

part 3
角都 發表於 2010-1-20 03:42 PM
part 4 [完]

圖片附件: DSC_9193.JPG (2010-1-20 03:53 PM, 4.4 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517403&k=1b9b7174b5935498aff71b42a9cac876&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_9202.JPG (2010-1-20 03:53 PM, 4.3 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517404&k=3f81e75095f33b6a8631e05c74a86a30&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_9222.JPG (2010-1-20 03:53 PM, 3.6 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517405&k=22bd8628623efa67050fa916f811fc63&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_9245.JPG (2010-1-20 03:53 PM, 4.3 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517406&k=dbf297d79efd8bf366a33bca433632c7&t=1782584013&sid=IVss54



圖片附件: DSC_9244.JPG (2010-1-20 03:53 PM, 4.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1517407&k=e78df31c8722c41ff0f2a67d532411b6&t=1782584013&sid=IVss54


作者: bw2046    時間: 2010-1-20 03:58 PM

Poses 誘人...
作者: 角都    時間: 2010-1-20 03:58 PM

本帖最後由 角都 於 2010-1-20 04:00 PM 編輯
但入場費成200幾,最終無錢去..........


咁呢輯相你比$佢...
定佢比$ 你....
定兩家都no need $

book 房no need $$$$?
chewlun3 發表於 2010-1-20 03:25 PM
當然我俾錢,房錢同model fee 成1300-1400,俾錢我的只有個d膠工
她生日個排,我超窮,因為洗得太多錢,連200幾都無
d膠工受氣人工又少, 但儲埋d 血汗錢轉頭俾曬d靚女lu
作者: vbvb    時間: 2010-1-20 05:11 PM

甫士唔錯,樓主有冇俾意見?
作者: chewlun3    時間: 2010-1-20 05:13 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2010-1-20 05:15 PM 編輯

$1300-$1400影一个model
值唔值.....
真係好个人feeling.....
but影得10个8个....
成支靚lens 都係度 lu

正如有人上中午晚都追星......配服
作者: 角都    時間: 2010-1-20 05:33 PM

$1300-$1400影一个model
值唔值.....
真係好个人feeling.....
but影得10个8个....
成支靚lens 都係度 lu

正如有人上中午晚都追星......配服
chewlun3 發表於 2010-1-20 05:13 PM
靚鏡唔需要la, 9唔9join 影會影BIKINI, 百幾一次
大把人早午晚都追星,合照,仲要曬埋相
有d係有錢仔,屋企大把唔駛做
當然最經典的追星人物係...........
作者: 角都    時間: 2010-1-20 05:36 PM

甫士唔錯,樓主有冇俾意見?
vbvb 發表於 2010-1-20 05:11 PM
她做左model 幾年,pose 當然pro
下次叫她擺d更誘人的
作者: 角都    時間: 2010-1-20 05:38 PM

Poses 誘人...
bw2046 發表於 2010-1-20 03:58 PM
我覺得誘人過yan
作者: chewlun3    時間: 2010-1-20 05:56 PM

咁又係...百樣人....
見有d 追到唔多清醒咁.....

我都有玩....比$ 玩....只有幾間大U攪先科水
作者: 角都    時間: 2010-1-20 06:29 PM

見過有d人已追到變左智障
俾d 小朋友煆同打都唔出聲
都成幾十歲,無可能投入番勞動市場lu
作者: chewlun3    時間: 2010-1-22 03:13 PM

有d 話要獨家 or 唔比另一web 出相 wor........
有版稅收咩?
作者: kakeidevil    時間: 2010-1-22 03:15 PM

咪住...........有冇下文先
作者: 角都    時間: 2010-1-23 10:48 PM

咪住...........有冇下文先
kakeidevil 發表於 2010-1-22 03:15 PM
有ar, 影完後我send 番d 相俾佢
我分得好開的,影相就係model,玩就另一d
因為係香港被告非禮,強姦,男的判好重的,無謂賭博
作者: 角都    時間: 2010-1-24 12:15 AM

她話打錯名,見到我依度
應該叫 Ning Ning
作者: ATX-828    時間: 2010-1-24 03:37 AM

她話打錯名,見到我依度
應該叫 Ning Ning
角都 發表於 2010-1-24 12:15 AM
有需要可請版主改番正過heading過model名

不過可能係你呢一貼攪到昨日係APM人人都認得佢狂

本帖隱藏的內容需要積分高於 200 才可瀏覽

作者: 角都    時間: 2010-1-24 11:22 AM

本帖最後由 角都 於 2010-1-24 11:23 AM 編輯

原來我的post似乎好多人睇,個個衝曬去apm
她昨日話可能離開香港一排,係私影就快d book
我就影夠la,bikini, 再發掘新大陸
下次影bikini 去d 沙灘影先
幾日就1000人睇過
作者: 自由神    時間: 2010-1-24 12:47 PM

有ar, 影完後我send 番d 相俾佢
我分得好開的,影相就係model,玩就另一d
因為係香港被告非禮,強姦,男的判好重的,無謂賭博
角都 發表於 2010-1-23 10:48 PM
That means...once there ain't any law or penalty here....
You will....
作者: 角都    時間: 2010-1-24 01:11 PM

That means...once there ain't any law or penalty here....
You will....
自由神 發表於 2010-1-24 12:47 PM
如果無法律的話, 首先打劫d 高官,有錢佬先啦
再派錢俾市民
基層市民錢少,受氣,又要俾錢起高鐵
作者: 角都    時間: 2010-1-25 02:06 PM

幾日就12000, 好快就20000
作者: (1)T-MAC(1)    時間: 2010-2-25 08:43 PM

C HING~~~
NICE SHOOT^^




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0