標題:
[model]
[自拍]第二屆海港城STYLE Model Hunt模特兒大賽2010招募活動
[打印本頁]
作者:
占占占
時間:
2010-4-21 10:06 PM
標題:
[自拍]第二屆海港城STYLE Model Hunt模特兒大賽2010招募活動
本帖最後由 占占占 於 2010-4-21 10:10 PM 編輯
日期: 21/4/2010
活動: 第二屆海港城STYLE Model Hunt模特兒大賽2010招募活動
時間: 13:00
地點: 尖沙咀海港城港威商場大堂Ⅱ
Model: 楊穎、汀叮、Sarah、Hillary、Isabel、 Winnie
**太多REPORTER, 大部分時間都係上左2樓影.
圖片附件:
DSC_3587.JPG
(2010-4-21 10:06 PM, 141.8 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1639368&k=230473dccd8d10680f9102c2cb15c69b&t=1782633893&sid=ys67MS
圖片附件:
DSC_3576.JPG
(2010-4-21 10:06 PM, 116.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1639369&k=9d00085d8f1a05cb10128ca2d2287a4a&t=1782633893&sid=ys67MS
圖片附件:
DSC_3571.JPG
(2010-4-21 10:06 PM, 110.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1639370&k=ef0300b7c1f1a04abf2d59334e7a4bc2&t=1782633893&sid=ys67MS
圖片附件:
DSC_3553.JPG
(2010-4-21 10:06 PM, 111.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1639371&k=b501a96628573c39698a9f5ffc042c14&t=1782633893&sid=ys67MS
圖片附件:
DSC_3621.JPG
(2010-4-21 10:06 PM, 138.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1639372&k=e3f3233c68ffb198ef3d8a9e481e05fc&t=1782633893&sid=ys67MS
圖片附件:
DSC_3665.JPG
(2010-4-21 10:06 PM, 120.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1639373&k=609960ee743a77b12cf74e9958fdbccd&t=1782633893&sid=ys67MS
圖片附件:
DSC_3668.JPG
(2010-4-21 10:06 PM, 100.5 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1639374&k=d5cb3590d018a58f4f634f5b7af9779c&t=1782633893&sid=ys67MS
圖片附件:
DSC_3671.jpg
(2010-4-21 10:10 PM, 222.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1639375&k=21b0e9803fc17cc46bd864b8a56fb986&t=1782633893&sid=ys67MS
圖片附件:
DSC_3675.JPG
(2010-4-21 10:06 PM, 121.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1639376&k=185d624fec7e0380a3ef4742223f76eb&t=1782633893&sid=ys67MS
圖片附件:
DSC_3677.JPG
(2010-4-21 10:06 PM, 99.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1639377&k=b687c123ad734913ee2ee4aa6ece7d1e&t=1782633893&sid=ys67MS
作者:
DB-Bahn
時間:
2010-4-21 10:48 PM
Not
more Isabel....
作者:
占占占
時間:
2010-4-21 11:02 PM
Not
more Isabel....
DB-Bahn 發表於 2010-4-21 10:48 PM
好少單人相, 多數合照.
作者:
占占占
時間:
2010-4-21 11:05 PM
等下 BW大大 D 片啦.......
歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/)
Powered by Discuz! 7.0.0