Board logo

標題: [model] {原創}2010深圳車展:獸獸 及海天堂廣告女角 [打印本頁]

作者: Tu-160    時間: 2010-6-12 07:33 PM     標題: {原創}2010深圳車展:獸獸 及海天堂廣告女角

本帖最後由 Tu-160 於 2010-6-12 08:37 PM 編輯

日期: 11-16/6/2010
2010深圳車展

---獸獸(翟凌) @Hall 1-09..吉利汽車
---海天堂廣告女角Cici Chan @ Hall 1-05..比亞迪A3
上年美女廚房百美宴
http://www.26fun.com/news/b28b01350135.jpg


....展覽未完有興趣自已北上

太多相只先出2位 , 而且上年2009上海車展model質素比今次更高但都未Post下半部
http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=204259
**不過Part 2 Audi 中就有獸獸

圖片附件: SZ_CS2010-Geely_07-翟凌.jpg (2010-6-12 07:43 PM, 2.7 MB) / 下載次數 4
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1709526&k=4b73c06f71ee75f24580fc25d9c0901f&t=1782625102&sid=owmdeU



圖片附件: SZ_CS2010-Geely_08-翟凌.jpg (2010-6-12 07:47 PM, 2 MB) / 下載次數 6
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1709528&k=f672ec3bc68ae0f1cc3683a5236f1a6d&t=1782625102&sid=owmdeU



圖片附件: SZ_CS2010-Geely_02-翟凌.jpg (2010-6-12 07:50 PM, 2 MB) / 下載次數 5
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1709529&k=919865e32e24fd147fccccc65c8ce4a1&t=1782625102&sid=owmdeU



圖片附件: SZ_CS2010-Geely_16-翟凌.jpg (2010-6-12 07:51 PM, 2.6 MB) / 下載次數 8
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1709530&k=e5ad713eb00487fb2ee4b88f70c65116&t=1782625102&sid=owmdeU



圖片附件: SZ_CS2010-Geely_12-翟凌.jpg (2010-6-12 07:52 PM, 2.4 MB) / 下載次數 5
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1709531&k=600a0c3e21deaf9372ca1650981ebaa0&t=1782625102&sid=owmdeU



圖片附件: SZ_CS2010-Geely_10-翟凌.jpg (2010-6-12 08:10 PM, 3.2 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1709533&k=d9353a90837e9178bfb54e85e69579e7&t=1782625102&sid=owmdeU



圖片附件: SZ_CS2010-BYD_03-Cici.JPG (2010-6-12 08:10 PM, 2.5 MB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1709534&k=c9b366a660a9e5c5946b83c51fa0900f&t=1782625102&sid=owmdeU



圖片附件: SZ_CS2010-BYD_20-Cici.JPG (2010-6-12 08:10 PM, 2.3 MB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1709535&k=5c5d38822aa6b11401b250d0e0ca77b2&t=1782625102&sid=owmdeU



圖片附件: SZ_CS2010-BYD_13-Cici.jpg (2010-6-12 08:15 PM, 2.6 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1709536&k=aa1fce63f6db9f4fe0003be8e0f9c9ea&t=1782625102&sid=owmdeU



圖片附件: SZ_CS2010-BYD_01-Cici.JPG (2010-6-12 08:35 PM, 2.4 MB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1709538&k=34d1e288beae7d0e69af0028542be566&t=1782625102&sid=owmdeU



圖片附件: SZ_CS2010-BYD_23-Cici.JPG (2010-6-12 08:19 PM, 2.2 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1709539&k=1b5172bc39f760bb5f1305e0f4aef99a&t=1782625102&sid=owmdeU



圖片附件: SZ_CS2010-BYD_18-Cici.JPG (2010-6-12 08:22 PM, 2.4 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1709540&k=ac5ca6485bfed8f1071b342296fb6906&t=1782625102&sid=owmdeU



圖片附件: SZ_CS2010-BYD_24-Cici.JPG (2010-6-12 08:24 PM, 2.4 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1709619&k=bb46fe7819690d48c2bc2c43c45a1121&t=1782625102&sid=owmdeU



圖片附件: SZ_CS2010-Geely_17-翟凌.jpg (2010-6-12 08:37 PM, 2.6 MB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1710589&k=3c5223ff0ead42f668c45072c558c246&t=1782625102&sid=owmdeU



圖片附件: SZ_CS2010-Geely_04-翟凌.jpg (2010-6-12 08:37 PM, 2.6 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1710590&k=a74c3c9bc96d37ee8d10ed024d3ed14b&t=1782625102&sid=owmdeU


作者: madinggou    時間: 2010-6-12 09:17 PM

本帖最後由 madinggou 於 2010-6-12 09:22 PM 編輯

翟凌是這樣子的嗎?

點解唔同樣?

http://auto.qq.com/a/20100611/000242.htm

http://auto.qq.com/a/20100611/000235.htm#p=1
作者: mnbvc    時間: 2010-6-12 09:47 PM

日期: 11-16/6/2010
2010深圳車展


Tu-160 發表於 2010-6-12 07:33 PM
之前係火車見個廣告米呢個羅
但要exam
人地未ex完佢就車展完
作者: mnbvc    時間: 2010-6-12 09:48 PM

翟凌是這樣子的嗎?

點解唔同樣?

http://auto.qq.com/a/20100611/000242.htm

http://auto.qq.com/a/20100611/000235.htm#p=1
madinggou 發表於 2010-6-12 09:17 PM
真係好似靚左
之前個段片好似冇甘得甘
作者: mnbvc    時間: 2010-6-12 09:49 PM

本帖最後由 mnbvc 於 2010-6-12 09:51 PM 編輯

海天堂廣告女角係米個
呀你米行埋黎呀個個

車展未完
甘係米日日上去
作者: madinggou    時間: 2010-6-12 10:01 PM

獸獸 (翟凌)是這樣子的嗎?

點解唔同樣?

你有冇問佢個名?

http://auto.qq.com/a/20100611/000242.htm

http://auto.qq.com/a/20100611/000235.htm#p=1


只係6月11日
(星期五)??

1330-1430
翟淩(獸獸)“深港澳車展謀轉型”媒體見面會(19號館)
作者: Tu-160    時間: 2010-6-15 12:11 AM

獸獸 (翟凌)是這樣子的嗎?

點解唔同樣?

你有冇問佢個名?

http://auto.qq.com/a/20100611/000242.htm

http://auto.qq.com/a/20100611/000235.htm#p=1


只係6月11日
(星期五)??
13:30-14:30
翟淩(獸獸)“深 ...
madinggou 發表於 2010-6-12 10:01 PM
獸獸應該全期在吉利做Showgirls, 上述呢個fun同吉利無關
作者: Tu-160    時間: 2010-6-15 12:18 AM

海天堂廣告女角係米個
呀你米行埋黎呀個個

車展未完
甘係米日日上去
mnbvc 發表於 2010-6-12 09:49 PM
海天堂廣告呢過

[youtube]Er1ZX0IF5ng[/youtube]
作者: ktwu2007    時間: 2010-6-15 12:34 AM

8# Tu-160

我淨係睇過: 嘩! 正係好正氣 ~呀
o個個廣告.....
作者: nelly    時間: 2010-6-15 12:46 AM

obviously she is not 獸獸 la!!
But she is pretty indeed.....anyone know her name>??
作者: Tu-160    時間: 2010-6-15 01:19 AM

本帖最後由 Tu-160 於 2010-6-15 01:20 AM 編輯
obviously she is not 獸獸 la!!
But she is pretty indeed.....anyone know her name>??
nelly 發表於 2010-6-15 12:46 AM
09年上海車展佢係做Audi, 對比過look只係今次性感咗
http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/art_main.php?&iss_id=20100530&sec_id=7018882&art_id=14082842
另佢做完車展就會應apm/大埔超級城過邊新鴻基term邀請來港, 到時可對清楚樣....

不過呢term新鴻基好興玩平日中午暗紛唔想拍友去影, 相信呢到未必有自拍相看lu
作者: madinggou    時間: 2010-6-15 07:51 PM

本帖最後由 madinggou 於 2010-6-15 08:07 PM 編輯

獸獸只係出現6月11日媒體見面會

http://auto.msn.com.cn/2010geneva/picnews/330031.shtml
作者: madinggou    時間: 2010-7-5 02:52 AM

车模兽兽亮相车展
http://www.s1979.com/m/citystories/times/2010/0611/42323.shtml




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0