Board logo

標題: [model] [自拍] 空姐,台灣model,兔女郎-旅遊展 [打印本頁]

作者: 角都    時間: 2010-6-14 02:40 PM     標題: [自拍] 空姐,台灣model,兔女郎-旅遊展

依個展直頭要去, 有空姐影
原本星期日都去, 但約左fd飲茶,如果唔係影得仲多
有個台灣model問我相機係咪好貴, 講講下無端端主動同我握手, 2隻手都握過

圖片附件: _DSC9951.JPG (2010-6-14 02:40 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713941&k=20a993104a219efed9f88039558edb2c&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC9955.JPG (2010-6-14 02:40 PM, 3 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713942&k=37ae0df52f699b89e7426ee72a2b754d&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0090.JPG (2010-6-14 02:40 PM, 3 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713943&k=a5fcb1d13fa287c2e27337cb8c1f4613&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0133.JPG (2010-6-14 02:40 PM, 3 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713944&k=6d7ea3acf57ffd56ab90a639a2b4335e&t=1782625103&sid=owmdeU


作者: 角都    時間: 2010-6-14 02:56 PM

依個展直頭要去, 有空姐影
原本星期日都去, 但約左fd飲茶,如果唔係影得仲多
有個台灣model問我相機係咪好貴, 講講下無端端主動同我握手, 2隻手都握過 ...
角都 發表於 2010-6-14 02:40 PM
台灣藝人定model???

圖片附件: _DSC0048.JPG (2010-6-14 02:56 PM, 3.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713945&k=8bcc4f820bbb23222b9593f706ab5c78&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0049.JPG (2010-6-14 02:56 PM, 3.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713946&k=2d3b0a62852a8d369871d859ab038e9a&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0055.JPG (2010-6-14 02:56 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713947&k=ce4d2df589e351ec875da52f7653fe0c&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0051.JPG (2010-6-14 02:56 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713948&k=a5669bc8e0dadeed7d791bd1d9a209ce&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC9985.JPG (2010-6-14 02:56 PM, 3.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713949&k=eebb871bfb4322f4feabc0066b022508&t=1782625103&sid=owmdeU


作者: 角都    時間: 2010-6-14 03:03 PM

本帖最後由 角都 於 2010-6-14 03:05 PM 編輯
台灣藝人定model???
角都 發表於 2010-6-14 02:56 PM
空姐    真係想搵日係機場影空姐
港龍好好影,又好傾, 國泰就連2張都話多,國泰

圖片附件: _DSC0125.JPG (2010-6-14 03:03 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713950&k=1af6e958dda9904b918ea32847864398&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0126.JPG (2010-6-14 03:03 PM, 3.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713951&k=85075247ec7c0f62e699d5d928377944&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0039.JPG (2010-6-14 03:03 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713952&k=3e397573f82d5c7c41f00e44b155ad47&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0041.JPG (2010-6-14 03:03 PM, 3.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713953&k=9b2beb6641d501bc7957c29f5b0b65dc&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0106.JPG (2010-6-14 03:03 PM, 3.5 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713954&k=b881ef3f0679dafb1938759278ed5d08&t=1782625103&sid=owmdeU


作者: 角都    時間: 2010-6-14 03:11 PM

空姐    真係想搵日係機場影空姐
港龍好好影,又好傾, 國泰就連2張都話多,國泰
角都 發表於 2010-6-14 03:03 PM
黑色兔女郎, 有T BACK

圖片附件: _DSC0137.JPG (2010-6-14 03:11 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713957&k=e04d8e7d9eebbf7c8e2df00e93f7b387&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0178.JPG (2010-6-14 03:11 PM, 3.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713958&k=2beb39efd1eca93e9ab7bac46a261924&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0184.JPG (2010-6-14 03:11 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713959&k=adc7ae013716dd191f60e35493197ee4&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0185.JPG (2010-6-14 03:11 PM, 3 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713960&k=00288992dacbef566fe33a8f4530464f&t=1782625103&sid=owmdeU


作者: 角都    時間: 2010-6-14 03:19 PM

黑色兔女郎, 有T BACK
角都 發表於 2010-6-14 03:11 PM
白色兔女郎,更加熱情,仲有絲襪影
[完]

圖片附件: _DSC0160.JPG (2010-6-14 03:19 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713965&k=f8c6dcc0ddd23add54ce4693911f339a&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0161.JPG (2010-6-14 03:19 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713966&k=915b39516fd3ee7c728d58a5fb653571&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0164.JPG (2010-6-14 03:19 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713967&k=5b45420bd9ca7a4425e31fcc95369584&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0166.JPG (2010-6-14 03:19 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713968&k=bdd4d6455ad743a75a8b0bbbe4a8baed&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0173.JPG (2010-6-14 03:19 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713969&k=f76e1023c08a8a737005a2d42a47fea6&t=1782625103&sid=owmdeU



圖片附件: _DSC0176.JPG (2010-6-14 03:19 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1713970&k=39b19331e349487a575bb090d11d177c&t=1782625103&sid=owmdeU


作者: kykc    時間: 2010-6-14 06:20 PM

好介紹, thanks,
作者: mnbvc    時間: 2010-6-14 06:25 PM

本帖最後由 mnbvc 於 2010-6-14 07:17 PM 編輯
空姐    真係想搵日係機場影空姐
港龍好好影,又好傾, 國泰就連2張都話多,國泰
角都 發表於 2010-6-14 03:03 PM
係米真空姐呢
有冇名
呢個真係好得下
http://www.26fun.com/news/1c6651713953.jpg
_DSC0041.JPG (3.2 MB)2848 x 4288 PIXEL下載
作者: Tu-160    時間: 2010-6-14 06:53 PM

係米真空姐呢
有冇名
呢個真係好得下
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1713953&k=1548a19d4f913d24e98ebc9cdd0b275a&t=1276511011&sid=347eRsBhaREhIgZvn2W9M47jfLZuervLKzVcXhsH%2BDUU ...
mnbvc 發表於 2010-6-14 06:25 PM
2位的確真空姐. 因另一位係model---Tasha Chong(莊西佳)

佢剛加入咗香港航空並專責在月尾新開飛莫斯科航線服務
作者: 角都    時間: 2010-6-14 07:08 PM

係米真空姐呢
有冇名
呢個真係好得下
http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1713953&k=1548a19d4f913d24e98ebc9cdd0b275a&t=1276511011&sid=347eRsBhaREhIgZvn2W9M47jfLZuervLKzVcXhsH%2BDUU ...
mnbvc 發表於 2010-6-14 06:25 PM
點攞到原圖?  
索個位空姐姓黃,   港龍的
作者: mnbvc    時間: 2010-6-14 07:19 PM

點攞到原圖?  
索個位空姐姓黃,   港龍的
角都 發表於 2010-6-14 07:08 PM
姓黃個位空姐係米呢位? http://www.26fun.com/news/1c6651713953.jpg
原圖指甘樣?
http://www.26fun.com/news/1c6651713953.jpg
作者: mnbvc    時間: 2010-6-14 07:20 PM

2位的確真空姐. 因另一位係model---Tasha Chong(莊西佳)

佢剛加入咗香港航空並專責在月尾新開飛莫斯科航線服務
Tu-160 發表於 2010-6-14 06:53 PM
甘我要中抽獎呀
Tasha Chong(莊西佳)即邊位
有冇圖
作者: Tu-160    時間: 2010-6-14 07:54 PM

本帖最後由 Tu-160 於 2010-6-14 07:55 PM 編輯
甘我要中抽獎呀
Tasha Chong(莊西佳)即邊位
有冇圖
mnbvc 發表於 2010-6-14 07:20 PM
借堡爺幅自拍相一用
http://i37.tinypic.com/rlb66p.jpg
作者: mnbvc    時間: 2010-6-14 10:37 PM

唔記得問係邊到
旅遊展到幾時完
作者: pyau    時間: 2010-6-14 10:46 PM

唔記得問係邊到
旅遊展到幾時完
mnbvc 發表於 2010-6-14 10:37 PM
尋日5時
作者: mnbvc    時間: 2010-6-14 11:15 PM

尋日5時
pyau 發表於 2010-6-14 10:46 PM
得一日之後冇
作者: Tu-160    時間: 2010-6-14 11:42 PM

得一日之後冇
mnbvc 發表於 2010-6-14 11:15 PM
10-11/6 FOR PRESS
12-13/6 FOR 公眾
作者: mnbvc    時間: 2010-6-15 12:11 AM

10-11/6 FOR PRESS
12-13/6 FOR 公眾
Tu-160 發表於 2010-6-14 11:42 PM
想去刀冇機
作者: mnbvc    時間: 2010-6-15 12:46 AM

仲有今明2天
Tu-160 發表於 2010-6-15 12:37 AM
甘你又話12-13/6
又唔知係邊又唔知幾點到幾點
10-11/6 FOR PRESS
12-13/6 FOR 公眾
作者: Tu-160    時間: 2010-6-15 12:57 AM

甘你又話12-13/6
又唔知係邊又唔知幾點到幾點
10-11/6 FOR PRESS
12-13/6 FOR 公眾
mnbvc 發表於 2010-6-15 12:46 AM
今明2天 =>係深圳車展
作者: madinggou    時間: 2010-6-15 07:45 PM

年年都係一樣啦!
作者: DB-Bahn    時間: 2010-6-16 01:00 AM

上年去 過旅遊展間韓國Casino一樣出兔女郎-
http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=204355

搭單唔見左個頭 乜水嚟 , 我邊有呢個MSN
作者: mnbvc    時間: 2010-6-16 01:09 AM

上年去 過旅遊展間韓國Casino一樣出兔女郎-
http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=204355

搭單唔見左個頭 乜水嚟 , 我邊有呢個MSN
DB-Bahn 發表於 2010-6-16 01:00 AM
衰雞開但比過我但唔記得左pw
你要問返衰雞先知個pw
我冇改過pw所以開到既
衰雞仲記得既話
作者: sos9407sos    時間: 2010-6-17 12:36 AM

C.hing 唔好意思 , 其實喱個係咩辰展覧 ?? 深圳 ?? Tks.
作者: DB-Bahn    時間: 2010-6-17 03:34 AM

C.hing 唔好意思 , 其實喱個係咩辰展覧 ?? 深圳 ?? Tks.
sos9407sos 發表於 2010-6-17 12:36 AM
香港...但與上年一樣與深圳車展同一週末攪
作者: madinggou    時間: 2010-6-17 01:13 PM

本帖最後由 madinggou 於 2010-6-17 01:15 PM 編輯

香港旅遊展

每年差不多都是同一展檔...

每年都有這間韓國Casino

http://www.itehk.com/ITEHK/index.php?lang=tw&menuID=main&module=mainPage&topLevel=10&subLevel=0




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0