Board logo

標題: [model] [Tokyo]周秀娜@TGC 2010 A/W-100904 [打印本頁]

作者: DB-Bahn    時間: 2010-9-5 11:52 PM     標題: [Tokyo]周秀娜@TGC 2010 A/W-100904

本帖最後由 DB-Bahn 於 2010-9-6 12:24 AM 編輯

日期: 04/9/2010
活動: TOKYO GIRLS COLLECTION'2010 A/W
時間: 1300-2200(JP Time)
地點: 大宮市副都心區Saitama Super Arena
MC: 星野亞希.....

山頂版....應該不可影,趁散場悄悄亂影D....
佢地下午行完都要wait 到show完無我地般一完即閃
...但好似影到周秀娜....16-19最前右邊
Add TVB Cam

Part 1-山頂版

圖片附件: TGC-JP100904_03.jpg (2010-9-5 11:44 PM, 3.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767637&k=bcc595843d312613f952a501096d10d6&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_04.jpg (2010-9-5 11:46 PM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767638&k=2879a5fa92757d4192e194faae6c311d&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_05.jpg (2010-9-5 11:48 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767640&k=fe1ea86e84c5a3de3a77961b3fd7f5ae&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_09.jpg (2010-9-5 11:51 PM, 2.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767641&k=0ac1080baecca25705aa836375436ffd&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_16.jpg (2010-9-5 11:56 PM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767645&k=20c152e7090b80689fdcef7a4cbbec70&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_17.jpg (2010-9-5 11:59 PM, 3.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767649&k=c09bf5522e84fe686d4e4dd287ec26cd&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_18.jpg (2010-9-6 12:01 AM, 3.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767650&k=df6b6f6e4ffd54e1ae6c05ccd08f5236&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_19.jpg (2010-9-6 12:04 AM, 3.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767651&k=a57b2fa005e90a0f2a30996b8891d3ca&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_20.jpg (2010-9-6 12:07 AM, 3.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767652&k=c4139a07c272f932bf69091d23f97998&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_22.jpg (2010-9-6 12:10 AM, 3.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767653&k=a2bf9cbe1bb02e24d9cea5e60d0edadf&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_23.jpg (2010-9-6 12:14 AM, 3.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767654&k=f6951a10f685886c4372cbd36d2b9e70&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_29.jpg (2010-9-6 12:17 AM, 3.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767655&k=a0cf444763bf3e9787bf77d8cc0d7d39&t=1782675751&sid=3199Uo


作者: chewlun3    時間: 2010-9-6 12:20 AM

typhoon is coming .....
good luck
作者: ckp1117    時間: 2010-9-6 12:26 AM

好難買飛的,你點買到.............
作者: DB-Bahn    時間: 2010-9-6 12:38 AM

好難買飛的,你點買到.............
ckp1117 發表於 2010-9-6 12:26 AM
After 1800 have  half price ticket sell at Show Place
作者: ckyckk    時間: 2010-9-6 01:17 AM

嘩 ~~ 熱烈支持 db 哥 新鮮熱辣由東京速遞靚相
作者: mnbvc    時間: 2010-9-6 01:56 AM

DB-Bahn 發表於 2010-9-5 11:52 PM
你變左狂迷追佢到日本呀
作者: bw2046    時間: 2010-9-6 02:25 AM

支持呀...     
作者: ckp1117    時間: 2010-9-6 02:32 AM

After 1800 have  half price ticket sell at Show Place
DB-Bahn 發表於 2010-9-6 12:38 AM
但佢之前係個網話所有飛賣哂,無得訂.....
作者: ckp1117    時間: 2010-9-6 02:32 AM

你變左狂迷追佢到日本呀
mnbvc 發表於 2010-9-6 01:56 AM

作者: mnbvc    時間: 2010-9-6 08:45 PM


ckp1117 發表於 2010-9-6 02:32 AM
乜膠事者
刀冇話到你個原祖級狂迷地位有動搖過
作者: markphoto    時間: 2010-9-6 10:57 PM

大老好野咁都比你影到佩服.........
作者: DB-Bahn    時間: 2010-9-7 12:14 AM

本帖最後由 DB-Bahn 於 2010-9-7 12:26 AM 編輯
你變左狂迷追佢到日本呀
mnbvc 發表於 2010-9-6 01:56 AM
第2天北上影蒸機順路

否則周日龍澤英龍華大鬧原宿可能都 ...

Last night no power...Part 2

end

圖片附件: TGC-JP100904_24.jpg (2010-9-6 12:30 AM, 1.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767669&k=082e1285a37c1d2452c8a7079a8eaa88&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_26.jpg (2010-9-6 12:31 AM, 840.8 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767670&k=707c8640d426a869a012ffac2b96b09f&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_27.jpg (2010-9-6 12:32 AM, 725 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767671&k=07f0c26ccb7eb9f34080ac3603ac1e7a&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_28.jpg (2010-9-6 12:33 AM, 616.8 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767672&k=badede782316d943dadb0ed1aa2751d0&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_32.jpg (2010-9-6 12:35 AM, 799.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767673&k=2072d47cb5cd56a0db275782adf19dae&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_34.jpg (2010-9-6 12:36 AM, 645.8 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767674&k=61d42d16aabac7422929aeb1a1135571&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_39.jpg (2010-9-6 12:37 AM, 555 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767675&k=225a826d941b33ddadc836783ad6ad0a&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_41.jpg (2010-9-6 12:38 AM, 912.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767676&k=6e4d61ec14450127ac5e88632a28bbd1&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_42.jpg (2010-9-6 12:39 AM, 428.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767677&k=70142ac23df083da58a5e217d5c2f536&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_45.jpg (2010-9-6 12:40 AM, 586.9 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767678&k=392610a43e63d62ae9a8cf60202313ad&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_52.jpg (2010-9-7 12:24 AM, 484.5 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767939&k=646040d3dc1dbae741ebff423ad6dac7&t=1782675751&sid=3199Uo



圖片附件: TGC-JP100904_54.jpg (2010-9-7 12:25 AM, 668.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1767940&k=5f796a0072915be9284782e188c06525&t=1782675751&sid=3199Uo


作者: DB-Bahn    時間: 2010-9-7 12:18 AM

但佢之前係個網話所有飛賣哂,無得訂.....
ckp1117 發表於 2010-9-6 02:32 AM
d飛同只分指定席/自由席

但個Catwalk show 9 hr ....自由席 d 人早閃就賣飛...




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0