標題:
[star]
<自拍> 20101007-江若琳,楊丞琳,Ciwi,Elva..《3D童眼》首映禮
[打印本頁]
作者:
131313
時間:
2010-10-8 01:13 AM
標題:
<自拍> 20101007-江若琳,楊丞琳,Ciwi,Elva..《3D童眼》首映禮
本帖最後由 131313 於 2010-10-8 01:22 AM 編輯
日期: 7/10/2010
活動: 電影《3D童眼》首映禮
時間: 20:30
地點: 尖沙咀柯士甸道西一號圓方The Grand戲院
出席:
本帖隱藏的內容需要積分高於 13 才可瀏覽
圖片附件:
20101008_034.jpg
(2010-10-8 12:59 AM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773933&k=98e29583c8d31eeec97a80e56ecdb386&t=1782625130&sid=O4rdEF
圖片附件:
20101008_035.jpg
(2010-10-8 01:01 AM, 2.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773934&k=b87131d6d24762ac9193ac83812c626b&t=1782625130&sid=O4rdEF
圖片附件:
20101008_041.jpg
(2010-10-8 01:02 AM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773935&k=52bbcc84359284ad10fa2797645f7844&t=1782625130&sid=O4rdEF
圖片附件:
20101008_060.jpg
(2010-10-8 01:03 AM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773936&k=fdd847b3deabf5ff8deae06f64d2c6b1&t=1782625130&sid=O4rdEF
圖片附件:
20101008_055.jpg
(2010-10-8 01:07 AM, 1.7 MB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773937&k=3a2c3f09b919bb82474d713e3e637620&t=1782625130&sid=O4rdEF
圖片附件:
20101008_058.jpg
(2010-10-8 01:09 AM, 3.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773938&k=3224ac1b6260ab84fba5985844eaf6c3&t=1782625130&sid=O4rdEF
圖片附件:
20101008_052.jpg
(2010-10-8 01:10 AM, 2.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773939&k=7e087dfe46b4e9f65377677a0885ee72&t=1782625130&sid=O4rdEF
圖片附件:
20101008_050.jpg
(2010-10-8 01:11 AM, 2.8 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773940&k=1c78dc037e060706f8645b29bf673bf5&t=1782625130&sid=O4rdEF
圖片附件:
20101008_039.jpg
(2010-10-8 01:11 AM, 2.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773941&k=cf9fd2d81b8b588746eed2b4e1f25432&t=1782625130&sid=O4rdEF
圖片附件:
20101008_037.jpg
(2010-10-8 01:12 AM, 3.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773942&k=ae2f6e8aa3f11c564d3e2ebf7cc10d67&t=1782625130&sid=O4rdEF
圖片附件:
20101008_044.jpg
(2010-10-8 01:12 AM, 767.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773943&k=466028c15fd7f5050460e216ed9b433f&t=1782625130&sid=O4rdEF
圖片附件:
20101008_046.jpg
(2010-10-8 01:12 AM, 961.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1773944&k=c44e701966733ca580e9e88f524b679a&t=1782625130&sid=O4rdEF
作者:
殺破狼
時間:
2010-10-8 01:20 AM
幫臭人打格咁好
作者:
131313
時間:
2010-10-8 02:19 AM
幫臭人打格咁好
殺破狼 發表於 2010-10-8 01:20 AM
為免讀者感到不安, 學內地最興既形象工程
作者:
chewlun3
時間:
2010-10-8 09:56 AM
本帖最後由 chewlun3 於 2010-10-8 10:38 AM 編輯
淨係套衫褲/咩袋......都聞到啦
感覺不安 bor
作者:
madinggou
時間:
2010-10-8 10:03 AM
做咩遮住臭男?
d相好靚.....
作者:
占占占
時間:
2010-10-8 10:05 AM
#039 子菲, 快D走呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
作者:
131313
時間:
2010-10-8 12:52 PM
本帖最後由 131313 於 2010-10-8 01:05 PM 編輯
#039 子菲, 快D走呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
占占占 發表於 2010-10-8 10:05 AM
呢個係宜家圓方首映特色, 最初開張時首映俾人企係記者區旁時無人係出面商場玩追逐...
但唯一好處是娛記唔能夠打流彈, 同d唔想上台被記者影既星(例"Rosemary)/普通model就只有呢到有相看
本帖隱藏的內容需要積分高於 13 才可瀏覽
作者:
terry91228
時間:
2010-10-24 01:31 AM
多謝哂 d相好清好令
作者:
nickybo
時間:
2010-10-24 02:35 PM
歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/)
Powered by Discuz! 7.0.0