Board logo

標題: [model] [舊相]三T宣傳大使@沙田馬場13DEC09 [打印本頁]

作者: 基多    時間: 2010-12-11 11:51 PM     標題: [舊相]三T宣傳大使@沙田馬場13DEC09

本帖最後由 基多 於 2010-12-12 12:19 AM 編輯

[舊相重溫]
國泰航空香港國際賽事2009











圖片附件: DSC02332.JPG (2010-12-12 12:08 AM, 796.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790538&k=d80c447de38baf5200352242eb185278&t=1782675750&sid=3199Uo



圖片附件: DSC02313.JPG (2010-12-12 12:08 AM, 553.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790539&k=02dcf0ac452bb9d6c11baef6059aa86d&t=1782675750&sid=3199Uo



圖片附件: DSC02320.JPG (2010-12-12 12:08 AM, 646.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790540&k=f9941c91f9e91e7db23816976c1397a5&t=1782675750&sid=3199Uo



圖片附件: DSC02318.JPG (2010-12-12 12:08 AM, 755.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790541&k=34a9212f971e8e5e13bde888efe32506&t=1782675750&sid=3199Uo



圖片附件: DSC02312.JPG (2010-12-12 12:08 AM, 696.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790542&k=abff9d4932bd5817fad7f621e5f005ec&t=1782675750&sid=3199Uo



圖片附件: DSC02347.JPG (2010-12-12 12:08 AM, 811.9 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790543&k=d826c11ece882341f823c4074221cba8&t=1782675750&sid=3199Uo



圖片附件: DSC02325.JPG (2010-12-12 12:08 AM, 931.5 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790544&k=17e8e4ef391d2bef9d766b4ff27f639f&t=1782675750&sid=3199Uo



圖片附件: DSC02335.JPG (2010-12-12 12:08 AM, 975.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790545&k=1a43a0b53f12b8ca7714f18d3152e8f7&t=1782675750&sid=3199Uo



圖片附件: DSC02343.JPG (2010-12-12 12:08 AM, 851.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790546&k=4810a1ba0fddccefe670201a0af119bd&t=1782675750&sid=3199Uo



圖片附件: DSC02357.JPG (2010-12-12 12:08 AM, 839.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790547&k=e37be5b7c252aa2891386190f15b9986&t=1782675750&sid=3199Uo



圖片附件: DSC02300.JPG (2010-12-12 12:08 AM, 527.5 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790548&k=c81f45642cf536e8e202cd5f92f77aa8&t=1782675750&sid=3199Uo



圖片附件: DSC02303.JPG (2010-12-12 12:19 AM, 789.5 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790549&k=97687196d8fea5e02aadd177825569c8&t=1782675750&sid=3199Uo



圖片附件: DSC02301.JPG (2010-12-12 12:19 AM, 1.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790550&k=4489896c4e0f19a6fc6bb48a8a4451c1&t=1782675750&sid=3199Uo



圖片附件: DSC02304.JPG (2010-12-12 12:19 AM, 1.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790551&k=cc30f7bf59c9d68d4396d8c426ee9f4f&t=1782675750&sid=3199Uo


作者: chewlun3    時間: 2010-12-12 12:12 AM

氫氣球馬仔好得意
作者: 基多    時間: 2010-12-12 12:33 AM

[舊相重溫]
國泰航空香港國際賽事2009
基多 發表於 2010-12-11 11:51 PM
Cathay Pacific Hong Kong International Races 2010
明天舉行
作者: chewlun3    時間: 2010-12-12 12:34 AM

好似冇咩models.....
maybe 唔去 lu
作者: 基多    時間: 2010-12-12 09:25 AM

好似冇咩models.....
chewlun3 發表於 2010-12-12 12:34 AM
去年三T彩池有多寶彩金:46million !
今年無多寶...
無須做宣傳了
作者: DB-Bahn    時間: 2011-1-26 04:51 PM



Model: Maggie Siu, Jolly Chan, ?,?...




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0