Board logo

標題: [model] [自拍] 聖誕小姐 Mangie Lo @ 西9龍中心 [打印本頁]

作者: chaucer0416    時間: 2010-12-12 02:54 AM     標題: [自拍] 聖誕小姐 Mangie Lo @ 西9龍中心

一個勤力的星期六, 一早到美孚扮參賽者, 再到合和睇賽車, 落到腦場又賽車, 三點幾已經打完三場.
有C兄報料西9有聖誕小姐, 回府前順路一看.

報料話3-5pm, 3點半去到唔見!未到?食白果?
行多一陣, 目標出現, 人就係Mangie, 點解聖誕小姐著HTC白tee裙仔@菜街o個件(http://www.26fun.com/news/17e491783377.jpg)

唔通o係菜街過黎, 衫都未換, 黎到西9直接變身聖誕小姐

4點出場, 得幾個豆丁同姐姐影相, 唯有one on one(菜街點都有十個八個掛)

影飽, 滿載而歸

其他都見有C兄出左相, 我就出聖誕小姐啦!

圖片附件: IMG_4615.JPG (2010-12-12 02:52 AM, 382.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790577&k=9ff07d4a4888cc9c61e55d8af26041e4&t=1782668045&sid=6IN6EZ



圖片附件: IMG_4632.JPG (2010-12-12 02:53 AM, 384.5 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790578&k=fc1e51f3405289d11d3b24f6426ad996&t=1782668045&sid=6IN6EZ



圖片附件: IMG_4658.JPG (2010-12-12 02:53 AM, 429.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790579&k=eeae05f6a6c6aac15daec156649c9cb1&t=1782668045&sid=6IN6EZ



圖片附件: IMG_4609.JPG (2010-12-12 02:53 AM, 402 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790580&k=d098ea5183bdf2c4c145d8d9ab07115a&t=1782668045&sid=6IN6EZ



圖片附件: IMG_4616.JPG (2010-12-12 02:53 AM, 397.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790581&k=6e173a54070dcf28c955ae968e5c18b2&t=1782668045&sid=6IN6EZ



圖片附件: IMG_4634.JPG (2010-12-12 02:53 AM, 452.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790582&k=f9564a507a2840dd77913d7d6883cf51&t=1782668045&sid=6IN6EZ



圖片附件: IMG_4639.JPG (2010-12-12 02:53 AM, 498.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790583&k=311d1a753b402c1f4c2017eafcd467ee&t=1782668045&sid=6IN6EZ



圖片附件: IMG_4642.JPG (2010-12-12 02:53 AM, 516 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790584&k=5b385956be89da8ca0b14a5d5257ffe6&t=1782668045&sid=6IN6EZ



圖片附件: IMG_4645.JPG (2010-12-12 02:53 AM, 376.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790585&k=b73e2e8bcc90a21915094f6d58f4f291&t=1782668045&sid=6IN6EZ



圖片附件: IMG_4650.JPG (2010-12-12 02:53 AM, 381.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790586&k=c5f532b97ec151e16577c48b3ab2e699&t=1782668045&sid=6IN6EZ



圖片附件: IMG_4652.JPG (2010-12-12 02:53 AM, 403.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790587&k=80b37fc3fb20d353dddc773d0111b78a&t=1782668045&sid=6IN6EZ



圖片附件: IMG_4657.JPG (2010-12-12 02:53 AM, 542 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1790588&k=e71a7a4bcc37a9b1d0c6d80e9c2bbf1a&t=1782668045&sid=6IN6EZ


作者: chewlun3    時間: 2010-12-12 08:28 AM

蚊滋做完 X'max girls...........
就去下一場 MK ........HTC(5点幾 on duty)
作者: bw2046    時間: 2010-12-12 12:25 PM

靚女...

件聖誕女人衫能忠於原着演譯就更好...
作者: 占占占    時間: 2010-12-12 12:29 PM

靚女...

件聖誕女人衫能忠於原着演譯就更好...
bw2046 發表於 2010-12-12 12:25 PM
X2
作者: 深圳居民    時間: 2010-12-12 01:23 PM

一個勤力的星期六, 一早到美孚扮參賽者, 再到合和睇賽車, 落到腦場又賽車, 三點幾已經打完三場.
有C兄報料西9有聖誕小姐, 回府前順路一看.

報料話3-5pm, 3點半去到唔見!未到?食白果?
行多一陣, 目標出現, 人就係Man ...
chaucer0416 發表於 2010-12-12 02:54 AM
你昨日過得比我充實多了,照片很好看。
作者: chewlun3    時間: 2010-12-12 09:40 PM

你昨日過得比我充實多了,照片很好看。
深圳居民 發表於 2010-12-12 01:23 PM
你自己都兩場啦..........
都充.........滿 bor
作者: 深圳居民    時間: 2010-12-13 02:29 AM

你自己都兩場啦..........
都充.........滿 bor
chewlun3 發表於 2010-12-12 09:40 PM
對不起,應該是3場,早上攝影比賽,下午港灣豪庭加楊謹華那個活動
作者: kith    時間: 2010-12-13 02:45 PM

Mangie 瘦咗好多,正!^^




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0