Board logo

標題: [model] [自拍] 20101218 工展佳麗 [打印本頁]

作者: 占占占    時間: 2010-12-19 12:47 AM     標題: [自拍] 20101218 工展佳麗

本帖最後由 占占占 於 2010-12-19 01:09 AM 編輯

「展魅力‧產品時尚盡演譯」宣傳活動

2010年12月18日
下午2時至3時15分
維多利亞公園工展會會場

選出「最具魅力獎」得獎者 :  Burmie


(1) 吳國珩
(2) 崔敏茹
(3) 陳愛美
(4) 張婉芬
(5) 黃穎君
(6) 黃素雯
(7) 張曉明
(8) 楊温娜
(9) 陳玉玲
(10) 何樂兒
(11) 管蕙司



圖片附件: no1no2.jpg (2010-12-19 01:00 AM, 524 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792255&k=80679268634ea78466d23694e40f01f0&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: no3no4.jpg (2010-12-19 01:00 AM, 939.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792256&k=90dd79be8b00c388ab0a106d2ff32277&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: [Burmie] 5.JPG (2010-12-19 01:09 AM, 255.5 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792257&k=221ef83134f68c2e88fa61423f425c20&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: [Mandy] 6.JPG (2010-12-19 01:00 AM, 848.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792258&k=764f169f58af5d0a7517fd8949a5ad2a&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: no7no8.jpg (2010-12-19 01:03 AM, 483 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792259&k=5e47234b012f4176aec707d07ef71131&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: [Yuli] 9.JPG (2010-12-19 01:06 AM, 287.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792260&k=eb3143218f1a141813fa57b7395847ec&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: [Rainbow] 10.JPG (2010-12-19 01:06 AM, 212.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792261&k=5c550f48c4a6920df1ceea1d79f856bf&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: 11.JPG (2010-12-19 01:06 AM, 276.8 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792262&k=3a011c37082b061d673b3ff7da9b745c&t=1782646633&sid=f67H77


作者: 占占占    時間: 2010-12-19 01:07 AM

本帖最後由 占占占 於 2010-12-19 01:14 AM 編輯

評判:  Yumi  Wan & Shirley Ma (聽說她都係MODEL)

圖片附件: DSC_0165.JPG (2010-12-19 01:13 AM, 338.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792263&k=c847d2a8d3bedfd877821288e8cc0351&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0168.JPG (2010-12-19 01:13 AM, 681.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792264&k=49e8a878c5194d5fd50bc370751a4e98&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0176.JPG (2010-12-19 01:13 AM, 415.8 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792265&k=76b7e2498901e55f0aa21fb32c225c5e&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0183.JPG (2010-12-19 01:13 AM, 397 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792266&k=3cb45c67cb6f947c93e1adabd090ffdd&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0221.JPG (2010-12-19 01:14 AM, 692.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792267&k=5108effae9daef1bdedcd23e6cd0f071&t=1782646633&sid=f67H77


作者: 占占占    時間: 2010-12-19 01:15 AM

本帖最後由 占占占 於 2010-12-19 01:22 AM 編輯

工展小插曲 -  火燒后欄




圖片附件: DSC_0228.JPG (2010-12-19 01:22 AM, 345.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792268&k=26121b1c908259d7dbc09d743bc866c1&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0234.JPG (2010-12-19 01:22 AM, 534.5 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792269&k=bf264c12d8364492f12341c6d844c292&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0233.JPG (2010-12-19 01:22 AM, 398.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792270&k=e4de54909f4e706e204f6ee065f8d121&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0232.JPG (2010-12-19 01:22 AM, 370.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792271&k=60a882a63fb543aebb7f3d73d930ad6a&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0231.JPG (2010-12-19 01:22 AM, 358.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792272&k=f352686a519b928585e2d761685b34c8&t=1782646633&sid=f67H77


作者: Triangel    時間: 2010-12-19 01:24 AM

工展小插曲 -  火燒后欄



占占占 發表於 2010-12-19 01:15 AM
占占占對菜街囡囡情有獨終
作者: Tu-160    時間: 2010-12-19 01:31 AM

「展魅力‧產品時尚盡演譯」宣傳活動

2010年12月18日
下午2時至3時15分
維多利亞公園工展會會場

選出「最具魅力獎」得獎者 :  Burmie


(1) 吳國珩
(2) 崔敏茹
(3) 陳愛美
(4) 張婉芬
(5) 黃穎君
(6) 黃素雯
(7)  ...
占占占 發表於 2010-12-19 12:47 AM
大家記Model名都係英文為主

但成推中文名, 除咗認得Burmie, Mandy Wong外其他model都唔知邊個打邊個
作者: 占占占    時間: 2010-12-19 01:36 AM

本帖最後由 占占占 於 2010-12-19 01:44 AM 編輯
占占占對菜街囡囡情有獨終
Triangel 發表於 2010-12-19 01:24 AM
我認.  

但上面4個models 都什少做菜街promotion.


Mandy , Yuli  好似真係菜街識, 但佢地都唔多做PROMO
Burmie    IT代言人識
Rainbow 第一次見,  就係上幾日講  WANCHAI COMPUTER 城 冇出現個RAINBOW.
作者: 占占占    時間: 2010-12-19 01:38 AM

大家記Model名都係英文為主

但成推中文名, 除咗認得Burmie, Mandy Wong外其他model都唔知邊個打邊個
Tu-160 發表於 2010-12-19 01:31 AM
我都係   copy from 工展網 度copy 出黎.     

我識o個幾個咪打左english name @張相到.
作者: snake50    時間: 2010-12-19 01:55 AM

終於可以見到今年工展佳麗呀...Thx
作者: 企鵝仔    時間: 2010-12-19 03:57 AM

本帖最後由 企鵝仔 於 2010-12-19 03:59 AM 編輯

年年都派model贏工展小姐的威馬電器 , 今年竟然冇參加 , 但有產品宣傳大使 , 大家記得行過影番張呀
作者: Tu-160    時間: 2010-12-19 05:32 AM

本帖最後由 Tu-160 於 2010-12-19 05:35 AM 編輯
我都係   copy from 工展網 度copy 出黎.     

我識o個幾個咪打左english name @張相到.
占占占 發表於 2010-12-19 01:38 AM
原因在此

http://www.26fun.com/bbs/thread-240352-1-1.html

............
Yuli chan原來我都
http://www.26fun.com/news/284881702492.jpg
作者: 深圳居民    時間: 2010-12-19 11:19 AM

早知道昨日我過海啦,很後悔錯過了
作者: 占占占    時間: 2010-12-19 11:45 AM

年年都派model贏工展小姐的威馬電器 , 今年竟然冇參加 , 但有產品宣傳大使 , 大家記得行過影番張呀
企鵝仔 發表於 2010-12-19 03:57 AM
係呀!   趕住走; 沒有周圍行.   
冇留意, 要等下次.
作者: 基多    時間: 2010-12-19 11:48 AM

報導詳盡,thanks!

(已是第2頁了,再貼圖,會是大相)
作者: 占占占    時間: 2010-12-19 11:55 AM

大相  CONT......................

圖片附件: DSC_0052.JPG (2010-12-19 11:55 AM, 781.9 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792324&k=417d70df63cf8e2e60775aced6856312&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0073.JPG (2010-12-19 11:55 AM, 241.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792325&k=03a4f8a03c8f6bd5fea373b71abd52af&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0115.JPG (2010-12-19 11:55 AM, 307.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792326&k=4d35a3acf70963de67efb70037be6503&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0133.JPG (2010-12-19 11:55 AM, 261.9 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792327&k=991bd2b37ff53e3947bf49117d5c688f&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0197.JPG (2010-12-19 11:55 AM, 453.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792328&k=5226c393d3100fc5ee46f6c73730d437&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0198.JPG (2010-12-19 11:55 AM, 719.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792329&k=e9a1a7dab9203305045b3fe2794028f1&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0199.JPG (2010-12-19 11:55 AM, 528.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792330&k=f1d9d28543e635dd4d3d7638bf519bc3&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0200.JPG (2010-12-19 11:55 AM, 378.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792331&k=07079baff88a217d4d07d4137fd995ab&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0022.JPG (2010-12-19 11:55 AM, 473.9 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792332&k=6db8efe007af00a4728392794aada364&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSC_0182.JPG (2010-12-19 11:55 AM, 354.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792333&k=9c62e4a27b979ede23af1840d08495a6&t=1782646633&sid=f67H77


作者: hackensit099    時間: 2010-12-25 05:19 PM

終於可以見到今年工展佳麗呀
作者: 占占占    時間: 2010-12-30 12:00 PM

上Week 26號   Burmie  又再下一城.  攞埋  「最佳品牌推廣獎」


4個獎已奪3個.   1月3日FINAL  
中午12時至下午1時30分
GOGOGO!  
作者: 基多    時間: 2011-1-2 11:03 PM

年年都派model贏工展小姐的威馬電器 , 今年竟然冇參加 , 但有產品宣傳大使 , 大家記得行過影番張呀
企鵝仔 發表於 2010-12-19 03:57 AM
就是她!

圖片附件: DSCN6922.JPG (2011-1-2 11:03 PM, 443.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1796911&k=7842fefad34c21696b2c481af23dfa53&t=1782646633&sid=f67H77



圖片附件: DSCN6924.JPG (2011-1-2 11:03 PM, 492.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1796912&k=ab43e26083cf4a8fe0a60d4b9a721c24&t=1782646633&sid=f67H77


作者: 占占占    時間: 2011-1-2 11:07 PM

就是她!1796911 1796912
基多 發表於 2011-1-2 11:03 PM
你找到HIDE 未呀.  

3個YOUTUBE  過左面2個LOGO 就係.
作者: 基多    時間: 2011-1-2 11:26 PM

本帖最後由 基多 於 2011-1-2 11:47 PM 編輯

[表格]欄?
THANK YOU!
作者: 占占占    時間: 2011-1-2 11:30 PM

[表格]欄?
THANK YOU!

p.s.(回覆後,可準備開第3頁)
基多 發表於 2011-1-2 11:26 PM
[表格]  右多一格咪係  [HIDE] o羅
作者: 占占占    時間: 2011-1-3 03:29 PM

順路上黎報個信先.   

大熱門順利奪冠!!!!!
作者: vv1668vv    時間: 2011-1-3 04:13 PM

好多靚相~~support~~!!


happy new year~~!




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0