Board logo

標題: [star] [自拍]顏子菲 ,黃倩婷,許螢.高錕慈善基金義賣活動 [打印本頁]

作者: snake50    時間: 2010-12-20 11:29 PM     標題: [自拍]顏子菲 ,黃倩婷,許螢.高錕慈善基金義賣活動

本帖最後由 snake50 於 2010-12-21 12:42 AM 編輯

日期: 19/12/2010
活動: 「高錕慈善基金」聖誕義賣活動
藝人: 顏子菲 、 黃倩婷 、 許螢 、
時間:14:45
地點: 九龍塘「又一城」G層 「高錕慈善基金」義賣專櫃

圖片附件: IMG_3894.JPG (2010-12-20 11:02 PM, 1.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792853&k=677475a41ba3f5e8cb0d4b3ef7703df2&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: IMG_3841.JPG (2010-12-20 11:02 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792854&k=47dc1be65d19a060189084077b928b36&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: IMG_3844.JPG (2010-12-20 11:03 PM, 1.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792855&k=57f9cbc464336fef7a974f5aaebd1121&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: IMG_3853.JPG (2010-12-20 11:03 PM, 1.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792856&k=8096920abf35585393170911c3257b1c&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_0137.jpg (2010-12-20 11:03 PM, 1001.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792857&k=064a185ac651d77600f17a1b9d570e0d&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: IMG_3839.jpg (2010-12-20 11:04 PM, 934.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792858&k=d697f89f307b38944a765e22b1855234&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_22.JPG (2010-12-21 12:42 AM, 1.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792860&k=ac60485eb5a71b9a9572db25dfaf59c3&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: IMG_3916.JPG (2010-12-20 11:04 PM, 994.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792861&k=4d18775eff25f1a60bb1d198382e8f22&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_0087.jpg (2010-12-20 11:05 PM, 1.9 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792864&k=5564ad1f7a14eed202065ff3e0a4633d&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_18.JPG (2010-12-20 11:09 PM, 1.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792866&k=0a65f56d376a26f435b258ed3d7f7463&t=1782646631&sid=JLM7RN


作者: 泰仔-3-    時間: 2010-12-20 11:36 PM

1# snake50


http://www.26fun.com/news/7552d1792858.jpg

幾時先影到咁立身架
又立身有令色>.<"
作者: snake50    時間: 2010-12-20 11:55 PM

本帖最後由 snake50 於 2010-12-21 12:44 AM 編輯

Continuous

圖片附件: DSC_01.jpg (2010-12-20 11:42 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792897&k=288c5510a5e9d9cb3628e262b8657833&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_02.jpg (2010-12-20 11:43 PM, 1.9 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792898&k=2c2e20bbed725059311f147c3d255d7d&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_04.jpg (2010-12-20 11:44 PM, 1.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792906&k=d084f6e27b5335b6f380e69c042c4a9b&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_05.jpg (2010-12-20 11:44 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792909&k=5e30aed1dbdea167f5540a854a298ab8&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_07.jpg (2010-12-20 11:45 PM, 1.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792917&k=51dd7e4302b10171a3612282c19b4df0&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_08.jpg (2010-12-20 11:46 PM, 1.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792918&k=e48eb6b651f321c73eca4ed47ab548d6&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_09.jpg (2010-12-20 11:47 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792919&k=82863a8dd103e846ed787e7cf39e2dd4&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_10.jpg (2010-12-20 11:47 PM, 1.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792922&k=92f363f88ea0a3b03343f65fb313bb72&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_11.jpg (2010-12-20 11:48 PM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792924&k=3c317d2af4dde99b3301c0552d5b9d20&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_12.jpg (2010-12-20 11:49 PM, 1.9 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792925&k=c4a52c471cdbec9b7929016d9fbae90e&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_13.jpg (2010-12-20 11:50 PM, 2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792929&k=211020511ae5bcb3802ee5a1c86d4f31&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_14.JPG (2010-12-20 11:50 PM, 1.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792931&k=48048164d447f921059fc77c042e6ec9&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_15.jpg (2010-12-20 11:51 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792932&k=d8f7d2abfa11b6057b4928cc2713eaa9&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_16.JPG (2010-12-20 11:52 PM, 1.9 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792933&k=6af7a3f7d66450ef2bb11ddbfcabe206&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_17.JPG (2010-12-20 11:52 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792934&k=7f260c4727750be42d81ccbd1589b51d&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_19.JPG (2010-12-20 11:53 PM, 1.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792936&k=c17420d938315b6ea112afbb9e072ef0&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_20.JPG (2010-12-20 11:54 PM, 1.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792937&k=285cc457d74fb5ee946008812fd0c30f&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_21.JPG (2010-12-20 11:54 PM, 1.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792939&k=c6c80ea1d78b4f77928612d15cf83dfd&t=1782646631&sid=JLM7RN



圖片附件: DSC_0141.jpg (2010-12-21 12:44 AM, 1.8 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1792944&k=5ba23b86036fedce3aebb55e5faa1d73&t=1782646631&sid=JLM7RN


作者: snake50    時間: 2010-12-21 12:05 AM

1# snake50  


http://www.26fun.com/news/7552d1792858.jpg

幾時先影到咁立身架
又立身有令色>.
泰仔-3- 發表於 2010-12-20 11:36 PM
快快試下你部S記新機加328巨炮呢...幾令都有喎..
作者: Tu-160    時間: 2010-12-21 03:14 PM

快快試下你部S記新機加328巨炮呢...幾令都有喎..
snake50 發表於 2010-12-21 12:05 AM
C記新機加328=X版主
S記新機加328=
作者: snake50    時間: 2010-12-21 10:17 PM

C記新機加328=X版主
S記新機加328=
Tu-160 發表於 2010-12-21 03:14 PM
..
作者: 泰仔-3-    時間: 2010-12-23 09:44 PM

..
snake50 發表於 2010-12-21 10:17 PM
去睇演唱會就會同到
作者: chewlun3    時間: 2010-12-23 09:47 PM

去睇演唱會就會同到
泰仔-3- 發表於 2010-12-23 09:44 PM
星際有支二手Sony 300/2.8

price.....冇問 bor
作者: snake50    時間: 2010-12-23 10:12 PM

星際有支二手Sony 300/2.8

price.....冇問 bor
chewlun3 發表於 2010-12-23 09:47 PM
泰仔 問過..成為$3.8k
作者: chewlun3    時間: 2010-12-23 10:13 PM

買支全新好過
作者: snake50    時間: 2010-12-23 10:19 PM

本帖最後由 snake50 於 2010-12-23 10:21 PM 編輯

10# chewlun3
全新都係$4.0幾K..2手大約都係怦1-2k..
明天早d到喎....
作者: chewlun3    時間: 2010-12-23 10:33 PM

早唔係問題
最驚排長龍...........去到華潤
作者: chewlun3    時間: 2010-12-23 10:40 PM

唔明 bor?
作者: 泰仔-3-    時間: 2010-12-23 10:41 PM

12# chewlun3
有咩影
下次可以用sony玩碌影 ^^
作者: 泰仔-3-    時間: 2010-12-23 10:41 PM

13# chewlun3

換左580
作者: chewlun3    時間: 2010-12-23 10:42 PM

a700.....rec 咩?
作者: 泰仔-3-    時間: 2010-12-23 10:55 PM

16# chewlun3
好用 不個無碌影
作者: chewlun3    時間: 2010-12-23 10:56 PM

有得Rec 架.....a580......
要MF 咋.....
作者: 泰仔-3-    時間: 2010-12-23 11:31 PM

有得Rec 架.....a580......
要MF 咋.....
chewlun3 發表於 2010-12-23 10:56 PM
nx5都之前都係mf   無問題呀!
作者: 泰仔-3-    時間: 2010-12-28 12:52 AM

泰仔 問過..成為$3.8k
snake50 發表於 2010-12-23 10:12 PM
http://i957.photobucket.com/albums/ae59/changtai6/6656.jpg
作者: snake50    時間: 2010-12-28 01:26 AM

20# 泰仔-3-
............




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0