Board logo

標題: [star] 【自拍】《最強囍事2011》宣傳活動 [打印本頁]

作者: 深圳居民    時間: 2011-1-26 10:38 PM     標題: 【自拍】《最強囍事2011》宣傳活動

時間:19:00
地點:尖沙嘴The ONE露天廣場

活動人強馬壯,各路高手雲集

圖片附件: DSCN9881.JPG (2011-1-26 10:14 PM, 1.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804761&k=8a0a226bc8bbf3d50a12e68839ba333d&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSCN9883.JPG (2011-1-26 10:15 PM, 1.9 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804762&k=78641dbba1c4a0422e8e9738fd600aa0&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSCN9884.JPG (2011-1-26 10:15 PM, 1.6 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804763&k=ec7ff5dd7c7c8ab8de7dfdde9c011e45&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSCN9885.JPG (2011-1-26 10:15 PM, 1.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804764&k=cbc1a22c592c086f11c15c77e522bcac&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSCN9886.JPG (2011-1-26 10:15 PM, 1.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804765&k=3a21e6fd8f6d34513f1a74ade4655e7c&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSCN9887.JPG (2011-1-26 10:15 PM, 1.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804766&k=04f6bc0eccb40469ccd8bb7311d98a58&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSCN9888.JPG (2011-1-26 10:16 PM, 1.6 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804767&k=28012a9fc326d5f994cc0f6d1632c7d0&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSCN9889.JPG (2011-1-26 10:16 PM, 1.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804768&k=546c6e1adad8e4d4883a5d7ad571685d&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSCN9890.JPG (2011-1-26 10:16 PM, 1.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804769&k=d764bb6d4d79d7aefc872e20848c46e1&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSCN9891.JPG (2011-1-26 10:16 PM, 1.8 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804770&k=2a9c9d8af734ecfa5a14585e96b933bf&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_0024.JPG (2011-1-26 10:17 PM, 3.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804771&k=4acbc40ba0ce9c42879fe3a7ed30ff50&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_0027.JPG (2011-1-26 10:18 PM, 3.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804772&k=da545ea647a1032f4019d72b66e8e861&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_0028.JPG (2011-1-26 10:19 PM, 3.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804773&k=b92523faf652034defd6a3314a34fbeb&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_0032.JPG (2011-1-26 10:20 PM, 3.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804774&k=6f5f9df70c361cb5703962bf6f3b1977&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_9962.JPG (2011-1-26 10:20 PM, 3.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804775&k=d8174ec189e9f72dfd5e33092a44104c&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_9964.JPG (2011-1-26 10:21 PM, 3.8 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804776&k=aec1b23158a6d21f66f73301c682c46f&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_9965.JPG (2011-1-26 10:22 PM, 3.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804777&k=3617348d503504533ecf8e23d0a8bf7a&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_9966.JPG (2011-1-26 10:23 PM, 3.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804778&k=c11eb533cb33824f3e283cbcfd95152a&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_9967.JPG (2011-1-26 10:23 PM, 4.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804779&k=0b1782ddc11810b70862189f71828bbf&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_9969.JPG (2011-1-26 10:24 PM, 3.9 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804780&k=51ecbf209ae164b6b44ef76daa6fa4eb&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_9971.JPG (2011-1-26 10:25 PM, 3.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804790&k=1f2a0fe5783efe88ead8d8c4b590fc0b&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_9973.JPG (2011-1-26 10:26 PM, 3.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804792&k=bdaf240de066de79d44dd18164cd950d&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_9976.JPG (2011-1-26 10:26 PM, 3.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804793&k=d262530f59e98d072e7c6fee2b389269&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_9978.JPG (2011-1-26 10:27 PM, 3.9 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804794&k=1fb614e2af80da605139572ef73de9f1&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_9983.JPG (2011-1-26 10:27 PM, 3.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804795&k=0b5f77fa63b01b5f2ac0c0a2493f8164&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_9993.JPG (2011-1-26 10:28 PM, 3.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804796&k=39f97179066ca9538cc05491f78e65d9&t=1782595034&sid=dLM8Id



圖片附件: DSC_9995.JPG (2011-1-26 10:29 PM, 3.9 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804797&k=918dc4bba9d286786741de5cbcad08b3&t=1782595034&sid=dLM8Id


作者: 131313    時間: 2011-1-26 10:47 PM

古天樂、賈曉晨 JJ、李曼筠 Maggie.....zoie譚凱琪,ciwi林司敏
作者: chewlun3    時間: 2011-1-26 10:54 PM

放工路過呀
作者: 深圳居民    時間: 2011-1-26 10:59 PM

放工路過呀
chewlun3 發表於 2011-1-26 10:54 PM
yeah....
作者: chewlun3    時間: 2011-1-26 11:01 PM

Mark Six jackport waiting for U
作者: 深圳居民    時間: 2011-1-26 11:03 PM

Mark Six jackport waiting for U
chewlun3 發表於 2011-1-26 11:01 PM
这么容易中就好了
作者: chewlun3    時間: 2011-1-26 11:04 PM

等吓啦
作者: 深圳居民    時間: 2011-1-26 11:05 PM

等吓啦
chewlun3 發表於 2011-1-26 11:04 PM
承你贵言,谢谢,也希望你兔年日日开心,心想事成
作者: chewlun3    時間: 2011-1-26 11:07 PM

放工經過......就中events.....
你會happy d bor
作者: 深圳居民    時間: 2011-1-26 11:10 PM

放工經過......就中events.....
你會happy d bor
chewlun3 發表於 2011-1-26 11:07 PM
如果不用加班,当然开心啦
作者: chewlun3    時間: 2011-1-26 11:12 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-1-26 11:16 PM 編輯

first photo......
都話咗唔好兜頭隊咁埋啦..........

成個J J 變 K K 啦.....
唔post 好過
作者: 殺破狼    時間: 2011-1-26 11:16 PM

本帖最後由 殺破狼 於 2011-1-26 11:17 PM 編輯
first photo......
都話咗唔好隊咁埋啦..........

成個J J 變 K K 啦.....
唔post 好過
chewlun3 發表於 2011-1-26 11:12 PM
佢可能好崇拜呢度既一個"靚仔"會員,所以咁樣影相
作者: chewlun3    時間: 2011-1-26 11:18 PM

影出黎都唔靚啦............
教極都唔聽
作者: 殺破狼    時間: 2011-1-26 11:20 PM

影出黎都唔靚啦............
教極都唔聽
chewlun3 發表於 2011-1-26 11:18 PM
但佢覺得靚
作者: chewlun3    時間: 2011-1-26 11:21 PM

但佢覺得靚
殺破狼 發表於 2011-1-26 11:20 PM
追星乜人都有
化 lu.......
作者: 深圳居民    時間: 2011-1-26 11:28 PM

本帖最後由 深圳居民 於 2011-1-26 11:30 PM 編輯
但佢覺得靚
殺破狼 發表於 2011-1-26 11:20 PM
本人用超级便宜的照相机,在晚上7点多的灯光下,尝试离远拍,效果非常差,毕竟不能加灯,而本身相机的灯很弱,所以唯有走近一点。

圖片附件: DSCN9884.JPG (2011-1-26 11:29 PM, 1.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804799&k=19fc18676cc5743af5ecdd6e5d87f7e7&t=1782595034&sid=dLM8Id


作者: chewlun3    時間: 2011-1-26 11:32 PM

你行近又如何.........
係夠光........
但J J 變 K 型呢

係叫你唔好 over 太近呀

一樣夠光 同 clear 呀
作者: 深圳居民    時間: 2011-1-26 11:33 PM

你行近又如何.........
係夠光........
但J J 變 K 型呢

係叫你唔好 over 太近呀
chewlun3 發表於 2011-1-26 11:32 PM
明白,但是如果这个距离呢,大概7尺。不过光线不足

圖片附件: DSCN9892.JPG (2011-1-26 11:33 PM, 1.8 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1804800&k=052a0de7f18c74341db17dfb8bc93b45&t=1782595034&sid=dLM8Id


作者: 殺破狼    時間: 2011-1-26 11:35 PM

明白,但是如果这个距离呢,大概7尺。不过光线不足
深圳居民 發表於 2011-1-26 11:33 PM
用photoshop較光
作者: chewlun3    時間: 2011-1-26 11:38 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-1-26 11:48 PM 編輯
明白,但是如果这个距离呢,大概7尺。不过光线不足
深圳居民 發表於 2011-1-26 11:33 PM
同你講緊係單對單 and 好近個 star 時嘅影法呀!
你部DC if 夠光影到.........
我支Sony flash 可以去堆田區啦
仲駛係到咩

呢張.........日頭影啦
作者: chewlun3    時間: 2011-1-26 11:39 PM

用photoshop較光
殺破狼 發表於 2011-1-26 11:35 PM
打格都唔識.....
更何况PS......

算把啦
作者: 深圳居民    時間: 2011-1-26 11:48 PM

打格都唔識.....
更何况PS......

算把啦
chewlun3 發表於 2011-1-26 11:39 PM
除了PS,有否其他免费的修图软件介绍?
作者: chaucer0416    時間: 2011-1-26 11:52 PM

除了PS,有否其他免费的修图软件介绍?
深圳居民 發表於 2011-1-26 11:48 PM
Faststone, 免費架

機仔都可以有質素!
學下野啦 http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=242350
要了解自已部機同盞燈, 搵個啱o既距離, 試試下就得架啦
作者: littlecow    時間: 2011-1-27 12:19 AM

賈曉晨 JJ  Thanks for sharing.
作者: 深圳居民    時間: 2011-1-27 12:19 AM

Faststone, 免費架

機仔都可以有質素!
學下野啦 http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=242350
要了解自已部機同盞燈, 搵個啱o既距離, 試試下就得架啦
chaucer0416 發表於 2011-1-26 11:52 PM
当时,太阳没有下山,应该是五点多,而且在户外,相当有利,照片很好
作者: ATX-828    時間: 2011-1-27 01:37 AM

本帖最後由 ATX-828 於 2011-1-27 01:45 AM 編輯
first photo......
都話咗唔好兜頭隊咁埋啦..........

成個J J 變 K K 啦.....
唔post 好過
chewlun3 發表於 2011-1-26 11:12 PM
大家都係DC仔升級, 最好唔好岐視仲用DC既版友

我地有時如果乜機都無....得部手機都可能禁影

點都唔夠我地有時用長鏡70mm近影到爆頭


....好似某資深會員大家明知仲係DC相, 但佢既POST多年來每次都引好多人看
.....好受歡迎


本帖隱藏的內容需要積分高於 300 才可瀏覽

作者: mnbvc    時間: 2011-1-27 01:53 AM

....好似某資深會員仲係DC相, 但佢既POST多年來每次 ...
ATX-828 發表於 2011-1-27 01:37 AM
who
隱藏第二幅係米裝c明
作者: chaucer0416    時間: 2011-1-27 01:57 AM

隱藏第二幅係米裝c明
mnbvc 發表於 2011-1-27 01:53 AM
趙哲妤
作者: 深圳居民    時間: 2011-1-27 07:51 AM

大家都係DC仔升級, 最好唔好岐視仲用DC既版友

我地有時如果乜機都無....得部手機都可能禁影

點都唔夠我地有時用長鏡70mm近影到爆頭


....好似某資深會員大家明知仲係DC相, 但佢既POST多年來每次 ...
ATX-828 發表於 2011-1-27 01:37 AM
谢谢,我会多加注意。祝新年快乐
作者: chewlun3    時間: 2011-1-27 10:12 AM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-1-27 10:16 AM 編輯

(大家都係DC仔升級, 最好唔好岐視仲用DC既版友)...........


絕無岐視之........
if yes.....就唔會多次教咗唔好兜頭隊咁埋影.........at least 樣唔會变型
善用手上器材
作者: chewlun3    時間: 2011-1-27 10:17 AM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-1-27 10:19 AM 編輯
Faststone, 免費架

機仔都可以有質素!
學下野啦 http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=242350
要了解自已部機同盞燈, 搵個啱o既距離, 試試下就得架啦
chaucer0416 發表於 2011-1-26 11:52 PM
S95 bor.......
大光圈.....
有別一般DC 仔

好多DC仔比下去 lu
作者: 深圳居民    時間: 2011-1-27 01:25 PM

S95 bor.......
大光圈.....
有別一般DC 仔

好多DC仔比下去 lu
chewlun3 發表於 2011-1-27 10:17 AM
一分钱一分货
作者: maklongfung    時間: 2011-1-27 02:24 PM

JJ真係好靚, 謝謝分享
作者: chewlun3    時間: 2011-1-27 06:20 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-1-27 07:32 PM 編輯
一分钱一分货
深圳居民 發表於 2011-1-27 01:25 PM
仲要善用 bor.....
就算比你用S95......if 依然一嘢兜頭隊得太埋.......

結果.....明啦
作者: 深圳港燦    時間: 2011-1-27 11:26 PM

本帖最後由 深圳港燦 於 2011-1-27 11:30 PM 編輯

唔係吖?光暗都唔識攪?咁簡單..

圖片附件: DSCN9892_JPG_tn.jpg (2011-1-27 11:26 PM, 86.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1805550&k=666573a19c8d515600539be4e954bd72&t=1782595034&sid=dLM8Id


作者: snake50    時間: 2011-1-28 12:02 AM

你成日陪DC仔老舊,點解唔讓它榮休呀?
年尾,應該有double pay or bonus呢.
就算credit card 分12都係幾百大元個月...有心追星真係先利其器架
作者: 深圳港燦    時間: 2011-1-28 12:12 AM

你成日陪DC仔老舊,點解唔讓它榮休呀?
年尾,應該有double pay or bonus呢.
就算credit card 分12都係幾百大元個月...有心追星真係先利其器架
snake50 發表於 2011-1-28 12:02 AM
人哋每次都話明路過,唔係有心追星
作者: 深圳居民    時間: 2011-1-28 02:45 AM

仲要善用 bor.....
就算比你用S95......if 依然一嘢兜頭隊得太埋.......
結果.....明啦
chewlun3 發表於 2011-1-27 06:20 PM
以前我用佳能A95,只要zoom,也沒有多少雜訊,而且走後數米拍,效果也好,但是不知道為何最近數年出的便宜相機,在非日光情形下,室內用flash,稍為走後數米,對焦效果欠佳,就好比這圖片

圖片附件: Jessica C 070.JPG (2011-1-28 02:44 AM, 1.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1805694&k=96dfeefc1d120109a4f16443765ba46a&t=1782595034&sid=dLM8Id


作者: chewlun3    時間: 2011-1-28 09:31 AM

咁家陣用邊部DC?
作者: 深圳港燦    時間: 2011-1-28 09:37 AM

本帖最後由 深圳港燦 於 2011-1-28 09:42 AM 編輯

問題係手震..單手舉機會手震,最好雙手舉機就會好好多

不夠光也是一個問題,很多機仔在不夠光的情况下會很濛
作者: chewlun3    時間: 2011-1-28 09:42 AM

問題係手震..單手舉機會手震,最好雙手舉機就會好好多
深圳港燦 發表於 2011-1-28 09:37 AM
咁又要視乎有冇anti-shake /表現

有 better than 冇
作者: 鄭錦輝.    時間: 2011-1-28 12:50 PM

唔係吖?光暗都唔識攪?咁簡單..
深圳港燦 發表於 2011-1-27 11:26 PM
器材不精良,力不從心
作者: 深圳居民    時間: 2011-1-28 01:25 PM

咁家陣用邊部DC?
chewlun3 發表於 2011-1-28 09:31 AM
Nikon的P60
作者: 深圳港燦    時間: 2011-1-28 05:55 PM

路過影會走焦....

專登去會好d




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0