Board logo

標題: [star] [自拍]29/3/2011 糖兄妹 @Bossini X 藍精靈服飾系列宣傳活動 [打印本頁]

作者: vv1668vv    時間: 2011-3-29 10:25 PM     標題: [自拍]29/3/2011 糖兄妹 @Bossini X 藍精靈服飾系列宣傳活動

日期: 29/3/2011
活動: Bossini X 藍精靈服飾系列宣傳活動
藝人: 糖兄妹 、 高登樂團 。
時間: 18:45
地點: 旺角西洋菜街6-12號



圖片附件: DSC_0847.JPG (2011-3-29 10:25 PM, 226.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824908&k=557eb275080317d7f4039d56f0fedea2&t=1782646626&sid=DKtd7j



圖片附件: DSC_0873.JPG (2011-3-29 10:25 PM, 221.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824909&k=37ece3ebbfec48ee73e29db5ccd3737a&t=1782646626&sid=DKtd7j



圖片附件: DSC_0889.JPG (2011-3-29 10:25 PM, 215.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824910&k=7712542f61a76bcb0445da35c8dfec15&t=1782646626&sid=DKtd7j



圖片附件: DSC_0924.JPG (2011-3-29 10:25 PM, 196.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824911&k=e3a8c7b477ac80dd70bf223e9b4c1e2e&t=1782646626&sid=DKtd7j



圖片附件: DSC_0972.JPG (2011-3-29 10:25 PM, 193.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824912&k=5f8041ca9eafcde2e7982e2e97caba72&t=1782646626&sid=DKtd7j



圖片附件: DSC_1096.JPG (2011-3-29 10:25 PM, 190.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824913&k=6be1fa0effe2dd8058812b8150f7c773&t=1782646626&sid=DKtd7j



圖片附件: DSC_1126.JPG (2011-3-29 10:25 PM, 170.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824914&k=d4d584551fc29485105ecf493bc645b8&t=1782646626&sid=DKtd7j



圖片附件: DSC_1163.JPG (2011-3-29 10:25 PM, 229.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824915&k=c40f7bd9641f84dc3933d8a220819bab&t=1782646626&sid=DKtd7j



圖片附件: DSC_1165.JPG (2011-3-29 10:25 PM, 170.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824916&k=e530281549d4e4f67230ca75fe0c1931&t=1782646626&sid=DKtd7j


作者: littlecow    時間: 2011-3-29 10:41 PM

Kandy is so cutie.
作者: vv1668vv    時間: 2011-3-29 10:45 PM

本帖最後由 vv1668vv 於 2011-3-29 10:57 PM 編輯
Kandy is so cutie.
littlecow 發表於 2011-3-29 10:41 PM
Thz!
雖然得30分鐘..但 good show !!

littlecow 今晚有無 ??

圖片附件: DSC_0982.JPG (2011-3-29 10:57 PM, 192.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824920&k=ee4e9a5749685c99419a268b3d42ae60&t=1782646626&sid=DKtd7j


作者: bobo21    時間: 2011-3-29 10:45 PM

1# vv1668vv

做咗龍友一族,
作者: vv1668vv    時間: 2011-3-29 10:47 PM

本帖最後由 vv1668vv 於 2011-3-29 10:49 PM 編輯
1# vv1668vv

做咗龍友一族,
bobo21 發表於 2011-3-29 10:45 PM
Bo巴...vv第一次影“菜街”...

圖片附件: DSC_1115.JPG (2011-3-29 10:49 PM, 232.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824917&k=ec96e45e9d2bd59a29362c9d27c2192a&t=1782646626&sid=DKtd7j



圖片附件: DSC_1115.JPG (2011-3-29 10:49 PM, 232.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824918&k=322ec9d96be23a141dcb5571f2fb533f&t=1782646626&sid=DKtd7j


作者: d228216    時間: 2011-3-29 10:53 PM

Bo巴...vv第一次影“菜街”...
vv1668vv 發表於 2011-3-29 10:47 PM

作者: vv1668vv    時間: 2011-3-29 10:55 PM


d228216 發表於 2011-3-29 10:53 PM


圖片附件: DSC_1155.JPG (2011-3-29 10:55 PM, 173.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824919&k=1012b55325b50d3308df96366f61bf48&t=1782646626&sid=DKtd7j


作者: bobo21    時間: 2011-3-29 10:57 PM

5# vv1668vv

下一站去邊榭呢.....
作者: vv1668vv    時間: 2011-3-29 11:03 PM

5# vv1668vv

下一站去邊榭呢.....
bobo21 發表於 2011-3-29 10:57 PM
港妮刀唔訊呀 Bo巴...... 諗住去 "滴樹妮" 米期鲁暑 ...
作者: toy739toy    時間: 2011-3-29 11:08 PM

港妮刀唔訊呀 Bo巴...... 諗住去 "滴樹妮" 米期鲁暑 ...
vv1668vv 發表於 29/3/2011 11:03 PM
米期鲁暑go tst
作者: bobo21    時間: 2011-3-29 11:11 PM

9# vv1668vv

點解會吳訊梨呢, 咪離魯樹果處噤好還警, 去影啦, E+鵝要衝量先, =1=載KING啦.
作者: vv1668vv    時間: 2011-3-29 11:13 PM

米期鲁暑go tst
toy739toy 發表於 2011-3-29 11:08 PM
toy叔叔...只“踎暑” 幾時放出黎 TST??

圖片附件: DSC_1143.JPG (2011-3-29 11:13 PM, 160.8 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824921&k=570fedbc1d552860dc3dab3da8536da8&t=1782646626&sid=DKtd7j


作者: vv1668vv    時間: 2011-3-29 11:16 PM

本帖最後由 vv1668vv 於 2011-3-30 01:48 AM 編輯
9# vv1668vv

點解會吳訊梨呢, 咪離魯樹果處噤好還警, 去影啦, E+鵝要衝量先, =1=載KING啦.
bobo21 發表於 2011-3-29 11:11 PM
Hahhaaa.... 米黎姥鼠...

Good night Bo巴...有匙澗載King

圖片附件: DSC_1138.JPG (2011-3-30 01:48 AM, 146.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824966&k=a5fce7d786ece32e9cafb591a6e784a2&t=1782646626&sid=DKtd7j


作者: toy739toy    時間: 2011-3-29 11:17 PM

toy叔叔...只“踎暑” 幾時放出黎 TST??
vv1668vv 發表於 29/3/2011 11:13 PM
好似月中某個場有
作者: vv1668vv    時間: 2011-3-29 11:22 PM

好似月中某個場有
toy739toy 發表於 2011-3-29 11:17 PM
“滴樹黎”成群放出 TST 巡游??......膠通巗峻..
作者: littlecow    時間: 2011-3-30 12:15 AM

3# vv1668vv
Miss this event
Anyway, thanks for yr share.
作者: vv1668vv    時間: 2011-3-30 12:22 AM

3# vv1668vv
Miss this event
Anyway, thanks for yr share.
littlecow 發表於 2011-3-30 12:15 AM
等你 的好照片...

圖片附件: DSC_1038.JPG (2011-3-30 12:22 AM, 195 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824959&k=2d09c0152d71c210d87305c087abe551&t=1782646626&sid=DKtd7j


作者: 深圳居民    時間: 2011-3-30 01:13 AM

非常全面的照片報導
作者: vv1668vv    時間: 2011-3-30 01:17 AM

非常全面的照片報導
深圳居民 發表於 2011-3-30 01:13 AM
Thz!

圖片附件: DSC_1118.JPG (2011-3-30 01:17 AM, 191.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1824963&k=102d49e149c683518c83e25934ea0f69&t=1782646626&sid=DKtd7j


作者: 深圳居民    時間: 2011-3-30 02:40 AM

3# vv1668vv
Miss this event
Anyway, thanks for yr share.
littlecow 發表於 2011-3-30 12:15 AM
不過,今天活動不是很長時間的,你也不用
作者: pyau    時間: 2011-3-30 11:07 AM

高登樂團呢
作者: vv1668vv    時間: 2011-3-30 12:05 PM

本帖最後由 vv1668vv 於 2011-3-30 01:14 PM 編輯
高登樂團呢
pyau 發表於 2011-3-30 11:07 AM


圖片附件: DSC_0782.JPG (2011-3-30 12:05 PM, 172.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1825056&k=9743a515cde7011a6f33436c2fb4b887&t=1782646626&sid=DKtd7j



圖片附件: DSC_0781.JPG (2011-3-30 12:05 PM, 177 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1825057&k=4b67908b7ca055991f1db55271c76574&t=1782646626&sid=DKtd7j



圖片附件: DSC_0792.JPG (2011-3-30 01:14 PM, 213.5 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1825058&k=14a9c3bd7a8cadc5df44c78326b26331&t=1782646626&sid=DKtd7j






歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0