Board logo

標題: [model] 馬來西亞美食拍攝工作坊.......30/4/11 ^ ^ [打印本頁]

作者: chewlun3    時間: 2011-4-30 07:50 PM     標題: 馬來西亞美食拍攝工作坊.......30/4/11 ^ ^

本帖最後由 chewlun3 於 2011-4-30 10:42 PM 編輯

Place : 尖咀日航酒店coffee室
Time : 30/4/11

model : Isabella
Free of Charge

唔記得邊個攪...
亦唔記得邊个單位sponsor..............but thanks a lot
只記得........

免費下午自助餐(full set)   同平時食buffet 無分別......(馬來主題)
out of expectation.......
仲以為小食 only......

model.....1位
時限......... one hour....

因為有3組.....每組12人左右....(分時段)
邊食又邊影....
邊影又邊食.....
OK 啦
可惜燈板相對場地/影友人數 (i.e... model 活動範圍)太大 lu....
滑浪風帆 ............真係大鄉里


26fun at least 3 位 C兄(計埋我)樂在其中

圖片附件: NikkoMoto30April11 061.jpg (2011-4-30 07:52 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837551&k=3b87028563edc970dbb9834371e78196&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 063.jpg (2011-4-30 07:52 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837552&k=0852846759ae4902727fd317e1be229f&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 064.jpg (2011-4-30 07:47 PM, 1.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837553&k=7ad7719f9239a2efea71b804fafa7859&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 162.jpg (2011-4-30 07:53 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837554&k=06b1cd51a6852c092ef951ac3afa5480&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 169.jpg (2011-4-30 07:54 PM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837555&k=21d76d6178ab5f838b0c34444e5b8c2f&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 074.jpg (2011-4-30 07:54 PM, 1.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837556&k=a479f23b8d24632228f60fc3b0346a7b&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 086.jpg (2011-4-30 07:47 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837557&k=a33b1e3a55741644a42b2c743b6684f5&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 177.jpg (2011-4-30 07:47 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837558&k=f4069b3c6f5bee1de0bfb1fd1cd47d13&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 115.jpg (2011-4-30 07:47 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837559&k=33e7854bc496b3750e9c4c27d5dc8633&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 151.jpg (2011-4-30 08:01 PM, 1.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837561&k=8846583dedb8c7cf6fd05cec5e5b5da5&t=1782666752&sid=6DzXO2


作者: chewlun3    時間: 2011-4-30 07:54 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-4-30 08:05 PM 編輯

再黎......
behind the scene

圖片附件: NikkoMoto30April11 081.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837562&k=4f7ce7c6086cbfbda50d5b8788c4d530&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 108.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837563&k=04f081f5215715b1bd76f62c6108959d&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 003.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2.7 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837564&k=8a95c352963de92efd5ce315cc8130b5&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 054.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2.4 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837565&k=91c0b767644e462f4070bbbbb8b617d0&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 141.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2.5 MB) / 下載次數 4
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837566&k=1e70ebe23a33acc531484e557fb50a70&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 143.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2.8 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837567&k=e21b451a2aae6b47cf7baf2b75bc0688&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 001.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837568&k=19cecbd3af4772313ae7766a2b5f18f9&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 002.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837569&k=723a6df5e0d14e0d934c5267a03f28ad&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 037.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837570&k=a737fc05189213064ac1259c880c01d8&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 044.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2.7 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837571&k=1beb869591eead8b507ee7bc522e0e5f&t=1782666752&sid=6DzXO2



圖片附件: NikkoMoto30April11 053.jpg (2011-4-30 08:05 PM, 2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1837572&k=b42283280de5423b74f477a1401ffb1e&t=1782666752&sid=6DzXO2


作者: littlecow    時間: 2011-4-30 08:52 PM

花絮很精采
作者: chewlun3    時間: 2011-4-30 08:57 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-4-30 08:58 PM 編輯

at least 見唔到樣 bor

should be ok bor
作者: littlecow    時間: 2011-4-30 09:18 PM

143.jpg 唔錯
作者: chewlun3    時間: 2011-4-30 09:20 PM

l like 151
作者: bw2046    時間: 2011-4-30 09:55 PM

又食又影... 正!正!正!
作者: perhapsdennis    時間: 2011-5-1 12:27 AM

仲有冇Ga?
作者: chewlun3    時間: 2011-5-1 12:28 AM

if 有 .....再通知大家
作者: snake50    時間: 2011-5-1 01:16 AM

有恆定光打喎...
有食有靚女影....wu...

唔知明天我地參加那個有無呢....
不過肯定就無免費茶點......
作者: 深圳居民    時間: 2011-5-1 02:57 AM

有恆定光打喎...
有食有靚女影....wu...

唔知明天我地參加那個有無呢....
不過肯定就無免費茶點......
snake50 發表於 2011-5-1 01:16 AM
活動太吸引了
作者: chewlun3    時間: 2011-5-1 07:01 AM

有恆定光打喎...
有食有靚女影....wu...

唔知明天我地參加那個有無呢....
不過肯定就無免費茶點......
snake50 發表於 2011-5-1 01:16 AM
what event
作者: sos9407sos    時間: 2011-5-1 10:20 AM

又食又影... 正!正!正!
bw2046 發表於 2011-4-30 09:55 PM
唔知仲有無嘢拎走喱 .
作者: chewlun3    時間: 2011-5-1 10:33 AM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-5-1 10:43 AM 編輯

應該係話有嘢要留底.........
要交5張相........

但event...delay
想交相絛龍又長.......

再唔閃........
就影唔到 幾位升呢嘅Miss honey bee lu
(雖然去到choi street 先知有幾位Miss honey bee)

你地頭今日又玩洪武32 .....
fit 哂你啦.......
睇你大作
作者: 深圳居民    時間: 2011-5-1 11:05 PM

應該係話有嘢要留底.........
要交5張相........

但event...delay
想交相絛龍又長.......

再唔閃........
就影唔到 幾位升呢嘅Miss honey bee lu
(雖然去到choi street 先知有幾位Miss honey bee)

你地頭今 ...
chewlun3 發表於 2011-5-1 10:33 AM
原來沒有免費午飯,要給5張相
作者: 占占占    時間: 2011-5-2 12:12 PM

伊莎貝拉 Poon

http://www.retro.com.hk/model/view/93/
作者: chewlun3    時間: 2011-5-2 12:17 PM

原來沒有免費午飯,要給5張相
深圳居民 發表於 2011-5-1 11:05 PM
都係 零 成本 bor.....
仲有冠軍有gift.....
作者: chewlun3    時間: 2011-5-2 12:18 PM

伊莎貝拉 Poon

http://www.retro.com.hk/model/view/93/
占占占 發表於 2011-5-2 12:12 PM
官方照..................

作者: 深圳居民    時間: 2011-5-2 01:55 PM

官方照..................

chewlun3 發表於 2011-5-2 12:18 PM
迷人的雙眼
作者: FHHO    時間: 2011-5-2 03:44 PM

lun神好嘢




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0