Board logo

標題: [star] [自拍]溫碧霞,關伊彤,羽翹,甄詠珊,Zoey,Uny@醫學中心開幕-12/5/11 [打印本頁]

作者: ATX-828    時間: 2011-5-13 01:11 AM     標題: [自拍]溫碧霞,關伊彤,羽翹,甄詠珊,Zoey,Uny@醫學中心開幕-12/5/11

本帖最後由 ATX-828 於 2011-5-13 01:15 AM 編輯

日期: 12/5/2011
活動: 「Mesharp Medical Centre」醫學中心開幕儀式
藝人: 溫碧霞 、 關伊彤 、 羽翹 、 何華超 、
             葉山豪 、 張建聲 、 趙哲妤 、 周子揚 、
             岑潔儀 、 甄詠珊 。
時間: 16:00
地點: 尖沙咀堪富利士道8號格蘭中心2樓208室Mesharp Medical Centre
=====================================

Part 1 only

圖片附件: DSC05612.jpg (2011-5-13 12:47 AM, 3 MB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842167&k=7e52573669248107c1c0b0f936e813ee&t=1782349709&sid=1f41A2



圖片附件: DSC05614.jpg (2011-5-13 12:47 AM, 3.3 MB) / 下載次數 5
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842168&k=aa7e5339718b09cf9baad3dcb531e85f&t=1782349709&sid=1f41A2



圖片附件: DSC05611.jpg (2011-5-13 12:54 AM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842169&k=586b583f8ad25998567e3c10afef4323&t=1782349709&sid=1f41A2



圖片附件: DSC05608.jpg (2011-5-13 12:54 AM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842170&k=7846b202f5c1a5012b92732d07b1de40&t=1782349709&sid=1f41A2



圖片附件: DSC05617.jpg (2011-5-13 12:58 AM, 2.1 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842171&k=f8807c28290b08e593bd45b322484c2f&t=1782349709&sid=1f41A2



圖片附件: DSC05629.jpg (2011-5-13 12:59 AM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842172&k=46abfd314276f293ab6c1b3a0cb6880b&t=1782349709&sid=1f41A2



圖片附件: DSC05632.jpg (2011-5-13 01:15 AM, 2.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842173&k=fa18b5404dddc86fca86c7742507ceb6&t=1782349709&sid=1f41A2



圖片附件: DSC05627.jpg (2011-5-13 01:08 AM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842174&k=a30a725d98ee2ab0bf2694f1518091a0&t=1782349709&sid=1f41A2



圖片附件: DSC05619.jpg (2011-5-13 01:09 AM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842175&k=6f656d84a5f3aadf8f40632d2e806d69&t=1782349709&sid=1f41A2



圖片附件: DSC05622.jpg (2011-5-13 01:09 AM, 2.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1842176&k=3ddfe465db38e1bb79cb9e07dd1100b9&t=1782349709&sid=1f41A2


作者: chewlun3    時間: 2011-5-13 01:12 AM

羽翹
作者: ATX-828    時間: 2011-5-13 01:15 AM

羽翹
chewlun3 發表於 2011-5-13 01:12 AM
Uploading
作者: chewlun3    時間: 2011-5-13 01:29 AM

Uploading
ATX-828 發表於 2011-5-13 01:15 AM
唔係一次 upload 哂先出 post?
獨欠她
作者: ATX-828    時間: 2011-5-13 01:34 AM

唔係一次 upload 哂先出 post?
獨欠她
chewlun3 發表於 2011-5-13 01:29 AM
上錯相~,

我習慣零時後歎住冷氣慢慢upload
作者: chewlun3    時間: 2011-5-13 01:40 AM

巳開 air-cond.....

仲未..........
尚未洗機.....
每年before 開........
都要買支嘢噴 入去清洗........

好熱狗
作者: DB-Bahn    時間: 2011-5-13 01:47 AM

巳開 air-cond.....

仲未..........
尚未洗機.....
每年before 開........
都要買支嘢噴 入去清洗........

好熱狗
chewlun3 發表於 2011-5-13 01:40 AM
乜仲未作犯
作者: chewlun3    時間: 2011-5-13 01:51 AM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-5-13 01:54 AM 編輯

作呀.....
聽日買支嘢洗機.........
跟住........... power ON



往年未到6月中都唔駛旨意開 air-cond......




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0