Board logo

標題: [model] [自拍] 深圳上車展 *回復多d 就會加相* [打印本頁]

作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 09:29 PM     標題: [自拍] 深圳上車展 *回復多d 就會加相*

本帖最後由 泰仔-3- 於 2011-6-2 11:36 PM 編輯



圖片附件: DSC05294.JPG (2011-6-2 09:35 PM, 6 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848517&k=e61abdb1bcda76ff504d4acc91812f0f&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05230.JPG (2011-6-2 09:41 PM, 5.8 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848518&k=8b36554ca7665bcf03704de0ba25c10c&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05215.JPG (2011-6-2 09:42 PM, 4.7 MB) / 下載次數 4
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848519&k=8151d298431fc02f1ac4e2074c4415a5&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05263.JPG (2011-6-2 11:34 PM, 6.5 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848741&k=968c9cb86e5966e0e73e2f6826b4c7c9&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05250.JPG (2011-6-2 11:34 PM, 5.8 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848742&k=f740484d5a44f38b4380f84fcf0de92f&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05462.JPG (2011-6-2 11:34 PM, 6 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848743&k=7ad361b7e4289bb2dcc5964380b783b2&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05434.JPG (2011-6-2 11:34 PM, 4.8 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848744&k=eeba7bb178b44e7832a108dc0f5a7112&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05420.JPG (2011-6-2 11:34 PM, 494.6 KB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848745&k=549859ed3b5f13df7fbef8dbf929888b&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05601.JPG (2011-6-2 11:34 PM, 5.1 MB) / 下載次數 4
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848746&k=582ad93513f0c9517433da88100530b4&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05266.JPG (2011-6-2 11:36 PM, 3.9 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848747&k=347992c57a2634d1f2147b9e71b1650a&t=1782592473&sid=ep0APG


作者: sos9407sos    時間: 2011-6-2 09:35 PM

泰哥仔做咩車展會有人体彩繒ge , 關車展事ge咩 !!
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 09:35 PM

本帖最後由 泰仔-3- 於 2011-6-2 11:17 PM 編輯
泰哥仔做咩車展會有人体彩繒ge , 關車展事ge咩 !!
sos9407sos 發表於 2011-6-2 09:35 PM
不知到
作者: 米曹    時間: 2011-6-2 09:40 PM

2# sos9407sos
人肉車頭燈正呀
作者: chewlun3    時間: 2011-6-2 09:56 PM

心又喜....心又慌
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 09:56 PM

本帖最後由 泰仔-3- 於 2011-6-2 11:17 PM 編輯

4# 米曹
我弟一次睇 睇到o哂咀
作者: chewlun3    時間: 2011-6-2 09:59 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-6-2 10:00 PM 編輯
4# 米曹  
我弟一次睇 睇到o哂咀
泰仔-3- 發表於 2011-6-2 09:56 PM
唔一定妹妹仔先 O 咀架..........
姐姐仔 仲會 double O

你細老(弟) 一次呢
作者: sos9407sos    時間: 2011-6-2 10:00 PM

4# 米曹  
我弟一次睇 睇到o哂咀
泰仔-3- 發表於 2011-6-2 09:56 PM
O咀定係流鼻血 , 你咁年青血氣方剛 ........ 上次內衣展果個人體都無今次咁跨 .
作者: k2l2m    時間: 2011-6-2 10:01 PM

我行過彩繒個攤位兩次, Model都係在休息, 泰仔你影彩繒時係大約幾點?
作者: 占占占    時間: 2011-6-2 10:02 PM

又要講句,  一年不如一年.   今年只影左7百幾張......
1. 少左好多車模,
2. 好多都係白色衫  
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 10:03 PM

本帖最後由 泰仔-3- 於 2011-6-2 10:09 PM 編輯

8# chewlun3

圖片附件: DSC05192.JPG (2011-6-2 10:08 PM, 5.3 MB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848562&k=03ac574abaf06e40827303f6efb3e104&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05374.JPG (2011-6-2 10:08 PM, 5 MB) / 下載次數 4
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848563&k=b1a69904c79bb7692b6073849bd30d6d&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05371.JPG (2011-6-2 10:08 PM, 6.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848564&k=8f7f4e0d172ebb4367f065397a7e060d&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05590.JPG (2011-6-2 10:08 PM, 1.1 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848565&k=57e98571f9e750d23956c7611d58c01b&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05589.JPG (2011-6-2 10:08 PM, 1.9 MB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848566&k=708d929db234d7092890389e1254b8b2&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05583.JPG (2011-6-2 10:08 PM, 4.1 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848567&k=9de1832019a4d2239592a23c4982f3d9&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05595.JPG (2011-6-2 10:08 PM, 3.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848568&k=91d41a7a719061772828142a92206fba&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05557.JPG (2011-6-2 10:08 PM, 4.4 MB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848569&k=01d1534ae75d18fb5173e99e3bb7c9b6&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05581.JPG (2011-6-2 10:08 PM, 4 MB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848570&k=fed870127983b144988a80e5c5a2cf89&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05615.JPG (2011-6-2 10:09 PM, 3.8 MB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848571&k=a6a65d78848de583be061fbae9073720&t=1782592473&sid=ep0APG


作者: chewlun3    時間: 2011-6-2 10:03 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-6-2 10:09 PM 編輯
O咀定係流鼻血 , 你咁年青血氣方剛 ........ 上次內衣展果個人體都無今次咁跨 .
sos9407sos 發表於 2011-6-2 10:00 PM
得一個咋?
原來幾個
泰記7孔

certified
作者: 占占占    時間: 2011-6-2 10:06 PM

#5374    紅衫我又撞唔到  
作者: chewlun3    時間: 2011-6-2 10:06 PM

05371.........爆係爆.........光呀...........

絛正面心動線睇唔到呀
作者: 占占占    時間: 2011-6-2 10:08 PM

回復多d 就會加相



可以加得啦!  過左#10post, 有大相啦!   
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-2 10:08 PM

呵呵呵,今年睇黎要上兩日先得啦!
作者: 占占占    時間: 2011-6-2 10:12 PM

呵呵呵,今年睇黎要上兩日先得啦!
新聞小子 發表於 2011-6-2 10:08 PM
post 左o個d已經係最好.
作者: chewlun3    時間: 2011-6-2 10:12 PM

呵呵呵,今年睇黎要上兩日先得啦!
新聞小子 發表於 2011-6-2 10:08 PM
整体面孔 quality .......一般.....compare to last year
but 某 d 突破性....發展........有進取
作者: chewlun3    時間: 2011-6-2 10:18 PM

仲上唔上玩多次呀
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 10:21 PM

本帖最後由 泰仔-3- 於 2011-6-2 11:27 PM 編輯

可以加得啦!  過左#10post, 有大相啦!   
知到
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 10:24 PM

本帖最後由 泰仔-3- 於 2011-6-2 10:26 PM 編輯
12# chewlun3  

泰仔-3- 發表於 2011-6-2 10:23 PM
好像6個

圖片附件: DSC05255.JPG (2011-6-2 10:23 PM, 6.9 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848588&k=bd0b349d28c3b9c8b679c8014acb6c08&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05440.JPG (2011-6-2 10:23 PM, 6.5 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848589&k=ec3430abb0060e1e4f0ca6bae924491a&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05283.JPG (2011-6-2 10:25 PM, 2.3 MB) / 下載次數 4
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848591&k=de9a3983e53c04f244c56c0e666243b1&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05288.JPG (2011-6-2 10:25 PM, 2.3 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848592&k=284bbc2a55a62820c7a00e5b5a8d181b&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05287.JPG (2011-6-2 10:25 PM, 2.9 MB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848593&k=07b615e943c4b282cfd7fd28eb70dd25&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05270.JPG (2011-6-2 10:25 PM, 2.4 MB) / 下載次數 4
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848594&k=c8466e6032684689a0233d38e2bad878&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05246.JPG (2011-6-2 10:25 PM, 2.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848595&k=d09c165f19b825f97615c6198ed85d0e&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05245.JPG (2011-6-2 10:25 PM, 2.3 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848596&k=c4932551e681f15a98ac6745043e10ba&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05247.JPG (2011-6-2 10:25 PM, 2 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848597&k=201f455b4a3be268886e4f5af633dd01&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05274.JPG (2011-6-2 10:25 PM, 2.7 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848598&k=7aff8a0e40713a4e5cc5dc77fbb91216&t=1782592473&sid=ep0APG


作者: chewlun3    時間: 2011-6-2 10:25 PM

12# chewlun3  
好像6個
泰仔-3- 發表於 2011-6-2 10:23 PM
一人一個孔...........
你6孔流 硬


作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 10:27 PM

本帖最後由 泰仔-3- 於 2011-6-2 10:28 PM 編輯

22# chewlun3

架如係我喜歡果個女仔 一定打到電都無

圖片附件: DSC05241.JPG (2011-6-2 10:28 PM, 4.9 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848599&k=c1052700b3be2aea4731bd50083522f7&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05240.JPG (2011-6-2 10:28 PM, 6.6 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848608&k=c6c00151efc154fbafe78b666fa25d2b&t=1782592473&sid=ep0APG


作者: chewlun3    時間: 2011-6-2 10:31 PM

22# chewlun3

架如係我喜歡果個女仔 一定打到電都無
泰仔-3- 發表於 2011-6-2 10:27 PM
帶定多兩舊咪得囉............

小心打到 shutter 飛埋出黎
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 10:35 PM

24# chewlun3
a700先會姐  
作者: d228216    時間: 2011-6-2 10:36 PM

泰仔唔揻貼紙
作者: chewlun3    時間: 2011-6-2 10:36 PM

24# chewlun3  
a700先會姐  
泰仔-3- 發表於 2011-6-2 10:35 PM
世事何曾是絕對吖
作者: littlecow    時間: 2011-6-2 10:37 PM

4# 米曹
我弟一次睇 睇到o哂咀
泰仔-3- 發表於 2011-6-2 09:56 PM
Same to me even just see the pics.

本帖隱藏的內容需要回復才可以瀏覽

作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 10:38 PM

泰仔唔揻貼紙
d228216 發表於 2011-6-2 10:36 PM
揻   -3-   
作者: chewlun3    時間: 2011-6-2 10:39 PM

9 or 10月....東莞車展

年底12月 仲有廣州
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 10:41 PM

本帖最後由 泰仔-3- 於 2011-6-2 10:57 PM 編輯


DSC05333.JPG  果個好像仲細個我

圖片附件: DSC05333.JPG (2011-6-2 10:46 PM, 2.6 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848627&k=853995d250d8a756d74b515b671da8a4&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05311.JPG (2011-6-2 10:47 PM, 2.5 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848628&k=16d03f6fe40216c2daa19f13dfad9a0b&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05331.JPG (2011-6-2 10:47 PM, 2.6 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848629&k=8cca70e50a603ce0ca817b1b0bc4e065&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05320.JPG (2011-6-2 10:48 PM, 2 MB) / 下載次數 3
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848630&k=4e86de3b8878bb302f17701a51bbb14f&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05377.JPG (2011-6-2 10:48 PM, 4.8 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848631&k=b502c5a58ec7f4b8e76a00663c5e0be8&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05378.JPG (2011-6-2 10:48 PM, 5.3 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848632&k=723b9fe38c97fd5fa678a9cfffd0899a&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05356.JPG (2011-6-2 10:49 PM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848634&k=89000daf6d1204efdaff03e666a5a65e&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05357.JPG (2011-6-2 10:50 PM, 1.8 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848645&k=edc1466561f1173c1d203f3cf9ca6ec1&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05353.JPG (2011-6-2 10:51 PM, 2.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848646&k=754187de57cfe7bb0f8d731eae1fc635&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05522.JPG (2011-6-2 10:52 PM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848647&k=8146713575ccfc77791b65b28f54c676&t=1782592473&sid=ep0APG


作者: littlecow    時間: 2011-6-2 10:42 PM

9 or 10月....東莞車展

年底12月 仲有廣州
chewlun3 發表於 2011-6-2 10:39 PM
But it seems this one is the nearest one from HK. Right?
作者: d228216    時間: 2011-6-2 10:43 PM

揻   -3-   
泰仔-3- 發表於 2011-6-2 10:38 PM
見你靚仔ok呢
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-2 10:45 PM

post 左o個d已經係最好.
占占占 發表於 2011-6-2 10:12 PM
呵呵呵,影車展只雖要影自己喜歡的就可以了,個會場咁大咁多(女女),邊有得全部影到呀,比你見到的,
即係同你有緣,靚的咪影多幾張,唔靚的咪走鬼囉!!對不對?
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-2 10:46 PM

仲上唔上玩多次呀
chewlun3 發表於 2011-6-2 10:18 PM
...好咁就要想多一點點啦!...!
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 10:54 PM

本帖最後由 泰仔-3- 於 2011-6-2 10:59 PM 編輯
見你靚仔ok呢
d228216 發表於 2011-6-2 10:43 PM

DSC05333.JPG  果個好像仲細個我

圖片附件: DSC05335.JPG (2011-6-2 10:59 PM, 2.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848663&k=d212c53c00593943579306a3391f99ff&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05334.JPG (2011-6-2 10:59 PM, 2.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848664&k=1348f711eed54eaf4de217c34dab50e1&t=1782592473&sid=ep0APG


作者: chewlun3    時間: 2011-6-2 10:55 PM

But it seems this one is the nearest one from HK. Right?
littlecow 發表於 2011-6-2 10:42 PM
廣州仲大型....場地/models quantity
作者: sos9407sos    時間: 2011-6-2 10:58 PM

廣州仲大型....場地/models quantity
chewlun3 發表於 2011-6-2 10:55 PM
2 days 都影唔哂 !! 幾百個 " 模特 " 喎 , 唔講得笑袈 .
作者: 占占占    時間: 2011-6-2 10:59 PM

But it seems this one is the nearest one from HK. Right?
littlecow 發表於 2011-6-2 10:42 PM
你E條問題問某一D人,  佢好SURE答你.  去深圳會展仲近過去灣仔會展.   
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 11:01 PM

呵呵呵,影車展只雖要影自己喜歡的就可以了,個會場咁大咁多(女女),邊有得全部影到呀,比你見到的,
即係同你有緣,靚的咪影多幾張,唔靚的咪走鬼囉!!對不對? ...
新聞小子 發表於 2011-6-2 10:45 PM
唔靚果d  你會可憐佢 去影佢 因為 令果d 無位影   唔令果d 練一個人都無人影
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 11:03 PM

本帖最後由 泰仔-3- 於 2011-6-2 11:15 PM 編輯

yo

圖片附件: DSC05299.JPG (2011-6-2 11:07 PM, 2.5 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848672&k=5aa2ceb1b5008d3fa89deb77b50cbfb3&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05530.JPG (2011-6-2 11:07 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848673&k=16215117d69908a4f3e34fb6faa78613&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05312.JPG (2011-6-2 11:08 PM, 2.5 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848679&k=bd7924e39905ce1f02ebcc5bfd3fa049&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05340.JPG (2011-6-2 11:15 PM, 2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848702&k=fed4d9373e4fab9f772ca2f8091903db&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05342.JPG (2011-6-2 11:15 PM, 2.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848703&k=b486c74798d8ca1ace14b714fc1a0983&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05536.JPG (2011-6-2 11:15 PM, 1.9 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848704&k=b3c188e2cc30a3a31f5de270c59a44e0&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05535.JPG (2011-6-2 11:15 PM, 4.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848705&k=f93de93bbcf39b6623826f23842a956b&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05533.JPG (2011-6-2 11:15 PM, 3.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848706&k=1f37815e3bed81c1a8f43ab7ad412b6a&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05531.JPG (2011-6-2 11:15 PM, 2.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848707&k=b82c5f2d909366e181986c14531c4313&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05370.JPG (2011-6-2 11:15 PM, 5.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848708&k=8abe62de52f6dbfc9b5bd3abe9b953b6&t=1782592473&sid=ep0APG


作者: 占占占    時間: 2011-6-2 11:04 PM

唔靚果d  你會可憐佢 去影佢 因為 令果d 無位影   唔令果d 練一個人都無人影
泰仔-3- 發表於 2011-6-2 11:01 PM
我有時都會做.   但影影下, D人就成堆咁黎影.
作者: julau123    時間: 2011-6-2 11:12 PM

多d 加相thx share
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 11:18 PM

43# julau123
回復多d先得架
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 11:18 PM

42# 占占占
我都係
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 11:18 PM

32# littlecow
竟然
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 11:19 PM

38# sos9407sos
唔會架
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 11:19 PM

22# chewlun3
死得la
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 11:20 PM

14# chewlun3
我喜歡爆
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 11:20 PM

仲上唔上玩多次呀
chewlun3 發表於 2011-6-2 10:18 PM
no
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 11:21 PM

本帖最後由 泰仔-3- 於 2011-6-2 11:23 PM 編輯



圖片附件: DSC05207.JPG (2011-6-2 11:23 PM, 4.4 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848716&k=90f0e161638ff7232a34f2981e64bf3e&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05195.JPG (2011-6-2 11:23 PM, 5.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848717&k=384d93e09d931681375666f15839aa61&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05183.JPG (2011-6-2 11:23 PM, 4.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848718&k=4b5ec6888f9233d272d7019edb7f2d2a&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05190.JPG (2011-6-2 11:23 PM, 5.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848719&k=c428c8c9ad56cf9762a9c8c05bb80cc9&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05194.JPG (2011-6-2 11:23 PM, 6.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848720&k=5a00bf32b210337d00ded8723ecfae5c&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05198.JPG (2011-6-2 11:23 PM, 4.9 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848721&k=e293c1e738fb1d3b7f375007cc7af1d4&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05184.JPG (2011-6-2 11:23 PM, 5.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848722&k=6a7631ea96c45e4335dc7541a18abd76&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05187.JPG (2011-6-2 11:23 PM, 6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848723&k=1ab5b33ab9a3d2491f5f6b07d7514408&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05201.JPG (2011-6-2 11:23 PM, 3.9 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848724&k=34b07e9d0b23266b59707007ce70130f&t=1782592473&sid=ep0APG



圖片附件: DSC05189.JPG (2011-6-2 11:23 PM, 5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1848725&k=7d87ecc32f7da4c8442dbf532b303d6a&t=1782592473&sid=ep0APG


作者: d228216    時間: 2011-6-2 11:44 PM


DSC05333.JPG  果個好像仲細個我
泰仔-3- 發表於 2011-6-2 10:54 PM
泰仔又睇中咗 , 攞咗電話未
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 11:46 PM

泰仔又睇中咗 , 攞咗電話未
d228216 發表於 2011-6-2 11:44 PM
唔識講韓文
作者: d228216    時間: 2011-6-2 11:48 PM

唔識講韓文
泰仔-3- 發表於 2011-6-2 11:46 PM
除褲露何B仔示意
作者: 泰仔-3-    時間: 2011-6-2 11:49 PM

本帖最後由 泰仔-3- 於 2011-6-2 11:55 PM 編輯
除褲露何B仔示意
d228216 發表於 2011-6-2 11:48 PM

作者: 131313    時間: 2011-6-3 12:18 AM

唔識講韓文
泰仔-3- 發表於 2011-6-2 11:46 PM
韓模?
作者: chewlun3    時間: 2011-6-3 07:38 AM

14# chewlun3  
我喜歡爆
泰仔-3- 發表於 2011-6-2 11:20 PM
咁你更加 like Sony..........

D3s.......忘記他




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0