Board logo

標題: [model] ( 自拍 ) 深圳車展 Day 4 [打印本頁]

作者: sos9407sos    時間: 2011-6-6 01:11 AM     標題: ( 自拍 ) 深圳車展 Day 4

( 自拍 ) 深圳車展 Day 4 影左千幾二千張 , 楝相揀到凝凝呆呆 , 最後棟左 10 張欄相出來 post , 希望大家啱睇 la .

圖片附件: _DSC0167.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 1.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849681&k=899e84ad0b26179380670cd2c5e2caa4&t=1782606966&sid=u83dQ4



圖片附件: _DSC0228.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 1.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849682&k=daad8f4fb5a6c5b0ec7c37394b7822b2&t=1782606966&sid=u83dQ4



圖片附件: _DSC0352.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 1.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849683&k=6747dce275fc26f7f7b0d92c5ceb7126&t=1782606966&sid=u83dQ4



圖片附件: _DSC0681.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 1.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849684&k=cb70786f3ab231565f9288a055520c11&t=1782606966&sid=u83dQ4



圖片附件: _DSC9074.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 1.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849685&k=8516d1be90104df9192f5b6eddcba147&t=1782606966&sid=u83dQ4



圖片附件: _DSC9177.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 982.5 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849686&k=c5e5c5a61fe7f8aaf9f679e7048ae313&t=1782606966&sid=u83dQ4



圖片附件: _DSC9458.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849687&k=81fdf3f4d630c9ec9edf07587c893413&t=1782606966&sid=u83dQ4



圖片附件: _DSC9710.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 951.3 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849688&k=4742b391ba0365878f907b29ebe8375f&t=1782606966&sid=u83dQ4



圖片附件: _DSC9812.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 1.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849689&k=ea5fb4f6a0865702af4b962fcc482c03&t=1782606966&sid=u83dQ4



圖片附件: _DSC9993.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 1.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849690&k=08eeab594c2884779585a481e6aa5121&t=1782606966&sid=u83dQ4


作者: chewlun3    時間: 2011-6-6 01:13 AM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-6-6 01:16 AM 編輯

冇維吾爾 look 嗰位 models..........

出埋細相 一百幾十張唔區 bor

未瞓?

Day5 coming  bor

我 5...5 波
作者: sos9407sos    時間: 2011-6-6 01:17 AM

冇維吾爾 look 嗰位 models..........
chewlun3 發表於 2011-6-6 01:13 AM
嘩 !! 你咁快手ge ,  維吾爾look邊個牌子架 ?? 咁多model post 唔使喎 .
作者: chewlun3    時間: 2011-6-6 01:21 AM

嘩 !! 你咁快手ge ,  維吾爾look邊個牌子架 ?? 咁多model post 唔使喎 .
sos9407sos 發表於 2011-6-6 01:17 AM
好似係 富豪....Volvo
作者: k2l2m    時間: 2011-6-6 08:35 PM


黑C...晶晶
作者: AHBOAHBO    時間: 2011-6-6 08:41 PM

點會係爛相 ,張張都咁靚  
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-6 10:31 PM

黑絲少女我中意!




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0