Board logo

標題: [model] ( 自拍 ) 深圳車展 Day 4 [打印本頁]

作者: sos9407sos    時間: 2011-6-6 01:11 AM     標題: ( 自拍 ) 深圳車展 Day 4

( 自拍 ) 深圳車展 Day 4 影左千幾二千張 , 楝相揀到凝凝呆呆 , 最後棟左 10 張欄相出來 post , 希望大家啱睇 la .

圖片附件: _DSC0167.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 1.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849681&k=c439aaffc6b227836cc4247f3fa8f804&t=1782601605&sid=049J29



圖片附件: _DSC0228.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 1.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849682&k=d0e2238666c3de14000d852c42da9a50&t=1782601605&sid=049J29



圖片附件: _DSC0352.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 1.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849683&k=d0643eb3506ace6b5f4a20434ed8544b&t=1782601605&sid=049J29



圖片附件: _DSC0681.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 1.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849684&k=8782364d7788559b6762a69a50f6b89a&t=1782601605&sid=049J29



圖片附件: _DSC9074.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 1.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849685&k=bd5a9d720f963aa71e63dc053d3aba91&t=1782601605&sid=049J29



圖片附件: _DSC9177.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 982.5 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849686&k=d7e5e406a95bfa0f24d29b20474fbe55&t=1782601605&sid=049J29



圖片附件: _DSC9458.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849687&k=875ee7ec4ffa42ec793a294b0b6d3dd3&t=1782601605&sid=049J29



圖片附件: _DSC9710.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 951.3 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849688&k=0a8b4295f75188c0af3dec698bd71e64&t=1782601605&sid=049J29



圖片附件: _DSC9812.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 1.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849689&k=57baa656a277ac33fdcd16fd6e12e4a4&t=1782601605&sid=049J29



圖片附件: _DSC9993.jpg (2011-6-6 01:11 AM, 1.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1849690&k=122c74f50cd5946d489ac3f0d1191530&t=1782601605&sid=049J29


作者: chewlun3    時間: 2011-6-6 01:13 AM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-6-6 01:16 AM 編輯

冇維吾爾 look 嗰位 models..........

出埋細相 一百幾十張唔區 bor

未瞓?

Day5 coming  bor

我 5...5 波
作者: sos9407sos    時間: 2011-6-6 01:17 AM

冇維吾爾 look 嗰位 models..........
chewlun3 發表於 2011-6-6 01:13 AM
嘩 !! 你咁快手ge ,  維吾爾look邊個牌子架 ?? 咁多model post 唔使喎 .
作者: chewlun3    時間: 2011-6-6 01:21 AM

嘩 !! 你咁快手ge ,  維吾爾look邊個牌子架 ?? 咁多model post 唔使喎 .
sos9407sos 發表於 2011-6-6 01:17 AM
好似係 富豪....Volvo
作者: k2l2m    時間: 2011-6-6 08:35 PM


黑C...晶晶
作者: AHBOAHBO    時間: 2011-6-6 08:41 PM

點會係爛相 ,張張都咁靚  
作者: 新聞小子    時間: 2011-6-6 10:31 PM

黑絲少女我中意!




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0