Board logo

標題: [star] 7-25 貝安琪新書簽名會 [打印本頁]

作者: chaucer0416    時間: 2011-7-26 12:56 AM     標題: 7-25 貝安琪新書簽名會

貝安琪新書簽名會
日期: 25/7/2011
時間: 16:00
地點: 會展簽名區
藝人: 貝安琪 Ankie

圖片附件: IMG_3670.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 615.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877348&k=c589822240c20e3517b29debe826ea26&t=1782313607&sid=Z6E8ES



圖片附件: IMG_3671.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 627.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877349&k=3c68bc5a1ccf5f83201cbe095fb9508e&t=1782313607&sid=Z6E8ES



圖片附件: IMG_3673.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 624.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877350&k=d0225823d1cb4c169d6d6fb30d002b49&t=1782313607&sid=Z6E8ES



圖片附件: IMG_3675.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 619.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877351&k=fb2c5b0eb0006ebeda693f15cf8f8b2d&t=1782313607&sid=Z6E8ES



圖片附件: IMG_3676.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 597.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877352&k=c13efee3415d5fb72c0275bd5f6d53dc&t=1782313607&sid=Z6E8ES



圖片附件: IMG_3677.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 632.9 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877353&k=0723526afad35712261c4a8955c76e41&t=1782313607&sid=Z6E8ES



圖片附件: IMG_3683.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 624.5 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877354&k=0d30486eaebcd52ed1eb7d261f52af0d&t=1782313607&sid=Z6E8ES



圖片附件: IMG_3685.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 778.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877355&k=c0e3dd4e7437d22a2b4d397b9031eb1d&t=1782313607&sid=Z6E8ES



圖片附件: IMG_3690.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 738 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877356&k=6227d7fee7d1a4ebd95d280c01746a4d&t=1782313607&sid=Z6E8ES



圖片附件: IMG_3696.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 725.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877357&k=f1c01c637c69fb1bed206e72ece10dfe&t=1782313607&sid=Z6E8ES


作者: 殺破狼    時間: 2011-7-26 12:57 AM

劉香萍好關心既果個fans有冇到?
作者: d228216    時間: 2011-7-26 12:59 AM

劉香萍好關心既果個fans有冇到?
殺破狼 發表於 2011-7-26 12:57 AM
  who?
作者: 殺破狼    時間: 2011-7-26 01:02 AM

  who?
d228216 發表於 2011-7-26 12:59 AM
有味果個,劉香萍好關心佢,會叫佢番屋企記得沖涼
作者: hkrhsma    時間: 2011-7-26 01:08 AM

HA HA HA HA HA............




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0