Board logo

標題: [star] 7-25 貝安琪新書簽名會 [打印本頁]

作者: chaucer0416    時間: 2011-7-26 12:56 AM     標題: 7-25 貝安琪新書簽名會

貝安琪新書簽名會
日期: 25/7/2011
時間: 16:00
地點: 會展簽名區
藝人: 貝安琪 Ankie

圖片附件: IMG_3670.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 615.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877348&k=c27ea402655fccdf9b3d8e17576ac157&t=1782342306&sid=Mh47jS



圖片附件: IMG_3671.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 627.7 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877349&k=7490c2aa500a5de5275189556fde920c&t=1782342306&sid=Mh47jS



圖片附件: IMG_3673.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 624.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877350&k=02f453d6bdf841a95e8a5e1a900a86e7&t=1782342306&sid=Mh47jS



圖片附件: IMG_3675.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 619.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877351&k=736c0a66bd0ca681672b29630a8481cb&t=1782342306&sid=Mh47jS



圖片附件: IMG_3676.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 597.6 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877352&k=c24705009585bcb7887feaecd996ce6a&t=1782342306&sid=Mh47jS



圖片附件: IMG_3677.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 632.9 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877353&k=346188e01a185391d1563932cf1e67b5&t=1782342306&sid=Mh47jS



圖片附件: IMG_3683.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 624.5 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877354&k=25303b9218d7d594494fa874cbceb144&t=1782342306&sid=Mh47jS



圖片附件: IMG_3685.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 778.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877355&k=43134e6fc6056fa91e5aeeac180899d8&t=1782342306&sid=Mh47jS



圖片附件: IMG_3690.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 738 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877356&k=7c3797b5d5e14f3ef1b338795bc4cd8e&t=1782342306&sid=Mh47jS



圖片附件: IMG_3696.JPG (2011-7-26 12:56 AM, 725.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1877357&k=f8e179d29d3d5f6ae211a543caa6c2ae&t=1782342306&sid=Mh47jS


作者: 殺破狼    時間: 2011-7-26 12:57 AM

劉香萍好關心既果個fans有冇到?
作者: d228216    時間: 2011-7-26 12:59 AM

劉香萍好關心既果個fans有冇到?
殺破狼 發表於 2011-7-26 12:57 AM
  who?
作者: 殺破狼    時間: 2011-7-26 01:02 AM

  who?
d228216 發表於 2011-7-26 12:59 AM
有味果個,劉香萍好關心佢,會叫佢番屋企記得沖涼
作者: hkrhsma    時間: 2011-7-26 01:08 AM

HA HA HA HA HA............




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0