Board logo

標題: [model] 27-07-2011許穎 Phoebe@菜街遊行 [打印本頁]

作者: snake50    時間: 2011-7-28 12:34 AM     標題: 27-07-2011許穎 Phoebe@菜街遊行

本帖最後由 snake50 於 2011-7-28 12:39 AM 編輯

27-07-2011許穎 Phoebe@菜街遊行
收工時,接到昆蟲先生知會...菜街有Phoebe

手上只有dc仔...好難影...好熱鬧........

圖片附件: P1080621.JPG (2011-7-28 12:19 AM, 1.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878155&k=849ff3363c622f17f8b915fc87fac1b7&t=1782666757&sid=Av7vAE



圖片附件: P1080604.JPG (2011-7-28 12:19 AM, 776.5 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878156&k=d2e1c95b10fa03f8b685b4caca87561c&t=1782666757&sid=Av7vAE



圖片附件: P1080644.JPG (2011-7-28 12:19 AM, 1.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878157&k=ca9c7a471a949668c69b335de3615778&t=1782666757&sid=Av7vAE



圖片附件: P1080597.JPG (2011-7-28 12:20 AM, 948.8 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878158&k=09f85e76bc9ee6f551ac939a42b172fa&t=1782666757&sid=Av7vAE



圖片附件: P1080639.JPG (2011-7-28 12:20 AM, 942.2 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878160&k=50414c1136b358a6503bdfd89f580bfc&t=1782666757&sid=Av7vAE



圖片附件: P1080592.JPG (2011-7-28 12:20 AM, 1.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878161&k=1707759fc73e39a0f31aa76febb4b21b&t=1782666757&sid=Av7vAE



圖片附件: P1080594.JPG (2011-7-28 12:20 AM, 1.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878162&k=bed09a0a5c6cfc73d625dbeabd4e121c&t=1782666757&sid=Av7vAE



圖片附件: P1080628.JPG (2011-7-28 12:21 AM, 1.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878163&k=240cb4cf67db6d405ad2af00a10cfe88&t=1782666757&sid=Av7vAE



圖片附件: P1080582.JPG (2011-7-28 12:28 AM, 1.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878170&k=e4069711a8bc321d2c68087eb7859f9e&t=1782666757&sid=Av7vAE



圖片附件: P1080637.JPG (2011-7-28 12:28 AM, 954.6 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878172&k=d3bae2db3a8a121348511e3fb860588d&t=1782666757&sid=Av7vAE



圖片附件: P1080638.JPG (2011-7-28 12:28 AM, 972.4 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878174&k=a2b51fb30a9f18caa5b10bd6031e2145&t=1782666757&sid=Av7vAE



圖片附件: P1080644.JPG (2011-7-28 12:28 AM, 1.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878175&k=46a01f6e362c19302d01fa350f10b59b&t=1782666757&sid=Av7vAE



圖片附件: P1080647.JPG (2011-7-28 12:29 AM, 986.6 KB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878176&k=cd93951f64587c5e26d4964a16fa2c51&t=1782666757&sid=Av7vAE



圖片附件: P1080651.JPG (2011-7-28 12:29 AM, 1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878177&k=42cbc3f0d5d78ecb0b420fc062c199ae&t=1782666757&sid=Av7vAE


作者: 占占占    時間: 2011-7-28 12:50 AM

昆蟲先生
作者: bw2046    時間: 2011-7-28 01:17 AM

大烏蠅...
作者: 2O1O    時間: 2011-7-28 02:06 AM


作者: chaucer0416    時間: 2011-7-28 02:41 AM

昆蟲先生-->曱甴, 差d諗唔到
作者: littlecow    時間: 2011-7-28 08:39 AM

辛苦哂
作者: 占占占    時間: 2011-7-28 04:35 PM

冇腳先生同90后先生,  你地最近既新歡 (Cherry Au) 會在動漫出沒注意.   
檔名:  Gam粗la牙 ,  唔係,  應該係 Gamania
作者: chewlun3    時間: 2011-7-28 04:50 PM

photo 4............

我諗以后我都要戴定私伙太陽鏡好d
作者: chewlun3    時間: 2011-7-28 04:51 PM

昆蟲先生-->曱甴, 差d諗唔到
chaucer0416 發表於 2011-7-28 02:41 AM
蟑螂 = 小強
作者: 占占占    時間: 2011-7-28 05:00 PM

photo 4............

我諗以后我都要戴定私伙太陽鏡好d
chewlun3 發表於 2011-7-28 04:50 PM
3b 都唔係望鏡,  出少張唔得既........
作者: chewlun3    時間: 2011-7-28 05:19 PM

蛇兄.........
if 誤中.........
記得幫我成个頭(五官)全油黑就得勒.........

作者: chewlun3    時間: 2011-7-28 06:24 PM

冇腳先生............12生肖好似得一種冇脚.....
莫非
作者: snake50    時間: 2011-7-28 07:17 PM

冇腳先生同90后先生,  你地最近既新歡 (Cherry Au) 會在動漫出沒注意.   
檔名:  Gam粗la牙 ,  唔係,  應該係 Gamania
占占占 發表於 2011-7-28 04:35 PM
90后先生,依家連


李蘊 都唔影呀..掛住私影佢新致愛...
天日又去大樹個度影新致愛....

動漫佢應不會出沒....

冇腳先生....haha...都要唸佐陣先知呀...鬼馬呀




作者: snake50    時間: 2011-7-28 07:22 PM

本帖最後由 snake50 於 2011-7-28 07:25 PM 編輯
photo 4............

我諗以后我都要戴定私伙太陽鏡好d
chewlun3 發表於 2011-7-28 04:50 PM
photo 4..用dc仔無幾多張得....尤其phoebe全身照...所以...
Sorry ah...果漿先先...

已經改埋70年代髮型..加大鏡....你咁都認得.....
作者: snake50    時間: 2011-7-28 07:31 PM

本帖最後由 snake50 於 2011-7-28 07:34 PM 編輯
蛇兄.........
if 誤中.........
記得幫我成个頭(五官)全油黑就得勒.........

chewlun3 發表於 2011-7-28 05:19 PM
ok..no problem...俾條超薄眼線你.............hahaha..

明日是否出動大日子喎?
我剛在7仔買了入場ticket.....了...可省些時間
作者: chewlun3    時間: 2011-7-28 08:28 PM

太座help me 買咗 lu... .喺OK便利..........

餓咗成3 weeks ...........

明天鬆一鬆先
但要全面出choi street 要 6/8/11.....
作者: chewlun3    時間: 2011-7-28 09:15 PM

帶唔帶梯呢
作者: starfans    時間: 2011-7-28 09:33 PM

太忙.....又走寶啦.....  嗚嗚嗚!!
作者: chewlun3    時間: 2011-7-28 10:17 PM

你試吓自己照倒模一次...(已經改埋70年代髮型..加大鏡....)

睇吓認唔認得
作者: snake50    時間: 2011-7-28 10:37 PM

帶唔帶梯呢
chewlun3 發表於 2011-7-28 09:15 PM
一定要帶...好多資心C-hing溫馨提示呀
作者: chewlun3    時間: 2011-7-28 11:41 PM

人山人海.............
好論盡
作者: chaucer0416    時間: 2011-7-29 12:03 AM

人山人海.............
好論盡
chewlun3 發表於 2011-7-28 11:41 PM
唔帶梯可能會比人海浸死
作者: 占占占    時間: 2011-7-29 01:00 AM

梯  -  有高度, 但冇左SPEED.  

你未試過就試下.  


試完交個RECORD比我.   
作者: chewlun3    時間: 2011-7-29 08:01 AM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-7-29 08:06 AM 編輯

高度........我所欲也
機動性.........亦我所欲也

二者不可兼得

咁..............
捨機動性而取高度也
作者: 131313    時間: 2011-7-30 01:30 AM



宣傳動漫節<純真女僕>
日期: 27/7/2011
時間: 18:00-19:00
地點: 旺角西洋菜街
藝人: 許穎 Phoebe, 林琬芝 Ally, 夏然然 Cassie




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0