Board logo

標題: [model] 2011(慢)動作節...........+_+ [打印本頁]

作者: chewlun3    時間: 2011-7-30 07:59 AM     標題: 2011(慢)動作節...........+_+

本帖最後由 chewlun3 於 2011-7-30 09:29 AM 編輯

Place : 老地方............仲有邊到吖
Time : 民國100年7月29日
            農曆六月廿九          (day1)


餓咗3個星期...........終於可偷得浮生一日閑心情如脫籠之鵠
但怱怱而來、失望而回告終 整日都喺會場慢慢行、慢慢影

台上d 事業線、俘虜線、萬誘引力線..........不在攻城略地計劃大綱之上

遊走各booths 之間.......
promotions girls quantity 比往年少好多.........而quality......

今次揀相好easy......以new face 黎計....
就係頭7............張囉 .....好似係寶島姑娘
...................................................................................................................

好高興影到最后兩位本港models.....
尤以 April Hui (last photo)....website 睇她嘅相巳好幾年.......我03、04年開始影動漫/computer show....
never see her show up

今次都係第一次影她 ( 好在得到基多C兄通牒)
有兩个酒凹仔

(梨渦淺笑 可知否奧妙
寂寞心鎖暗動搖
魂消魄蕩身飄渺)




另一位好似係Vivica.....

圖片附件: AniCom29July11B 144.jpg (2011-7-30 07:31 AM, 1.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878934&k=6487abd44cce9e2e2efb27ec956cb165&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11B 149.jpg (2011-7-30 07:31 AM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878935&k=88c5a0ea58ce5ccbb3d7d7ef74f398cb&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11B 219.jpg (2011-7-30 07:31 AM, 1.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878936&k=8f3eb40a4c7ad7144470c4ea985468ca&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11B 156.jpg (2011-7-30 07:31 AM, 1.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878937&k=ef16babd2b150469eaf17c15dd63f117&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 647.jpg (2011-7-30 07:31 AM, 2.8 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878938&k=a3dccb8316ab9e4d3a28fe3475c604a1&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 652.jpg (2011-7-30 07:31 AM, 1.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878939&k=149fb97b3fe12f607666e189e6b06366&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 653.jpg (2011-7-30 07:31 AM, 1.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878940&k=7d83e7c4119604fd71e78afbf909081d&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 562.jpg (2011-7-30 07:31 AM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878941&k=bd5e587f4b202dccfe9034a08045ae0e&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 1191.jpg (2011-7-30 07:31 AM, 1.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878942&k=067c8978dee435318f237181bd884a13&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 1000.jpg (2011-7-30 07:31 AM, 2.8 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1878943&k=f65d9024f489a0657b8cad5f10ea9842&t=1782591657&sid=75PCfq


作者: 基多    時間: 2011-7-30 09:21 AM

Vivica Ip

在電腦展常見
作者: chewlun3    時間: 2011-7-30 09:31 AM

April Hui ..........電腦展唔多見
作者: littlecow    時間: 2011-7-30 10:07 AM

I want some more

本帖隱藏的內容需要回復才可以瀏覽

作者: 深圳居民    時間: 2011-7-30 10:13 AM

本帖隱藏的內容需要回復才可以瀏覽

作者: sos9407sos    時間: 2011-7-30 10:48 AM

强勢回歸  !!!!!!!!!
作者: sos9407sos    時間: 2011-7-30 10:54 AM

今年 ganeone 好似搶風頭喎 .
作者: chewlun3    時間: 2011-7-30 09:28 PM

今年 ganeone 好似搶風頭喎 .
sos9407sos 發表於 2011-7-30 10:54 AM
d 俘虜線、萬誘引力線喺哂 gameone.........

Gamania.............冇乜線可言
作者: chewlun3    時間: 2011-7-30 09:41 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-7-30 09:53 PM 編輯

Day2
Gamania.........有 Kammy + 三位( may be come from Taiwan)

X-box.....中午有山水 and ling man
               下午有 gobby and ruby.....兩更制

美人計時.....
still 5位....

春麗.........由chole Ho 替代
另 阿 Fi 好似只做昨天同今日
作者: littlecow    時間: 2011-7-30 09:42 PM

d 俘虜線、萬誘引力線喺哂 gameone.........

Gamania.............冇乜線可言
chewlun3 發表於 2011-7-30 09:28 PM
你影果個已經係最勁... Pic 1
作者: chewlun3    時間: 2011-7-30 09:44 PM

今日Gamania
除 本地 Kammy.....
others 3 位 好似係 come from Taiwan
作者: chewlun3    時間: 2011-7-30 09:50 PM

强勢回歸  !!!!!!!!!
sos9407sos 發表於 2011-7-30 10:48 AM
平常心啫
作者: chewlun3    時間: 2011-7-30 11:44 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-7-30 11:56 PM 編輯

Day 2..........................no more day 3 lu ..........me
30/7/11...................

少不了(嘟)咀環節

圖片附件: AniCom30July11 599.jpg (2011-7-30 11:43 PM, 2.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879174&k=dfd31c76d6de86898d2f54d6f9bb48dd&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom30July11 601.jpg (2011-7-30 11:43 PM, 2.2 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879175&k=3fafd293d2819907d0b6f41e01b730dd&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom30July11 603.jpg (2011-7-30 11:43 PM, 2.4 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879177&k=bc372bf7a9a500271f59cc5ec8133165&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom30July11 604.jpg (2011-7-30 11:43 PM, 2.5 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879178&k=4973e3530ad5f3fb1b4ebe45de45782d&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom30July11 084.jpg (2011-7-30 11:43 PM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879179&k=7c61dc61009244bed20483f8dd3a63be&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom30July11 180.jpg (2011-7-30 11:43 PM, 2.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879180&k=89b36b11f53f83f3a4cf9e44baaacd7c&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom30July11 316.jpg (2011-7-30 11:43 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879181&k=7a4605f384729cd29b3f985fda997671&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom30July11 411.jpg (2011-7-30 11:43 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879182&k=0f09bf9097fd61184e5a69867adc490b&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom30July11 809.jpg (2011-7-30 11:43 PM, 1.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879183&k=af50b921a151b3040a23decbe6c2b74c&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom30July11 856.jpg (2011-7-30 11:43 PM, 2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879184&k=2f68c95d7b0941ed2116a312c13f7be3&t=1782591657&sid=75PCfq


作者: 2O1O    時間: 2011-7-31 02:24 AM


作者: pig210    時間: 2011-7-31 07:50 AM

請問有冇黑澀會瑤瑤????
作者: chewlun3    時間: 2011-7-31 08:16 AM

請問有冇黑澀會瑤瑤????
pig210 發表於 2011-7-31 07:50 AM
(台上d 事業線、俘虜線、萬誘引力線..........不在攻城略地計劃大綱之上)

作者: 占占占    時間: 2011-7-31 09:19 AM

Day2


X-box.....中午有山水 and ling man
               下午有 gobby and ruby.....兩更制


chewlun3 發表於 2011-7-30 09:41 PM
我都未易到山水既單人.....
作者: 基多    時間: 2011-7-31 10:00 AM

本帖最後由 基多 於 2011-7-31 10:35 AM 編輯

Page 1 頭7張相......台模 Vivan
作者: chewlun3    時間: 2011-7-31 10:58 AM

山水

圖片附件: AniCom30July11 008.jpg (2011-7-31 10:57 AM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879397&k=ee1eeda9d9dee6916de94ee54cba75e6&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom30July11 024.jpg (2011-7-31 10:57 AM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879398&k=a05dcc4705bfbf8a14b4b7ef65c60e47&t=1782591657&sid=75PCfq


作者: sos9407sos    時間: 2011-7-31 11:07 AM

本帖最後由 sos9407sos 於 2011-7-31 11:11 AM 編輯

緣份未到 , 見唔到山水 , 唉 .....................  要再努力 .
作者: chewlun3    時間: 2011-7-31 11:10 AM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-7-31 11:13 AM 編輯

山水有相逢嘛................

but 只恐怕再遇上.........

未必日日返......may be 客串一日、一個時段only
作者: littlecow    時間: 2011-7-31 08:00 PM

Good 有 Debbie

有無影Ling Man?
作者: chewlun3    時間: 2011-7-31 09:18 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-7-31 09:34 PM 編輯
Good 有 Debbie

有無影Ling Man?
littlecow 發表於 2011-7-31 08:00 PM
有呀................幾張咋

X box .........Day 1 and Day 2

圖片附件: AniCom29July11A 214.jpg (2011-7-31 09:17 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879476&k=294e57bc35bc9061345d27676c7224b3&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 204.jpg (2011-7-31 09:28 PM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879511&k=e653fbffce926c0b4e9c2cfb2f20b520&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 224.jpg (2011-7-31 09:28 PM, 2.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879512&k=52b2ee53ea2127d5f6eff392272f2c00&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 227.jpg (2011-7-31 09:28 PM, 2.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879513&k=1e20870965c25522bdb768744e0714d1&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 264.jpg (2011-7-31 09:28 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879514&k=02289eb96bc8411ed70ac1f139262d90&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 277.jpg (2011-7-31 09:28 PM, 2.8 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879515&k=d1420dd2ef519209aa392deeac1314b7&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 342.jpg (2011-7-31 09:28 PM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879517&k=0875574ef672489ec8c2401251fd0800&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 368.jpg (2011-7-31 09:28 PM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879518&k=eec3a5c646326b5fe7e85eee95692c63&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 443.jpg (2011-7-31 09:28 PM, 2.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879519&k=6802bb212af6debe38287386128c9fc2&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 1243.jpg (2011-7-31 09:33 PM, 1.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879520&k=22a1274a8cc6e505160de66d4966429d&t=1782591657&sid=75PCfq


作者: 占占占    時間: 2011-7-31 09:21 PM

山水有相逢嘛................

but 只恐怕再遇上.........

未必日日返......may be 客串一日、一個時段only
chewlun3 發表於 2011-7-31 11:10 AM
She is 灰姑郎  ; 12:00 后就番Home.    今日都係.
作者: chewlun3    時間: 2011-7-31 09:41 PM

X-box....
photo 204.............

New and Fresh face 呀
作者: chewlun3    時間: 2011-7-31 09:44 PM

She is 灰姑郎  ; 12:00 后就番Home.    今日都係.
占占占 發表於 2011-7-31 09:21 PM
X- box 有冇new face 呀?...........今日(day3)
作者: chewlun3    時間: 2011-8-1 08:06 PM

Day 4.............X box still no face?
作者: 占占占    時間: 2011-8-1 08:45 PM

Day 4.............X box still no face?
chewlun3 發表於 2011-8-1 08:06 PM
DAY 4  ALSO  Ruby仔 + Pamela

12:00PM前........ 唔知,   我下午先入到去.
作者: chewlun3    時間: 2011-8-1 08:47 PM

咁 day3 眼見有邊幾位組合?
作者: 占占占    時間: 2011-8-1 08:51 PM

咁 day3 眼見有邊幾位組合?
chewlun3 發表於 2011-8-1 08:47 PM
12:00前  灰姑娘
之后  ling / ruby / gobby
作者: chewlun3    時間: 2011-8-1 09:02 PM

ling / ruby / gobby.................

台柱
作者: chewlun3    時間: 2011-8-1 09:34 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-8-1 09:54 PM 編輯

美女時計

只出現29/7 and 31/7........


阿Fi.....肯影的話...........
交足功課;冇欺場

圖片附件: AniCom29July11A 948.jpg (2011-8-1 09:33 PM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879874&k=882c8a3ad1139a8e454d45216073c4d2&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 1159.jpg (2011-8-1 09:33 PM, 2.8 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879875&k=d45ac4e0d99e29883f5264b93b12b3d4&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 985.jpg (2011-8-1 09:33 PM, 2.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879876&k=0850e9649af9039f8c9efac9225a6c59&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 1138.jpg (2011-8-1 09:33 PM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879877&k=5ad6746e3781c1c3147f29ecae15a96b&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom30July11 269.jpg (2011-8-1 09:33 PM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879878&k=d42d7b54cb20fbaa5a08e28c02054021&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom30July11 801.jpg (2011-8-1 09:33 PM, 2.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879879&k=1c187cfa80908ff8745a48a70692cab6&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom30July11 793.jpg (2011-8-1 09:33 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879880&k=51dc691df5ba36cc1fc3db508bf1f01d&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom30July11 758.jpg (2011-8-1 09:33 PM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879881&k=0c7f3b071184645a2e3c5cbb0cbc479e&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom30July11 788.jpg (2011-8-1 09:33 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879882&k=df6e25d2bd55c340857974caa590f43b&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 1055.jpg (2011-8-1 09:33 PM, 3.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879883&k=8691e2668418d8f560c892ed86faa6b1&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 781.jpg (2011-8-1 09:43 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879885&k=ef33aa577e21003a36fa502e00946e67&t=1782591657&sid=75PCfq



圖片附件: AniCom29July11A 752.jpg (2011-8-1 09:45 PM, 1.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1879886&k=0315221a0fe0c3048d880d80646c58d5&t=1782591657&sid=75PCfq


作者: 占占占    時間: 2011-8-1 09:44 PM

美女時計

只出現29/7 and 31/7........
chewlun3 發表於 2011-8-1 09:34 PM
只出現29/7 and 30/7........
作者: chewlun3    時間: 2011-8-1 09:47 PM

激氣過頭囉
作者: sos9407sos    時間: 2011-8-1 11:25 PM

本帖最後由 sos9407sos 於 2011-8-1 11:26 PM 編輯

都話 31/07/2011 唔覺有 model  la ,  我想再影春麗 呀ma . 唔記得 801 咩名添 .
作者: 基多    時間: 2011-8-1 11:39 PM

  唔記得 801 咩名添 .
sos9407sos 發表於 2011-8-1 11:25 PM

Chole Ho



作者: sos9407sos    時間: 2011-8-1 11:41 PM

Chole Ho



基多 發表於 2011-8-1 11:39 PM
  Tks !
作者: 基多    時間: 2011-8-2 12:39 AM

DAY 4  ALSO  Ruby仔 + Pamela

12:00PM前........ 唔知,   我下午先入到去.
占占占 發表於 2011-8-1 08:45 PM
(兩更制)

DAY 4 ( 1 AUG )               

Ling Man + Gobby

        Ruby + Pamela         
作者: chewlun3    時間: 2011-8-2 12:24 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-8-2 12:25 PM 編輯

Day 1 出最多........早更4位、午更2位

之后.............
作者: chewlun3    時間: 2011-8-5 10:46 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-8-5 10:59 PM 編輯

Mi55.........冇say 係至愛 bor......

Crystal Law.....先係
Crystal Lau.....爭dd 啦

只 say 天然導彈、sexy team 啫
http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=250254&extra=&highlight=%2Bchewlun3&page=1

Sos.....你睇漏 lu.......
有水晶law and Lau架.....
see see magazine cover 中间偏右人名吖.....
唔好淨睇大頭相 wor
作者: sos9407sos    時間: 2011-8-5 11:30 PM

係喎 ! 最緊要係有 "羅" ma  .




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0