Board logo

標題: [star] [自拍]《勁抽福祿壽》謝票行動@UA沙田-16/8/11 [打印本頁]

作者: ATX-828    時間: 2011-8-17 12:25 AM     標題: [自拍]《勁抽福祿壽》謝票行動@UA沙田-16/8/11

本帖最後由 ATX-828 於 2011-8-17 12:30 AM 編輯

日期: 16/8/2011
活動: 電影《奇華至尊月餅呈獻:勁抽福祿壽》笑震全港謝票行動
藝人: 阮兆祥 、 金剛 -x、 岑麗香 ,李漫芬。
時間: 19:15
地點: 沙田新城市廣場第1期UA沙田
==========================

Part 1 only

圖片附件: DSC07505.JPG (2011-8-17 12:14 AM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1887037&k=00f162d5c6da92bcb0b886b5d930d74e&t=1782612493&sid=QXJspM



圖片附件: DSC07513.JPG (2011-8-17 12:20 AM, 3.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1887038&k=b03233dd4260c27d1fb064789ec04067&t=1782612493&sid=QXJspM



圖片附件: DSC07503.JPG (2011-8-17 12:21 AM, 3.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1887039&k=bc03a74a624fb8190ba0be1ff3eb81a7&t=1782612493&sid=QXJspM



圖片附件: DSC07507.JPG (2011-8-17 12:21 AM, 3.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1887040&k=0df02fb0149de7a4d4496eeca1b82771&t=1782612493&sid=QXJspM



圖片附件: DSC07508.JPG (2011-8-17 12:22 AM, 3.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1887041&k=b5d05a04a38d303c7e9a0456177250c7&t=1782612493&sid=QXJspM



圖片附件: DSC07511.jpg (2011-8-17 12:30 AM, 2.9 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1887045&k=485b6e708005261ffc4b25b82c4a7adf&t=1782612493&sid=QXJspM



圖片附件: DSC07516.jpg (2011-8-17 12:30 AM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1887046&k=4dc41d560cdde822658bf38feb7726ba&t=1782612493&sid=QXJspM


作者: 2O1O    時間: 2011-8-17 01:11 AM


作者: littlecow    時間: 2011-8-17 10:43 AM

In the movie, I don't aware of  岑麗香 ,李漫芬
作者: ATX-828    時間: 2011-8-18 03:16 AM

In the movie, I don't aware of  岑麗香 ,李漫芬
littlecow 發表於 2011-8-17 10:43 AM
講開我都唔多識岑麗香 ....同返深圳既居民一樣路過咋
作者: 深圳居民    時間: 2011-8-18 03:22 AM

日期: 16/8/2011
活動: 電影《奇華至尊月餅呈獻:勁抽福祿壽》笑震全港謝票行動
藝人: 阮兆祥 、 金剛 -x、 岑麗香 ,李漫芬。
時間: 19:15
地點: 沙田新城市廣場第1期UA沙田
==========================

Part  ...
ATX-828 發表於 2011-8-17 12:25 AM
where is part 2?




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0