Board logo

標題: [star] [自拍] 20110912 喬樂頤 @ 新城慈善K唱遊2011 [打印本頁]

作者: 占占占    時間: 2011-9-12 11:46 PM     標題: [自拍] 20110912 喬樂頤 @ 新城慈善K唱遊2011

日期: 12/9/2011
活動: 新城慈善K唱遊2011
藝人:
喬樂頤  CherieQ (小Q )       
本帖隱藏的內容需要積分高於 10 才可瀏覽

時間: 18:00 - 20:00
地點: 九龍灣德福廣場一期中央廣場

















圖片附件: DSC_0187.JPG (2011-9-12 11:46 PM, 107.8 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901086&k=287d4130994133b9478360737ea763fe&t=1782445753&sid=Gg7pm3



圖片附件: DSC_0041a.jpg (2011-9-12 11:46 PM, 115.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901087&k=d31d06f9e7a1116b260e40f0c5804cd9&t=1782445753&sid=Gg7pm3



圖片附件: DSC_0360a.jpg (2011-9-12 11:46 PM, 106.5 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901088&k=fb6f47d5b79d1e976f82c79cad2f0fa9&t=1782445753&sid=Gg7pm3



圖片附件: DSC_0359.JPG (2011-9-12 11:46 PM, 115.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901089&k=4f10e35a2cf85f75ecdb31dbf5f1f492&t=1782445753&sid=Gg7pm3



圖片附件: DSC_0346.JPG (2011-9-12 11:46 PM, 121 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901090&k=ee8ce418dd8fb5070cdce5dd2a57625c&t=1782445753&sid=Gg7pm3



圖片附件: DSC_0339a.jpg (2011-9-12 11:46 PM, 116.2 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901091&k=6e2561f8dea6f0c98ef1cd463aba52b6&t=1782445753&sid=Gg7pm3



圖片附件: DSC_0324.JPG (2011-9-12 11:46 PM, 130 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901092&k=e7a70b37d2760309a545a2ffd4cfe22e&t=1782445753&sid=Gg7pm3



圖片附件: DSC_0322.JPG (2011-9-12 11:46 PM, 220.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901093&k=0287d878a85eb8f6fe0babeeeb4606c0&t=1782445753&sid=Gg7pm3



圖片附件: DSC_0312.JPG (2011-9-12 11:46 PM, 128.1 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901094&k=2c1ecd2de7ec043e4d393bd272110e48&t=1782445753&sid=Gg7pm3



圖片附件: DSC_0244a.jpg (2011-9-12 11:46 PM, 99.5 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901095&k=658fe4e9cc0293fa212804540bc53d0d&t=1782445753&sid=Gg7pm3


作者: 基多    時間: 2011-9-13 09:51 AM



[Q]   ^O^
作者: 占占占    時間: 2011-9-13 09:58 AM



[Q]   ^O^
基多 發表於 2011-9-13 09:51 AM

今日4:30PM仲有佢, 黎唔黎?   


作者: 基多    時間: 2011-9-13 10:03 AM

本帖隱藏的內容需要積分高於 2400 才可瀏覽





歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0