Board logo

標題: [model] HappyValley開鑼 .......15/9/11 ^_+ [打印本頁]

作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 09:54 AM     標題: HappyValley開鑼 .......15/9/11 ^_+

本帖最後由 chewlun3 於 2011-9-15 10:17 AM 編輯

原有8位黑色小背心短裙 models......
有snow lai、珊妮 、同埋 早兩日東港城屈银紙選舉嘅mandy....
可惜前兩位唔想影..........

連某隊 camera crew想同前兩位做短訪都被reject.....
再加上d 荀盤去哂會員席咁滯........冇計

只能偷打兩張咁大把......
好在還有位長駐公眾席......(26fun數埋最少十幾位會員同枱Dinner個, 包括泰仔...........

早知有佢Mark哥可能即刻飛的)嘅...........Carol

今晚洋紐世界......
其中大頭呢位有 d 華人 feel.....主打

送多位 Cara. G

圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 046.jpg (2011-9-15 09:41 AM, 1.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901778&k=edae0608cec2df7180908aa44d4618f1&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 053.jpg (2011-9-15 09:41 AM, 2.8 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901779&k=0066261ad5a44849e1b0450ce03096d0&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 231.jpg (2011-9-15 09:41 AM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901780&k=bc393883cc3665085b4b95e8006f8a40&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 066.jpg (2011-9-15 09:41 AM, 1.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901781&k=81d9b45ab5f868799b87e9fe17fd6a71&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 080.jpg (2011-9-15 09:41 AM, 1011.3 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901782&k=9e66fbcdac6788625a922b31837e42f3&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 094.jpg (2011-9-15 09:41 AM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901783&k=090caeeecde69128b7b45338c4fd0af6&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 167.jpg (2011-9-15 09:41 AM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901784&k=244f58e41c3ca35fd991308d3eada095&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 179.jpg (2011-9-15 09:41 AM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901785&k=70473111e4c2bd4435f6cf31d7955ba9&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 202.jpg (2011-9-15 09:41 AM, 2.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901786&k=2014f086105755ef7df9fbd9b1deee5b&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 226.jpg (2011-9-15 09:41 AM, 1.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901787&k=7f890c64c26bf913737cffba5eaee465&t=1782598095&sid=eUigTd


作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 09:55 AM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-9-15 10:13 AM 編輯

again..............

圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 003.jpg (2011-9-15 09:58 AM, 2.4 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901788&k=79c8778343da6f3ad70eaa889942acd5&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 004.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 2.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901789&k=208e7bfc19ad065f4921785a0bedbce9&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 014.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 2.7 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901790&k=7db66659daf2f8e3cd0a9dbfed38852f&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 017.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901791&k=fb86fcd74cda5755e4bbc0f4077e4866&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 019.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 2.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901792&k=89bfb745ff5d2063fcb1a0cc69d3607c&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 041.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 1.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901793&k=0a11cf61ced5c479e9bd81ba97bd432c&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 055.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 2.6 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901794&k=74b048b4102b2b4a1f4881a8577f5e57&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 161.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901795&k=53e870093f8d783acd31043210fee12b&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 215.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901796&k=2bddfa646ad2c8d0ae349a572b140766&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 031.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 1.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901797&k=7ecb9bbfe2f94119ca2c024285171628&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 034.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 1.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901798&k=4721cd3123340eb487afeab9937ff948&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 050.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 1.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901799&k=31607a27e77dbc931ed45c2a347c9f8e&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 092.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 1.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901800&k=0e1186899c8db474362f66379196fb34&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 105.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 1.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901801&k=725c94c759917bb380c61868a599e016&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 107.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 1.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901802&k=fdafb3f2f080a6664dbd6cb90364ee83&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 109.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 1.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901803&k=7ec5f4008c08a89c2ed93c33cff721ea&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 118.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 2.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901804&k=300c2dcb20c6463b62a3b2319068a085&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 119.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 997.4 KB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901805&k=b81c36e3ceb2b92b499789fdc389dd9c&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 141.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901806&k=c151f60014a8038a0ae086079feaa10e&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 222.jpg (2011-9-15 09:59 AM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901807&k=949e0817d3c636e958fe5f22b4f07133&t=1782598095&sid=eUigTd



圖片附件: HappyValleyRace14Sep11 030.jpg (2011-9-15 10:13 AM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1901808&k=c62087b20a44eccb9f196abd34fd78db&t=1782598095&sid=eUigTd


作者: 基多    時間: 2011-9-15 10:47 AM

人多 (8對3) 的唐黑背心隊未能取勝.....
今次洋白晚裝隊Win!
作者: littlecow    時間: 2011-9-15 10:51 AM

Snow Lai

Good job  Using new camera?
作者: 占占占    時間: 2011-9-15 10:52 AM

其實SNOW 簽左馬會,  佢琴晚做Promo girl 定點呢?
作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 10:54 AM

Snow Lai

Good job  Using new camera?
littlecow 發表於 2011-9-15 10:51 AM
a77............next week

22/9 取機
作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 10:55 AM

其實SNOW 簽左馬會,  佢琴晚做Promo girl 定點呢?
占占占 發表於 2011-9-15 10:52 AM
same as Carol job nature  bor......
作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 10:57 AM

人多 (8對3) 的唐黑背心隊未能取勝.....
今次洋白晚裝隊Win!
基多 發表於 2011-9-15 10:47 AM
試吓成炸黑背心長駐公眾席任影...........
歷史 改寫 lu
作者: 米曹    時間: 2011-9-15 04:37 PM

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=282727005086262&set=a.282726868419609.90989.151109168248047&type=1&permPage=1
CAMERAMAN
作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 04:41 PM

靚仔吖
10月啤酒節a77 上陣仲靚仔
作者: 占占占    時間: 2011-9-15 05:07 PM

真係連大會都影唔到佢2個喎!!!!!!!!
作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 05:36 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-9-15 07:21 PM 編輯

基本上.............何止呢兩位.....係冇揾過at least 5位models
even.....嗰兩位入去大本營飲吓水 and 小休一吓 都唔止兩三次
大會有成at least 2-3位影C...........

就算影大堆頭成棚人 cheer 官方照 / video..........
都係揾3女2男洋人.......
洋妞洋仔撐起公眾席..........
都好多時間留係公眾席

會員席嗰便就唔知 lu

ps....官方照冇哂荀盤
作者: snake50    時間: 2011-9-15 08:25 PM

本帖最後由 snake50 於 2011-9-15 08:29 PM 編輯
早知有佢Mark哥可能即刻飛的)嘅...........Carol
佢咪係有時出現在我地Moon club尊用飯堂,同我地各資深攝C飯聚的她....!
係咪佢呀..?醒目哥?..........我仲以為佢退佐役
作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 08:50 PM

我都食過幾次...........
全部仔 bor
作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 08:51 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-9-15 09:34 PM 編輯
佢咪係有時出現在我地Moon club尊用飯堂,同我地各資深攝C飯聚的她....!
係咪佢呀..?醒目哥?..........我仲以為佢退佐役
snake50 發表於 2011-9-15 08:25 PM
食過飯bor....你都唔認得
有幾可與女同枱
作者: 占占占    時間: 2011-9-15 08:53 PM

本帖最後由 占占占 於 2011-9-15 09:25 PM 編輯
我都食過幾次...........
全部仔 bor
chewlun3 發表於 2011-9-15 08:50 PM
X2


不以前 26FUN'S 食飯GROUP  有女咁正.....
作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 09:08 PM

咁.........要多d 上大飯堂..........
or ........

佢黎先上好 bor
作者: onqf9vo    時間: 2011-9-15 10:37 PM

好令呀d妹
作者: snake50    時間: 2011-9-15 10:38 PM

X2


不以前 26FUN'S 食飯GROUP  有女咁正.....
占占占 發表於 2011-9-15 08:53 PM
要有D恆心先得架....haha
作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 10:42 PM

要有D恆心先得架....haha
snake50 發表於 2011-9-15 10:38 PM
有恆心都唔及冇心肝.........
同過枱食飯都唔認得
作者: snake50    時間: 2011-9-15 10:45 PM

咁.........要多d 上大飯堂..........
or ........

佢黎先上好 bor
chewlun3 發表於 2011-9-15 09:08 PM
更係呀...做事要有恆心先得架......龍3你咁內向,見到人家又好似牙仔羅
咁要我傳話呀?要收費架喎...........

不過有"x少"出現..佢先致多機會出現的呢.....
作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 10:48 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-9-15 10:51 PM 編輯

試吓我未婚吖.........
直接對話好耐 lu

費事想入非非啦

比多d chances 你联誼嘛
作者: snake50    時間: 2011-9-15 10:51 PM

有恆心都唔及冇心肝.........
同過枱食飯都唔認得
chewlun3 發表於 2011-9-15 10:42 PM
我初初都唔知佢係邊個.!
加上我咁正經..無咪為意喎........hehe..

你知真人同相係有d分別架喇............依家最認得都係佢兩隻大牙仔呢.......
作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 10:56 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-9-15 11:02 PM 編輯

你個衰仔直情金玉其外......敗絮其中啦.....

邊位 乜少

ps....Carol 真人靚過上鏡好多.......
好好笑容.....仲好勤力做promote
作者: snake50    時間: 2011-9-15 11:13 PM

本帖最後由 snake50 於 2011-9-15 11:17 PM 編輯
你個衰仔直情金玉其外......敗絮其中啦.....

邊位 乜少

ps....Carol 真人靚過上鏡好多.......
好好笑容.....仲好勤力做promote
chewlun3 發表於 2011-9-15 10:56 PM
.....人要有D包裝先得架...
有內涵{鹹}"''''加外正{義}方為大師傅..........

呢..你應該識佢架...mini版長毛呢.......!1+1=?..少呀

係呀同佢講野都感到佢善良的人呢.........

龍3有無玩面書架...有無add牙仔羅呀?
作者: DB-Bahn    時間: 2011-9-15 11:16 PM

本帖最後由 DB-Bahn 於 2011-9-15 11:17 PM 編輯
你個衰仔直情金玉其外......敗絮其中啦.....

邊位 乜少

ps....Carol 真人靚過上鏡好多.......
好好笑容.....仲好勤力做promote
chewlun3 發表於 2011-9-15 10:56 PM
Clairol   see old post

本帖隱藏的內容需要積分高於 20 才可瀏覽

作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 11:19 PM

.....人要有D包裝先得架...
內涵{鹹}"''''外正{義}方為大師傅..........

呢..你應該識佢架...mini版長毛呢.......!1+1=?..少呀

龍3有無玩面書架...有無add牙仔羅呀? ...
snake50 發表於 2011-9-15 11:13 PM
新D3 user?......心口好多毛 bor......

冇add ....因為唔玩 facebook
近排無踪影
作者: snake50    時間: 2011-9-15 11:23 PM

Clairol   see old post

**** 本內容被作者隱藏 ****
DB-Bahn 發表於 2011-9-15 11:16 PM
嘩..08靚好多喎...
Mini版林利咁既樣喎...........

E家d頭髮無咁靚,影響曬...........
作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 11:26 PM

真人仲 beautiful
作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 11:31 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-9-15 11:33 PM 編輯

基多.......唔怪得昨晚佢(Clairol)話个名同頭髮有関...........
ha ha
原來如此
http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/zh_tw/Clairol
作者: snake50    時間: 2011-9-15 11:33 PM

新D3 user?......心口好多毛 bor......

冇add ....因為唔玩 facebook
近排無踪影
chewlun3 發表於 2011-9-15 11:19 PM
唔係呀...佢係"流灘皇".....邊到同D風流蕭瑟灑的"數目字"有關的形容少爺仔有關的呢..
以前西關有個咩少呀?...依家1+1=幾呀?

昨日我add另外個水晶..半日就accepted我了..........佢fds已經成4千9百幾..差十幾個人就爆.......唸住未必add倒佢..反而最快...

反而影開果個水晶就未能成功..........
作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 11:38 PM

我 扯白.............
作者: littlecow    時間: 2011-9-15 11:39 PM

本帖最後由 littlecow 於 2011-9-15 11:40 PM 編輯

Will you go next Wednesday night?

本帖隱藏的內容需要回復才可以瀏覽

作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 11:44 PM

本帖最後由 chewlun3 於 2011-9-15 11:52 PM 編輯
Will you go next Wednesday night?

**** 本內容被作者隱藏 ****
littlecow 發表於 2011-9-15 11:39 PM
唔明.....咩事 next wed?Happy valley 馬場?
仲有女咩?
点知水晶 sick?
作者: snake50    時間: 2011-9-15 11:49 PM

本帖最後由 snake50 於 2011-9-16 01:32 AM 編輯
我 扯白.............
chewlun3 發表於 2011-9-15 11:38 PM
本帖隱藏的內容需要積分高於 1200 才可瀏覽

作者: chewlun3    時間: 2011-9-15 11:54 PM

揾黎攪有好多死對頭 bor.......
作者: 占占占    時間: 2011-9-16 12:10 AM

http://www.hkjc.com/chinese/corporate/racing_news_item.asp?in_file=/chinese/news/2011-09/news_2011091402257.html

本帖隱藏的內容需要積分高於 100 才可瀏覽

作者: 占占占    時間: 2011-9-16 12:15 AM

本帖隱藏的內容需要積分高於 200 才可瀏覽

作者: snake50    時間: 2011-9-16 01:30 AM

本帖最後由 snake50 於 2011-9-16 01:48 AM 編輯
揾黎攪有好多死對頭 bor.......
chewlun3 發表於 2011-9-15 11:54 PM
本帖隱藏的內容需要積分高於 1200 才可瀏覽

作者: chewlun3    時間: 2011-9-16 08:18 AM

http://www.hkjc.com/chinese/corporate/racing_news_item.asp?in_file=/chinese/news/2011-09/news_2011091402257.html

**** 本內容被作者隱藏 ****
占占占 發表於 2011-9-16 12:10 AM
官方照都係影得3位馬場大使
作者: 占占占    時間: 2011-9-16 10:52 AM

本帖隱藏的內容需要積分高於 1000 才可瀏覽

作者: chewlun3    時間: 2011-9-16 11:04 AM

本帖隱藏的內容需要積分高於 1000 才可瀏覽





歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0