Board logo

標題: [model] 2011深圳汽車嘉年華 [打印本頁]

作者: k2l2m    時間: 2011-10-3 07:13 AM     標題: 2011深圳汽車嘉年華

本帖最後由 k2l2m 於 2011-10-3 07:23 AM 編輯

2011深圳汽車嘉年華

圖片附件: DSC_0029.JPG (2011-10-3 07:14 AM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913791&k=c91deab734bfbccdac22c851b52dc383&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_0112.JPG (2011-10-3 07:14 AM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913792&k=9163888114b18d63285246b0cd51889d&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_0535.JPG (2011-10-3 07:14 AM, 2.5 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913793&k=994e8e62e6996c81dc17a006e52732ce&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_0861.JPG (2011-10-3 07:14 AM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913794&k=b30d322140d3dad1770c87ae43f767da&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_0953.JPG (2011-10-3 07:14 AM, 2.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913795&k=fb3e7c1fd0d4fcae45ffe6b17eaeb4a2&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_1003.JPG (2011-10-3 07:14 AM, 2.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913796&k=7d431912e8fd9096375875b6c0ad8e53&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_1082.JPG (2011-10-3 07:14 AM, 2.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913797&k=2c487185ff45e49995882fb894129554&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_1153.JPG (2011-10-3 07:14 AM, 2.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913798&k=022b42f592665dd5642ba71b77d9bf12&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_1167.JPG (2011-10-3 07:14 AM, 2.4 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913799&k=8b2a7897286c82f2ad6a38da01c86afe&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_1108.JPG (2011-10-3 07:23 AM, 2.5 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913800&k=6e51a379061d1f2d816833b3a8037551&t=1782679406&sid=Y6593w


作者: bw2046    時間: 2011-10-3 09:01 AM

有户外場?

有冇影 Model 比賽? 李君?
作者: littlecow    時間: 2011-10-3 09:38 AM

Very Good

Race Queen
作者: 占占占    時間: 2011-10-3 05:47 PM

本帖最後由 占占占 於 2011-10-3 05:48 PM 編輯

賽車女郎     


早知就上深圳 好過啦!!!!!
早2年 麻麻地, 所以冇上.....
作者: k2l2m    時間: 2011-10-3 08:01 PM

本帖最後由 k2l2m 於 2011-10-3 08:06 PM 編輯

多謝大家

To: BW
外面好似叫"改裝車展"由辣車網主辦
但Model落雨好小出來
李君同埋模特選舉無影到
去o左影晶晶同彩繪


To littlecow
係呀, 我都 RaceQueen


To 占占
今年都幾好幾特別但係有D攤位下午兩三點先有Model.
作者: AHBOAHBO    時間: 2011-10-3 08:46 PM

多謝大家

To: BW
外面好似叫"改裝車展"由辣車網主辦
但Model落雨好小出來
李君同埋模特選舉無影到
去o左影晶晶同彩繪


To littlecow
係呀, 我都 RaceQueen


To 占占
今年都幾好幾特別但係有D攤位下午 ...
k2l2m 發表於 2011-10-3 08:01 PM
晶晶同彩繪呢
作者: k2l2m    時間: 2011-10-3 09:28 PM

晶晶, 彩繪, Others

圖片附件: DSC_0571.JPG (2011-10-3 09:27 PM, 1.9 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913885&k=929619748c04e92d75939f02ec98582d&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_0575.JPG (2011-10-3 09:27 PM, 1.9 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913886&k=c6dc7cbc7b2833e23e559a8a70f99812&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_0586.JPG (2011-10-3 09:27 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913887&k=9ba1ad5afde15bd4e1a441d7f25914f0&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_0701.JPG (2011-10-3 09:27 PM, 2.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913888&k=2a171d47067e9922dc9f941885109059&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_0817.JPG (2011-10-3 09:27 PM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913889&k=e05dd0084ad6bb40b774e725e63b74fd&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_1133.JPG (2011-10-3 09:27 PM, 2.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913890&k=51631be5c1cfb56198f1ae80b14d3e50&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_1146.JPG (2011-10-3 09:27 PM, 2.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913891&k=e7242b5679ece7ac8d244390ce4cd9ce&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_1186.JPG (2011-10-3 09:27 PM, 2.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1913892&k=b0778d807e107945019068bc10dd1919&t=1782679406&sid=Y6593w


作者: bw2046    時間: 2011-10-3 09:54 PM

>>>下午兩三點先有Model

早鸟冇虫吃...
作者: littlecow    時間: 2011-10-4 12:49 AM

>>>下午兩三點先有Model

早鸟冇虫吃...
bw2046 發表於 2011-10-3 09:54 PM

作者: AHBOAHBO    時間: 2011-10-4 02:47 AM

7# k2l2m

Good
作者: 深圳居民    時間: 2011-10-4 01:06 PM

晶晶, 彩繪, Others
k2l2m 發表於 2011-10-3 09:28 PM
这个几多点?
作者: 深圳居民    時間: 2011-10-4 01:07 PM

1# k2l2m 我错过了户外的,很可惜。还记得下午某个‘buffet’时段?可惜某人高调走过来,最后搞寸了整个party的事件没有?
作者: k2l2m    時間: 2011-10-4 02:27 PM

本帖最後由 k2l2m 於 2011-10-4 02:28 PM 編輯
1# k2l2m  我错过了户外的,很可惜。还记得下午某个‘buffet’时段?可惜某人高调走过来,最后搞寸了整个party的事件没有?
深圳居民 發表於 2011-10-4 01:07 PM
彩繪大概 4:45pm 但只出一陣


"Buffet時段" 記得但算吧..
作者: 深圳居民    時間: 2011-10-4 02:57 PM

13# k2l2m 下午的彩绘时段,我已经去了房地产秋交会,可惜
作者: k2l2m    時間: 2011-10-4 09:22 PM

加多幾個 Model

圖片附件: DSC_0041.JPG (2011-10-4 09:21 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1914799&k=f0378fb3b4213e531d4d177e3d431938&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_0175.JPG (2011-10-4 09:21 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1914800&k=c383824a412457d8e94816303f44c56c&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_0227.JPG (2011-10-4 09:21 PM, 2.1 MB) / 下載次數 2
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1914801&k=bb328380d544abf470fbb6401047b080&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_1208.JPG (2011-10-4 09:21 PM, 2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1914802&k=e3992771a982859316f700a40abc863b&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_1249.JPG (2011-10-4 09:21 PM, 2.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1914803&k=115fb2c94d7c584814cbab63cdf3a9bb&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_1272.JPG (2011-10-4 09:21 PM, 2.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1914804&k=849ca42de1311a1f3c18a59cf5d12d3d&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_1303.JPG (2011-10-4 09:21 PM, 2.1 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1914805&k=ba13fc4b2dda9d2fd06a698bb3a61779&t=1782679406&sid=Y6593w



圖片附件: DSC_1349.JPG (2011-10-4 09:21 PM, 1.2 MB) / 下載次數 1
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1914806&k=3a99510125cee92c15b0e2ecbb445824&t=1782679406&sid=Y6593w


作者: 深圳居民    時間: 2011-10-4 10:27 PM

15# k2l2m 正啊!请多post出来让大家看看啦
作者: sos9407sos    時間: 2011-10-5 12:30 AM

一張李君都無呀
作者: k2l2m    時間: 2011-10-5 01:34 AM

一張李君都無呀
sos9407sos 發表於 2011-10-5 12:30 AM
無呀... 好多人逼唔到入去
作者: 深圳居民    時間: 2011-10-5 02:46 AM

18# k2l2m 我拍到,但是她不望镜头
作者: tonychow00    時間: 2011-10-20 11:39 AM

good models and photos
作者: 深圳港燦    時間: 2011-10-20 11:45 AM

12:00-14:00多數午飯+午睡

最好12:00前




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0