標題:
[model]
Cryztal To@尖沙咀 HTC Promotion (27-Nov-2011)
[打印本頁]
作者:
k2l2m
時間:
2011-12-4 09:12 AM
標題:
Cryztal To@尖沙咀 HTC Promotion (27-Nov-2011)
Cryztal To@尖沙咀 HTC Promotion (27-Nov-2011) ~3:30pm
早走電單車展, 想去影下港威羅小姐聖誕女郎 look 巧遇 Cryztal
圖片附件:
DSC_0436.jpg
(2011-12-4 09:12 AM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1946086&k=aac3b48f1b4d7e1f7ef2ee234cd10738&t=1782661184&sid=Ahzmck
圖片附件:
DSC_0439.jpg
(2011-12-4 09:12 AM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1946087&k=719ba7ab4715babdaabc73ae516fc479&t=1782661184&sid=Ahzmck
圖片附件:
DSC_0441.jpg
(2011-12-4 09:12 AM, 2.1 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1946088&k=5ab070c52d31260a05b0c04f67334bf6&t=1782661184&sid=Ahzmck
圖片附件:
DSC_0442.jpg
(2011-12-4 09:12 AM, 2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1946089&k=78ba328ed1d44a67e50974ae8ffae4a8&t=1782661184&sid=Ahzmck
圖片附件:
DSC_0443.jpg
(2011-12-4 09:12 AM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1946090&k=9896d39b331a3631ed892ff3160bef92&t=1782661184&sid=Ahzmck
圖片附件:
DSC_0444.jpg
(2011-12-4 09:12 AM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1946091&k=5e6846fdd16ad36e8a1f069b4eb4b116&t=1782661184&sid=Ahzmck
圖片附件:
DSC_0445.jpg
(2011-12-4 09:12 AM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1946092&k=3321adbd3297bd14d38fbe189709d0a8&t=1782661184&sid=Ahzmck
圖片附件:
DSC_0448.jpg
(2011-12-4 09:12 AM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1946093&k=8d7179a87a661da49895238183ebac04&t=1782661184&sid=Ahzmck
圖片附件:
DSC_0450.jpg
(2011-12-4 09:12 AM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1946094&k=40b380b509ee65334fc31e62d3b64630&t=1782661184&sid=Ahzmck
圖片附件:
DSC_0451.jpg
(2011-12-4 09:12 AM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1946095&k=58ed9a4cd1387de430174b2f5690c3d7&t=1782661184&sid=Ahzmck
圖片附件:
DSC_0458.jpg
(2011-12-4 09:12 AM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=1946096&k=a3d095aedbac7532c4345bdd86234d87&t=1782661184&sid=Ahzmck
作者:
snake50
時間:
2011-12-4 12:19 PM
咦...嘜HTC肯比你影佢地D model?無人趕你?..........
作者:
littlecow
時間:
2011-12-4 09:52 PM
Cryztal To
作者:
k2l2m
時間:
2011-12-4 10:25 PM
咦...嘜HTC肯比你影佢地D model?無人趕你?..........
snake50 發表於 2011-12-4 12:19 PM
比影wor 我仲同 Cryztal 傾o左陣先影, 佢地仲比耳筒比 Cryztal 影^^
可能尖沙咀同旺角係一公司兩制度
歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/)
Powered by Discuz! 7.0.0