
財爺今次派糖做得好唔好?
freeboy108 發表於 2012-2-2 04:03 PM
以一條廢柴梨講叫ok.& G s6 ?: @; f6 `" A. x" J
d228216 發表於 2012-2-2 04:30 PM
廢柴都可以擇嚟燒取暖,唉, 財爺......! t8 F# P5 A. F% z' i& ?- G& _, O
freeboy108 發表於 2012-2-3 04:36 PM
| 歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |