

大快活早餐 最近換左新牌子牛油 本來冇乜問題2 R# S! w! N' ~" i
- y @$ h; Z& R+ U
但係
第1日以為咁好彩% J% ?9 U( [# J: Q
第2日原來一樣
第3日完全確定9 V; }/ k. r+ m9 r. a" L. G! y
縮牛油都可以賣成個星期, 過期日子還有一年, 是我的鼻子問題, 還是牛油問題, 大家有試過比D意見3 k3 T; D3 r2 h( q/ |. B" D
各大報紙應該唔會 ..." _# s' Z. _( o6 h
浪子 發表於 2012-2-10 01:36 PM
| 歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |