Board logo

標題: [時事] 貪曾借羅文名曲臨別贈言 [打印本頁]

作者: shehboy    時間: 2012-6-30 06:38 PM     標題: 貪曾借羅文名曲臨別贈言

講得最好係呢次...
" |+ U3 q. J  r' E7 ?  M
4 h9 G. M2 ]! L' n曾蔭權離任前在港台"香港家書"中作出臨別贈言 : "我記得羅文既歌'幾許風雨'有呢幾句 : '見慣風雨, 見慣改變, 盡是作!'"
作者: 七仔男    時間: 2012-6-30 06:49 PM

回水兼坐監
% Z* p5 a  g/ I- u; j& N% k
/ e( n$ C  G0 D/ x5 e, Q ( A5 g- R2 p2 }; b) z  f
$ Y2 o0 [- I7 p3 ~+ Z1 J& S
廉署自己人查自己人




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0