Board logo

標題: [star] [自拍] 西野加奈 2013 Tour @APM [打印本頁]

作者: mrmrnice    時間: 2013-3-8 01:33 PM     標題: [自拍] 西野加奈 2013 Tour @APM

本帖最後由 mrmrnice 於 2013-3-8 01:40 PM 編輯

日期: 7/3/2013
活動: apm X Kana Nishino Kanayan Tour 2013 Asia In Hong Kong首次見面會香港站
嘉賓: 西野加奈 。
時間: 19:00
地點: 觀塘觀塘道418號創紀之城五期apm大堂


圖片附件: IMG_0333.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531196&k=330be924465940887c8a07a8984bb0fa&t=1782639013&sid=46RaBA



圖片附件: IMG_0355.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531197&k=8d0b2d2812f7d561058e24983490eb48&t=1782639013&sid=46RaBA



圖片附件: IMG_0381.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531198&k=95dd2a57d6f1c1680858ad0fd5561571&t=1782639013&sid=46RaBA



圖片附件: IMG_0391.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531199&k=3f5a00a006eb54e7f2e268dd2484a31c&t=1782639013&sid=46RaBA



圖片附件: IMG_0404.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531200&k=9ceeed1bba60e1e7b0f58d71bca4b7e8&t=1782639013&sid=46RaBA



圖片附件: IMG_0438.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531201&k=91a03bc94c22987d0c5eceb5196cb3df&t=1782639013&sid=46RaBA



圖片附件: IMG_0445.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531202&k=6c4c98ae650e49d81e229249bb3a6f8c&t=1782639013&sid=46RaBA



圖片附件: IMG_0472.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531203&k=6e977032661d1206cc0f1d67e891ae86&t=1782639013&sid=46RaBA



圖片附件: IMG_0523.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531204&k=2e1c670807628cc8de99079407bf5aff&t=1782639013&sid=46RaBA



圖片附件: IMG_0560.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531205&k=8f04efcffebcca326b81f6c0fcd9e781&t=1782639013&sid=46RaBA



圖片附件: IMG_0580.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531206&k=df789fb84051eed356b398cb6cac7f4a&t=1782639013&sid=46RaBA



圖片附件: IMG_0598.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531207&k=3efe5a897c42aac4b783f685fe38f804&t=1782639013&sid=46RaBA


作者: mrmrnice    時間: 2013-3-8 01:58 PM

本帖最後由 mrmrnice 於 2013-3-8 02:18 PM 編輯

hmmm..........wonder how to upload a video

tried the multimedia button above............
can't open file with quicktime 7 ???

Anyone ???
作者: bw2046    時間: 2013-3-8 03:18 PM

hmmm..........wonder how to upload a video

tried the multimedia button above............
can't open file with quicktime 7 ???

Anyone ???
mrmrnice 發表於 2013-3-8 01:58 PM
你開個 youtube account, upload 左 d 片先, 用 e 都既 youtube function 再嵌入來。

你 upload 左試下, 唔得至再教你 =]
作者: mrmrnice    時間: 2013-3-8 04:48 PM

本帖最後由 mrmrnice 於 2013-3-8 05:24 PM 編輯

http://C:\\Documents and Settings\\Administrator\\桌面\\temp\\temp3\\MVI_0369

Thx, what about if I do not want to use the youtube and directly upload the film here,

the result is .............. (as shown above)

I wonder if anyone can see it (let me know ???)
作者: bw2046    時間: 2013-3-8 07:48 PM

C:\Documents and Settings\Administrator\桌面\temp\temp3\MVI_0369

Thx, what about if I do not want to use the youtube and directly upload the film here,

the result is .............. (as shown above)
...
mrmrnice 發表於 2013-3-8 04:48 PM
好似 E 樹唔 support 直接 upload 片的
作者: mrmrnice    時間: 2013-3-8 11:18 PM

Thank you CHing, I shall learn the youtube route then.




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0