Board logo

標題: [star] [自拍] 西野加奈 2013 Tour @APM [打印本頁]

作者: mrmrnice    時間: 2013-3-8 01:33 PM     標題: [自拍] 西野加奈 2013 Tour @APM

本帖最後由 mrmrnice 於 2013-3-8 01:40 PM 編輯

日期: 7/3/2013
活動: apm X Kana Nishino Kanayan Tour 2013 Asia In Hong Kong首次見面會香港站
嘉賓: 西野加奈 。
時間: 19:00
地點: 觀塘觀塘道418號創紀之城五期apm大堂


圖片附件: IMG_0333.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531196&k=a1134d6ba4dffeb537803a04aa9bb379&t=1782145775&sid=sTGGsg



圖片附件: IMG_0355.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531197&k=42946ff30dd39e3a2b7273e8c3472bb7&t=1782145775&sid=sTGGsg



圖片附件: IMG_0381.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531198&k=2b7e3316df477024a678eb4f09eed925&t=1782145775&sid=sTGGsg



圖片附件: IMG_0391.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531199&k=f8a55d427f9b1209e76deb7b79015719&t=1782145775&sid=sTGGsg



圖片附件: IMG_0404.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531200&k=5269465d0adcd706a2aa3789ec352a38&t=1782145775&sid=sTGGsg



圖片附件: IMG_0438.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531201&k=38540d282b677fb020826dd6c5c8a12e&t=1782145775&sid=sTGGsg



圖片附件: IMG_0445.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531202&k=9eb3315949668d28d94ea9f66e1f8ea9&t=1782145775&sid=sTGGsg



圖片附件: IMG_0472.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531203&k=93da1df8910918cc8b7b9ebdc5a692a5&t=1782145775&sid=sTGGsg



圖片附件: IMG_0523.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531204&k=70ecda72efe9e9e5d338d5328eaf525e&t=1782145775&sid=sTGGsg



圖片附件: IMG_0560.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531205&k=f7d39fb53e50254dd1d23ff5dbe38159&t=1782145775&sid=sTGGsg



圖片附件: IMG_0580.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531206&k=27f63f025579e4c10b76e0d7e8cac420&t=1782145775&sid=sTGGsg



圖片附件: IMG_0598.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531207&k=e8e2dbc5f61c7d3d6ac30ea1cd1dac27&t=1782145775&sid=sTGGsg


作者: mrmrnice    時間: 2013-3-8 01:58 PM

本帖最後由 mrmrnice 於 2013-3-8 02:18 PM 編輯

hmmm..........wonder how to upload a video

tried the multimedia button above............
can't open file with quicktime 7 ???

Anyone ???
作者: bw2046    時間: 2013-3-8 03:18 PM

hmmm..........wonder how to upload a video

tried the multimedia button above............
can't open file with quicktime 7 ???

Anyone ???
mrmrnice 發表於 2013-3-8 01:58 PM
你開個 youtube account, upload 左 d 片先, 用 e 都既 youtube function 再嵌入來。

你 upload 左試下, 唔得至再教你 =]
作者: mrmrnice    時間: 2013-3-8 04:48 PM

本帖最後由 mrmrnice 於 2013-3-8 05:24 PM 編輯

http://C:\\Documents and Settings\\Administrator\\桌面\\temp\\temp3\\MVI_0369

Thx, what about if I do not want to use the youtube and directly upload the film here,

the result is .............. (as shown above)

I wonder if anyone can see it (let me know ???)
作者: bw2046    時間: 2013-3-8 07:48 PM

C:\Documents and Settings\Administrator\桌面\temp\temp3\MVI_0369

Thx, what about if I do not want to use the youtube and directly upload the film here,

the result is .............. (as shown above)
...
mrmrnice 發表於 2013-3-8 04:48 PM
好似 E 樹唔 support 直接 upload 片的
作者: mrmrnice    時間: 2013-3-8 11:18 PM

Thank you CHing, I shall learn the youtube route then.




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0