Board logo

標題: [star] [自拍] 西野加奈 2013 Tour @APM [打印本頁]

作者: mrmrnice    時間: 2013-3-8 01:33 PM     標題: [自拍] 西野加奈 2013 Tour @APM

本帖最後由 mrmrnice 於 2013-3-8 01:40 PM 編輯

日期: 7/3/2013
活動: apm X Kana Nishino Kanayan Tour 2013 Asia In Hong Kong首次見面會香港站
嘉賓: 西野加奈 。
時間: 19:00
地點: 觀塘觀塘道418號創紀之城五期apm大堂


圖片附件: IMG_0333.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531196&k=f8c40b1158b9599b2b3722f1d11f550a&t=1782103134&sid=e8z5V0



圖片附件: IMG_0355.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531197&k=5b79951126e7e88c462f2310c58c7eb6&t=1782103134&sid=e8z5V0



圖片附件: IMG_0381.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531198&k=b4da83daffabe4d38a15727d00318cb9&t=1782103134&sid=e8z5V0



圖片附件: IMG_0391.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531199&k=db6cce8a753562ff09c73646121a3b26&t=1782103134&sid=e8z5V0



圖片附件: IMG_0404.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531200&k=25155ecd6de7de53072b06c99150676b&t=1782103134&sid=e8z5V0



圖片附件: IMG_0438.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531201&k=d4afab69182786362dd608c46362bf21&t=1782103134&sid=e8z5V0



圖片附件: IMG_0445.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531202&k=55c0119e4ccbf46200e51ac8d9941336&t=1782103134&sid=e8z5V0



圖片附件: IMG_0472.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 3 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531203&k=3fce095cc5f11396af66edcd17629dba&t=1782103134&sid=e8z5V0



圖片附件: IMG_0523.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531204&k=055a4315217a618c23e6383a7dc69c45&t=1782103134&sid=e8z5V0



圖片附件: IMG_0560.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.4 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531205&k=8f9e5f5d6fb9aaff1087feef698416df&t=1782103134&sid=e8z5V0



圖片附件: IMG_0580.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.2 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531206&k=d83dc9c8be7bb5b997fab3a12b7c5a69&t=1782103134&sid=e8z5V0



圖片附件: IMG_0598.JPG (2013-3-8 01:33 PM, 2.5 MB) / 下載次數 0
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=2531207&k=b178f04604cb6e2d0da28cfebca12dfb&t=1782103134&sid=e8z5V0


作者: mrmrnice    時間: 2013-3-8 01:58 PM

本帖最後由 mrmrnice 於 2013-3-8 02:18 PM 編輯

hmmm..........wonder how to upload a video

tried the multimedia button above............
can't open file with quicktime 7 ???

Anyone ???
作者: bw2046    時間: 2013-3-8 03:18 PM

hmmm..........wonder how to upload a video

tried the multimedia button above............
can't open file with quicktime 7 ???

Anyone ???
mrmrnice 發表於 2013-3-8 01:58 PM
你開個 youtube account, upload 左 d 片先, 用 e 都既 youtube function 再嵌入來。

你 upload 左試下, 唔得至再教你 =]
作者: mrmrnice    時間: 2013-3-8 04:48 PM

本帖最後由 mrmrnice 於 2013-3-8 05:24 PM 編輯

http://C:\\Documents and Settings\\Administrator\\桌面\\temp\\temp3\\MVI_0369

Thx, what about if I do not want to use the youtube and directly upload the film here,

the result is .............. (as shown above)

I wonder if anyone can see it (let me know ???)
作者: bw2046    時間: 2013-3-8 07:48 PM

C:\Documents and Settings\Administrator\桌面\temp\temp3\MVI_0369

Thx, what about if I do not want to use the youtube and directly upload the film here,

the result is .............. (as shown above)
...
mrmrnice 發表於 2013-3-8 04:48 PM
好似 E 樹唔 support 直接 upload 片的
作者: mrmrnice    時間: 2013-3-8 11:18 PM

Thank you CHing, I shall learn the youtube route then.




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0