Board logo

標題: [COSPLAY秀] [轉貼]可愛無敵!《高達SEED-D》Cosplay [打印本頁]

作者: 笨小孩    時間: 2005-9-14 09:39 PM     標題: [轉貼]可愛無敵!《高達SEED-D》Cosplay

可愛無敵!《高達SEED-D》Cosplay

圖片附件: meer01.JPG (2005-9-14 09:39 PM, 227 KB) / 下載次數 98
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560133&k=600eafcc7e93a71680caf0cfae294619&t=1782597345&sid=0M4522



圖片附件: meer02.JPG (2005-9-14 09:39 PM, 218.2 KB) / 下載次數 62
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560134&k=7030c03ebf5c6c27f6d5b0f0c980f07f&t=1782597345&sid=0M4522



圖片附件: meer03.JPG (2005-9-14 09:39 PM, 301.2 KB) / 下載次數 69
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560135&k=2b7b79c66b0e1a91cb0ca4eb4663fe5f&t=1782597345&sid=0M4522



圖片附件: meer04.JPG (2005-9-14 09:39 PM, 317.1 KB) / 下載次數 77
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560136&k=5a7bfb7d5253ea7038e078654a37b483&t=1782597345&sid=0M4522



圖片附件: meer05.JPG (2005-9-14 09:39 PM, 400.2 KB) / 下載次數 23
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560137&k=98b38b3f43d0a05a0908efa1f37bad6d&t=1782597345&sid=0M4522



圖片附件: meer06.JPG (2005-9-14 09:39 PM, 357.1 KB) / 下載次數 46
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560138&k=89dbde076f6ea9db48a237ae1425a574&t=1782597345&sid=0M4522


作者: 笨小孩    時間: 2005-9-14 09:42 PM



圖片附件: meer07.JPG (2005-9-14 09:42 PM, 309.4 KB) / 下載次數 17
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560139&k=e2873b39aba2925c76aa688cb6438885&t=1782597345&sid=0M4522



圖片附件: meer08.JPG (2005-9-14 09:42 PM, 544.5 KB) / 下載次數 16
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560140&k=c6155aea4a868e10d0ea443bc397304e&t=1782597345&sid=0M4522



圖片附件: meer09.JPG (2005-9-14 09:42 PM, 430.5 KB) / 下載次數 37
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560141&k=03ab7d63e690184174120b65c9f78a82&t=1782597345&sid=0M4522



圖片附件: meer10.JPG (2005-9-14 09:42 PM, 231 KB) / 下載次數 61
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560142&k=26191d55a99d8717e8e7679d6841115e&t=1782597345&sid=0M4522



圖片附件: meer11.JPG (2005-9-14 09:42 PM, 477.4 KB) / 下載次數 62
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560143&k=2e4c4066907ab0de268742c2c8bcd95d&t=1782597345&sid=0M4522



圖片附件: meer12.JPG (2005-9-14 09:42 PM, 252.9 KB) / 下載次數 32
http://26fun.com/bbs7/attachment.php?aid=560144&k=ec6747a8366dc198dae5d5674261986c&t=1782597345&sid=0M4522


作者: 笨小孩    時間: 2005-9-14 10:28 PM

喂!各位大佬!睇完俾d反應好喎

我覺得佢條腰好"幼",正!
作者: A_Focker    時間: 2005-9-14 11:24 PM

she is good but the background is too white
作者: gundamman678    時間: 2005-9-15 05:54 PM

嘩!! 我見過既cosplay之中最索既一個~~

突然間對Seed有番d好感,哈哈~~
作者: DXneo    時間: 2005-9-16 01:28 AM

想知佢有冇自己Cos網址,另外太少相
作者: Miz    時間: 2005-9-18 01:07 PM

唔放大睇仲以為係公仔黎添 , 真係好靚




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0