<<新主題 | 舊主題>>
娛樂滿紛 26FUN » 吹水版 » 太平山下真係咁多老親喎,咁簡單拿三千幾蚊幫人交學費
返回列表 回復 發帖
我都想比佢add ar.... 咁好玩!! haha
Originally posted by sam37881 at 2006-4-5 07:11 AM:
& [: @3 K1 H1 X# G' }. Q3 q' p' F大強既對答真係十萬個美妙~~~以下呢幾...
( |5 V" x* g& }( c
好正~~haha "break the hell"~破地獄!!
  {' z3 C7 U5 B, ]- J
; l2 j" L  A* u- ^大強 2/2/2006 3:16 PM 好o野
6 N& i# d# H( r佢會o係香港紅磡萬國殯儀館度開三場concert
5 o3 t6 \7 z5 H9 A
9 i$ k3 P8 F  }$ A8 \/ o大強 2/2/2006 3:16 PM 我同你睇第一場好冇?. a/ ^9 Y6 w  S9 D' a! p; x7 o* v
, s- K' d/ H7 l
大強 2/2/2006 3:17 PM 佢仲會表演"Break The Hell"添呀~
Originally posted by arsenal19862002 at 2006-4-8 11:34 AM:
: C, r! \: \0 r# N6 u# ~0 L5 R佢偷人地相簿
我都覺得係!@!
返回列表 回復 發帖
<<新主題 | 舊主題>>
娛樂滿紛 26FUN » 吹水版 » 太平山下真係咁多老親喎,咁簡單拿三千幾蚊幫人交學費

重要聲明:26fun.com為一個討論區服務網站。本網站是以即時上載留言的方式運作,26fun.com對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。26fun.com有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。