<<新主題 | 舊主題>>
娛樂滿紛 26FUN » 吹水版 » 有時去麥記 / KFC 食野真係好鬼忟 ~
返回列表 回復 發帖
我諗其中一個原因係唔想個員工又收錢、又拿食物。因為D錢好Dirty,好易令食物感染病菌!
收幾多錢人工做番幾多錢既野出黎~
m 記依家個電腦系統咪重白痴多鬼餘,,
8 X+ C. E. i, s9 g5 d* worder 完野叫人等,後面既同事睇電腦"執野"
: u7 W5 W! d: n* `; i+ T1 L但係個個等既人咪又係企係個收銀前等...# P2 S3 E5 I! w
快又唔見得快左..

評分次數

其實我都是做個m記,其實新果個模式,不太會比舊模式慢,
( ~4 J: t9 y/ _, d8 A如果慢只有一個原因,d crew廢,m記用埋d沒質素的crew,速度當然慢。
# f* L4 s8 o. \5 {( K, ]但鬼叫m記人工低,而家有d實力的crew都走晒
終於知道發生咩事喇, 真係好耐冇去麥記食野" [3 F/ ^. F, y- }
, O3 j$ m& R: Z3 J' M; G
前幾日去m記, 有5-6個counter, 每個都係得0-2個人( X/ A# v4 `% e1 D1 n7 P; ^% S: L6 g
明明算少人, 但唔知點解要等咁耐, 同以前tailor-make一個飽o既時間差唔多, 搞到我企起度都唔知仲乜7 X/ J% N3 L3 P, n, Y1 R: H) u( _
/ T2 H/ F# a; f& X* @) i# @
等等等, 等左3-5mins
* Y/ O; s# y9 y, e. V: [+ s; v, z! ?
3 }2 ]3 m0 S4 Y: |1 F; Y% |/ U如果改變係令到個service差左o既, 一係就變番之前, 一係就再變好d
1 ?3 v6 A2 K  D" Z! m9 z最緊要係佢地知道有問題存在
其實都係等一分鐘啫- H7 F" Y2 \1 a. w# V
係唔係真係咁都唔等得呢
你係有$$ 可以去高級餐廳....唔洗去m記同kfc
依家m記分開左兩個程序去做.. 比之前好似仲拖慢左咁 & g$ q$ a0 \! e% U' U. e1 V
而且仲搞到前面有成堆人係度等
* g3 a5 f& c# o; g6 Z0 ?# o有時佢個電腦hand左.. 等得仲耐- -"
- Y! }6 B8 v  X. J' z; k我個人覺得KFC既問題不大.. 可能比較多野要執na
I am not sure about HK...7 z( A$ u+ f- }/ |/ {% z* b/ P
but in North America, they do it in the same way too and I think most of the time they do it pretty fast (note that, I have tried McDonalds at a lot of different places.....)- R- w( x9 h" V: M- K5 f
The cashier person makes the order on the computer.  Staff at the back read the order and make the food.  (In North America, most of the stores even have 1 or 2 extra cashier counters for "drive-thru")  After that, the cashier would mostly just need to put the fries in the "red" paper tray and put all the food inside the bag.
! h$ u& s# g7 ~# `5 ]; q/ \% V4 D7 ?2 a+ b# k# }
One of the problem with the HK McDonalds is that they have a lot of more special choices compare with the ones in North America.  When I visit HK, almost 90% of the time (day time), the McDonalds in HK are very busy.  That kind of work load would never exist in McDonalds in North America.' ?+ ?6 C1 U; J* e. B9 e3 r

- F, g; {& k4 X: q4 A. W* hIn my opinion, for people in HK will just have to be patient....or you guys will have to request the store to hire more people to work.....
返回列表 回復 發帖
<<新主題 | 舊主題>>
娛樂滿紛 26FUN » 吹水版 » 有時去麥記 / KFC 食野真係好鬼忟 ~

重要聲明:26fun.com為一個討論區服務網站。本網站是以即時上載留言的方式運作,26fun.com對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。26fun.com有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。