



原帖由 terry891089990 於 2009-4-10 04:04 PM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif" T- r1 Y, c' l# ^' S1 E
我就講下.其實香港好女孩 同壞女孩 只是參半.好難去Judge
4 S; P9 ^1 T% U6 `
但係苦心自問 女仔變到失去常態去自我保護.某程度上係由一D 壞男孩所引致的4 u4 S2 m' ^7 ~- f
所以, 彼此互相尊重吧...
原帖由 dawander3r 於 2009-4-11 12:07 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif9 K L8 h* T& [ u
9 p% o) H: O! \( X9 x" u5 z
咁係因為男性唔會做同一樣野,所以你見唔到而無得比對下作出的先入為主嘅見解。無壞女孩存在,何來壞男孩?Demand & Supply!!只不過男孩們並不像八婆般b ni ba la。先不講來龍去脈,淨係重新組織過故事,在保障自己的前提下 ...
| 歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |