


原帖由 matdu 於 2009-9-11 11:52 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif
其實真係想搵個機會教番一堂咩叫禮貌同尊重,,,) K! p' p& r" y( s
因為而家D小朋友係完全5知上面果2樣野係咩,,,

原帖由 sky308 於 2009-9-12 12:05 AM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif
1堂唔夠% D& c( x4 G6 J% {
依傢d細路 郁d就發脾氣 發爛咋% N- Q, G J! W8 V" w' G* t
佢阿爸阿媽又要比佢食住哂 禁佢唔住咁7 f' x' C" X# s
係d公眾地方大吵大鬧又唔理+ V1 @$ P4 o: G; a& p
唔好話打 鬧都少
其實我覺得鬧小朋友係一定要....當然唔可以太過份 u3 m* O8 ^% A
適當既體罰一樣 例如打佢手板一下 等 ...
原帖由 infjlam 於 2009-9-15 08:42 PM 發表 http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif
我都認為係現今做父母o既唔識教仔女緣故![]()
昨日我在大X樂排隊買野食,有條5-6歲o既靚仔周圍走,撞到企定定o既我,我當然冇同佢計較,但條死靚仔仲郁手打我![]()
佢阿媽叫個仔同我say sorry,但條靚仔理都唔理,繼續周圍 ...

像徵式輕輕一拓)哎呀...好重呀,媽咪...我拎唔到呀-.-"| 歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |