Board logo

標題: 日環食 [打印本頁]

作者: JACKY008    時間: 2012-5-22 12:33 AM     標題: 日環食

香港下次可以觀賞日環食 ,將會是 600年後 .....................  。
作者: kuru    時間: 2012-5-22 05:52 PM

其實有咩咁好睇?
作者: brian@26fun    時間: 2012-5-26 05:44 PM

果日我冇睇到呀.......
作者: 玩具話講    時間: 2012-5-27 02:48 AM

重有冇(・・?全球日環蝕

# L2 M9 P$ q1 y  O' J
貼標籤 · 在外部網頁嵌入此影片9 B( E( O& I% t/ V+ i+ t0 }. k
1 _/ }+ K, |; c# s& R6 G( E
全球日環蝕 052112 1912567 i& @' G: q6 I3 Y  w5 y! h  @

( i0 z" H5 N. vheaven space …





歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0