Board logo

標題: 想問下 [打印本頁]

作者: marco_1    時間: 2005-3-17 01:38 AM     標題: 想問下

我想問有無人記得舊時無線有套卡通片主角叫歐布,係布公仔黎ga! K; y0 ]: u# q' Z+ Q

& l1 F* {8 v. G0 f# B2 [, r( E" @& y其中有一架機械人叫骷髏城堡ga




歡迎光臨 娛樂滿紛 26FUN (http://26fun.com/bbs7/) Powered by Discuz! 7.0.0