<<新主題 | 舊主題>>
娛樂滿紛 26FUN » 吹水版 » [4/7吹水加分題]【妙想天開】 26FUN 响 n 年後會變成點呢?
返回列表 回復 發帖
我諗26FUN會發展得更多規模...6 N' n7 v5 w; @4 R  c
有更多0既會長同埋唔同0既板...
" D; y8 d3 W0 l3 o/ q0 G1 ?$ {6 m6 ]& {: A% d/ x
不過最好就有個板係用泥回味番N 年前(即係宜家) 0既明星" l5 F' W* U! z/ [
新同舊0既雙管齊下,咁就正喇
n年後26FUN上左市,成為世界十大企業之一,全世界有九成人都係26FUN會員.26FUN年賺過百億係26FUN入面有拍賣場,網上戲院,仲有得睇股票.大家一齊網上戲院睇戲,我可能會同其他網友" V; ^% U! Y  f, [  i- ?$ t
一齊網上炒股,一邊炒一邊傾下偈.人人一得閒就上26FUN,到時可能仲有網上足球,籃球,等一班member可以互相切磋,大戰數百個回合.再者到時d明星都變成公公婆婆,咁我地就可以一齊回味下以前佢地花邊新聞,都幾得意
I think 26FUN will be the biggest forum in the world after n years. A lot of people come to looks for news, photoes, friends, many many thing.... It just like a second world - computer network world.
Originally posted by RahXephon at 2005-7-4 10:25 PM:
. w- b/ D: D3 H( P6 f5 _) w5年後,26fun會員超過50萬,為全港最...
, G" h  t4 n* y! v) ?如果那样的话,设想确实够大胆的...
+ |2 f. N0 `: c$ k我就希望,5年后,26fun能够变成最好的华语同类型的娱乐社区...会员有9999999,个个发帖都有999999,积分么,99999,到时候出入任何板块,都再也没有什么大限制了
. N1 K8 h8 a8 I7 D至于20年后,我就希望自己的偶像(jessica hsuan)能够站在汪阿姐现在的位置上,无论是在TVB或者北京去开会的说...那时候,我相信到时候的年轻人,对于我们现在的偶像可能完全不知道,但我也完全不认识那时候的明星了。$ `8 S  {' n* [* K9 G" \- W0 u
更有可能的是。20年之后,TVB的六叔还在呵,而EEG的杨boss,可能统一了整个HK的圈内了
Originally posted by hayatokasami at 2005-7-5 01:30 AM:7 g3 F% I8 o3 a- w1 f* F
n年後26FUN上左市,成為世界十大企業...
% I" y) D. {7 p. \1 w2 d+ {+ U
希望26fun到时候如现在的google啦,人人买26fun的股票,个个衣食无忧+ |* @' d# B) p* h2 ~* L5 J+ I
或者,到时候,无烟城的设想,由26fun作为上市企业,独立完成

[4/7吹水加分題]【妙想天開】 26FUN 响 n 年後會變成點呢?

50年後enfun將會成為立法會,所有立法,行政會議,區議會議員,特首,會全部喺網上投票,開會,競選!以後唔會再有50萬人上街抗議,遊行!只有700萬人上網遊灠,到時人人可以投票,抗議,甚至輪住做特首添!亦可以在網上開4中全會,個個都係人大代表,令中國强大!唔會再比d西人睇死,希望到時民主萬歲,貧富唔再懸殊,人人有工開,百花齊放!
君不見高堂明鏡悲白髮,朝如青絲暮成雪!

[4/7吹水加分題]【妙想天開】 26FUN 响 n 年後會變成點呢?

n年後,全世界所有黑社會,恐怖份子,極瑞組織,都全部成為enfun會員,他們全部改邪歸正,唔知拉登同侯賽因會係新手上路,定係版主!再過nn年後,enfun會發展至太陽系,所有滿1000000分嘅會員,可以去其他星球做訪問,將整個宇宙連結一齊,統治成個宇宙,唔再有star war!咁就世界和平,宇宙安定啦!
事出頭,三思為妙!              怒上心,一忍最高!
n 年後
  o# e3 J  l' K8 o' R7 e% W7 J6 ^% O" R" w  N: v3 Z  v7 |5 i
我都仲係睇唔到 積分 5 以上的 正片 -.-"
: X( T0 m; t  W- z' b4 N, G2 W! ?5 n: M! D
不過 n 呢個數唔會好大
2 Z8 ^- e" W. f1 a, q) e( g2 p: ?
1 ~- c* `, b! ^, p因為咁樣局法 好快會死 -0-
In the 12th month of December, 2005.....EF will undergo a major warfare with  Mr. XXX-like villians.  CEO and all moderators will have to unit all their power to combat the Axis of Evil (composed of the many Mr. XXX). The  leader of the Axis of Evil comes from one (or more?) prominent member from EF. This leader(s) will recruit many cd-roms and start a coup to dismantle the foundations of EF. In the beginning, the heavily armed defactors will strike EF with several huge blows and wound all the  major moderators like CEO, Crap, toro, Leftie, irisG, 鳥 , Asu and Godofcar. Just as most of us think this spells the end of the great cyber communion, ADMIN finally flashes his powerful muscles and deliver the biggest hit in cyber warfare history. The result was devastating, most rebels were 'taken' care of (by hitmen) within 24 hours. With the heavy loss in leadership, ADMIN has no choice but to promote a few members to fill the gap of the wounded moderators. Sing, vivi, preston, Duk Duk (yes, even 篤篤) , simen022787, 小鳳姊,亨九利, and JohnWu gladly took the honor to guard the territories of the battered EF. Old members slowly returns as well as new recruits. Meanwhile, Discuz! has upgraded to 3.0 and chat rooms are now in virtual reality (thanks to the hardwork of Sky and John).
4 U! ^( \0 s9 I1 b- K" y1 @
# f; ^9 ?# m+ R0 U- R9 OBut the Axis of Evil refuse to give up! The only remaining member of the clan managed to gather some power and kidnapped all the new moderators while they are at the board meeting. WHO'S GOING TO SAVE EF NOW?
% |0 o. [6 ^# k6 I. p
" S" c: n8 c( Y' vJust as we thought evil will overcome righteousness, the long retired Grand masters like Obie wan bonbonbon, markk, Beachboy, Mad-Skillz, kwoktatsing suddenly surface at the battlefield! Along with the regenerated CEO and his troops, we strike down the evil force once in for all. And  finally, peace at last in the Kingdom of EF.5 }8 Z( U; f& Z. F$ ]

' [* A! `3 f- r& |- Q[ Last edited by Gretzky on 2005-7-5 at 12:17 PM ]

5 年後 , 會員人數高達 99...9 , post 量達 99...9 TB 容量,3 b: g. h2 b3 H" A1 W& p
成為全港最多人最多post 既forum9 w/ u; e: R5 r* Y9 E
10 年後, 26fun 宣佈上市 , 集資十九幾萬億 ,
* E( t- {; C2 }! _5 c7 k7 N每股作價 1.0, 超額認購 20000 倍 , 於上市當日 , + D/ J- n! W3 l3 m* D& W3 Y0 r/ @) |
市場熱烈高開 , 報 999.9 新高位,( s+ h$ ?* Q1 L/ O. g* B
帶動其他國家股市全部向上2 M8 s7 p8 g7 v: {5 T/ S2 W# I
20 年後, 由於香港市場基礎已穩 , 更向全球發展 ,
: r) W; {' ]3 {2 [8 }於多國建設伺服器, 廣納更多會員和外國資訊 ,% A2 f3 L3 ~- j7 Z/ |9 }% p
同時在當地上市, 收購其他網絡股
  {" n  O( J  W* {: h. |/ o6 q50 年後 , 網絡已覆蓋至太陽系九大行星 , * S7 o6 w' i+ U+ s: l' w' l7 ?
更於太陽系中心恆星 -- 太陽 , 建立總伺服器, $ Y& d* m& U+ L0 w
而資訊已包括各大行星的娛樂資訊, 有外星最熱歌曲,視訊推介- v5 r: O5 o5 l  g: Y. T# M
而我就可以睇到外星最 hit 樂隊 W.T.F. 既最新相同歌  k: A7 c& C: R+ k- _3 m
: o1 Q" z1 u+ K
幻想完畢 ; h# G! j2 d. z9 p6 ~- c9 D% Q
, I) L" y- d- x* g1 O/ O
n 年後 , 應該會有新一批 idol , 新一批 fans 上來討論,% N4 x/ k$ p1 g
而我地可能仲係討論緊twins
要相信自己!!!
返回列表 回復 發帖
<<新主題 | 舊主題>>
娛樂滿紛 26FUN » 吹水版 » [4/7吹水加分題]【妙想天開】 26FUN 响 n 年後會變成點呢?

重要聲明:26fun.com為一個討論區服務網站。本網站是以即時上載留言的方式運作,26fun.com對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見(如涉及醫療、法律或投資等問題)。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。26fun.com有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。